Historik
Föregående · 152 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Brynäs får fan inte åka ur. Innerst inne vill de flesta av våra lags supportrar ha våra derbyn i Sveriges högsta serie 💙💛
Brynäs får fan inte åka ur. Innerst inne vill de flesta av våra lags supportrar ha våra derbyn i Sveriges högsta serie 💙💛
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 12
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:
Nej det snackas på ” byn ” om att Ejendal har ett finger med i detta med och det är nog ganska troligt.
Utan hans hjälpa genom åren hade nog Leksand spelat derbyn mot Malung i divison 1 typ ;)
Men sådana finansiärer är såklart guld värda för alla lag 👍🏻
Nej det snackas på ” byn ” om att Ejendal har ett finger med i detta med och det är nog ganska troligt.
Utan hans hjälpa genom åren hade nog Leksand spelat derbyn mot Malung i divison 1 typ ;)
Men sådana finansiärer är såklart guld värda för alla lag 👍🏻
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Nu vill jag inte provocera på något sätt men Brynäs behöver ett tryggt grundspel och ett stabilt försvar inga dyra nyförvärv framåt ” gör inte som leksand och andra lag gjort ” förutom kanske denna säsong
Framåt har ni riktigt bra spelare, Ni borde inte ligga där ni gör
Frågan är vad Andersson prioriterar? Jag tycker ni borde satsa på 1 eller 2 förvarare samt en bättre backup till ersson, andren håller inte tyvärr precis som Brage inte håller i Leksand
Ha en fin kväll
Nu vill jag inte provocera på något sätt men Brynäs behöver ett tryggt grundspel och ett stabilt försvar inga dyra nyförvärv framåt ” gör inte som leksand och andra lag gjort ” förutom kanske denna säsong
Framåt har ni riktigt bra spelare, Ni borde inte ligga där ni gör
Frågan är vad Andersson prioriterar? Jag tycker ni borde satsa på 1 eller 2 förvarare samt en bättre backup till ersson, andren håller inte tyvärr precis som Brage inte håller i Leksand
Ha en fin kväll
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Eftersom jag är hemma från jobbet och inväntar mitt provsvar på mitt covid 19 test så passar denna låttitel alldeles utmärkt ;)
www.youtube.com/watch?v=y0jv0Yo-BgM
www.youtube.com/watch?v=y0jv0Yo-BgM
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Rönnberg hyllar Leksand
Trodde jag inte, förresten är det ovanligt tyst bland modoiterna nu när leksand bara vinner och vinner ;)
annat var det i början av säsongen då var och varannat inlägg handlade om att vi hade förlorat och att Björn skulle få sparken innan jul ;)
Rönnberg hyllar Leksand
Trodde jag inte, förresten är det ovanligt tyst bland modoiterna nu när leksand bara vinner och vinner ;)
annat var det i början av säsongen då var och varannat inlägg handlade om att vi hade förlorat och att Björn skulle få sparken innan jul ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
Fast det är domarna som tar utvisningarna och många gånger får man knappt peta på varandra innan domarens hans åker upp
Har blivit riktigt löjligt faktiskt
Sedan håller jag med dig om disciplinnämnden
De dömer lite som de vill de senaste åren
Fast det är domarna som tar utvisningarna och många gånger får man knappt peta på varandra innan domarens hans åker upp
Har blivit riktigt löjligt faktiskt
Sedan håller jag med dig om disciplinnämnden
De dömer lite som de vill de senaste åren
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Är detta verkligen ett rimligt straff för att eventuellt skojat lite? Undrar hur många gånger domarna får höra sådant här
Kanske dags för domarna att börja tåla lite mer och verkligen börja döma för saker som är mer relevanta
Jösses 😂😂😂
Är detta verkligen ett rimligt straff för att eventuellt skojat lite? Undrar hur många gånger domarna får höra sådant här
Kanske dags för domarna att börja tåla lite mer och verkligen börja döma för saker som är mer relevanta
Jösses 😂😂😂
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Har följt Borlänge hockey ” HC Dobel som de hette förut ” sedan jag var barn, uppväxt 700 meter från Borlänge ishall
Borlänge hockey har dessutom de senaste 3-4 åren varit med i toppen av grundserien samt varit ett topplag i Allettan i många år
Han spelar säsongen ut först och främst vad det verkar
Borlänge hockey har dessutom de senaste 3-4 åren varit med i toppen av grundserien samt varit ett topplag i Allettan i många år
Han spelar säsongen ut först och främst vad det verkar
Brynäs IF > Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}:
Kul att era unga levererar precis som våra
Kul att era unga levererar precis som våra
+ 6
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Kul att Kandegård får göra mål
Synd att man måste ta dumma utvisningar och kanske släppa in Frölunda i matchen
Sett oförskämt bra ut annars 😁
Kul att Kandegård får göra mål
Synd att man måste ta dumma utvisningar och kanske släppa in Frölunda i matchen
Sett oförskämt bra ut annars 😁
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Brynäsgubbe:
Lider med er, hoppas Anton repar sig snabbt och att eran sportchef ser sig om efter en eller ett par bra värvningar, för det är vad ni behöver just nu.
Hoppas verkligen ni undviker kval.
Lider med er, hoppas Anton repar sig snabbt och att eran sportchef ser sig om efter en eller ett par bra värvningar, för det är vad ni behöver just nu.
Hoppas verkligen ni undviker kval.
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Bra analys men å andra sidan är straffen leksand får helt horribel
Det är inte straff i min värld
Bra analys men å andra sidan är straffen leksand får helt horribel
Det är inte straff i min värld
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Hade kunnat stått 2-0 till Linköping efter första 2 ramträffar
Leksand riktigt bleka i första
Rejäl uppryckning i andra och fått lite hjälp av ett självmål
Hade kunnat stått 2-0 till Linköping efter första 2 ramträffar
Leksand riktigt bleka i första
Rejäl uppryckning i andra och fått lite hjälp av ett självmål
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Senast jag såg honom var på Dalhalla 2018 och den var bra han håller än gubben tycker jag, sångmässigt är det riktigt bra faktiskt
Såg honom 3 gånger på turnén 2014 också
Gillar Janne bark på gitarr. Grym entertainer på scenen ;)
Favoritlåten live är den vassa eggen
Senast jag såg honom var på Dalhalla 2018 och den var bra han håller än gubben tycker jag, sångmässigt är det riktigt bra faktiskt
Såg honom 3 gånger på turnén 2014 också
Gillar Janne bark på gitarr. Grym entertainer på scenen ;)
Favoritlåten live är den vassa eggen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Föregående · 152 · Nästa





Skulle han ha den summan i lön så är det sjukt mycket pengar och jag är otroligt skeptisk men är det så så är med 99% säkerhet att Ejendal har ett eller flera finger med i spelet
Har svårt och se att leksand har råd med den summan själva.