Historik
Föregående · 153 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:
Väl rutet
Många Brynäsare njuter av att se Leksand förlora och vice versa såklart
Men jag tycker självfallet som du. Har följt leksand sedan början av 80 talet och matcherna mot Brynäs har alltid varit de man sett fram emot
Dessutom har man alltid kunnat umgås med varandra innan matcherna i restaurangen eller på läktaren utan att bli osams. Skulle tro att leksand och Brynäs supportrar alltid har varit populära på bortamatcher
Hatet mot föreningarna mellan supportrarna är såklart inte supportrarnas fel
Eller hat, jag skulle mer kalla det hatkärlek
Väl rutet
Många Brynäsare njuter av att se Leksand förlora och vice versa såklart
Men jag tycker självfallet som du. Har följt leksand sedan början av 80 talet och matcherna mot Brynäs har alltid varit de man sett fram emot
Dessutom har man alltid kunnat umgås med varandra innan matcherna i restaurangen eller på läktaren utan att bli osams. Skulle tro att leksand och Brynäs supportrar alltid har varit populära på bortamatcher
Hatet mot föreningarna mellan supportrarna är såklart inte supportrarnas fel
Eller hat, jag skulle mer kalla det hatkärlek
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912:
Det får stå för dig. Vilket tråkigt bemötande du ger oss andra leksingar som inte provocerar.
Slappna av och ta det lugnt, finns bra lekisngar också såsom det finns trevliga och ottevliga Brynäsare också
Det får stå för dig. Vilket tråkigt bemötande du ger oss andra leksingar som inte provocerar.
Slappna av och ta det lugnt, finns bra lekisngar också såsom det finns trevliga och ottevliga Brynäsare också
+ 9
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Otto målskytt idag igen 2+3 på sina 2 senaste matcher kul att det verkar ha börjat lossna för honom.
Otto målskytt idag igen 2+3 på sina 2 senaste matcher kul att det verkar ha börjat lossna för honom.
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}:
Väldigt förvånande, jag trodde som jag skrev igår att jag var helt säker på att det skulle komma en anmälan och en avstängning i efterhand.
Kanske var det för Brynässpelaren åkte vidare efter tacklingen som gjorde att inte någon anmälan gjordes?
I de flesta fall bli ju oftast spelaren liggandes efter tacklingen men det som Berg gjorde igår är inte snyggt men tydligen inte lika allvarligt som många anda liknande fall.
Skall tillägas att Berg inte är känd som någon ful spelar öht
Jag vill också passa på att hylla Öhlund i Brynäs, många här inne ger honom oförtjänt mycket skit, jag tyckte han tillhörde en av era absolut bästa spelare igår.
Ha en fin kväll.
Väldigt förvånande, jag trodde som jag skrev igår att jag var helt säker på att det skulle komma en anmälan och en avstängning i efterhand.
Kanske var det för Brynässpelaren åkte vidare efter tacklingen som gjorde att inte någon anmälan gjordes?
I de flesta fall bli ju oftast spelaren liggandes efter tacklingen men det som Berg gjorde igår är inte snyggt men tydligen inte lika allvarligt som många anda liknande fall.
Skall tillägas att Berg inte är känd som någon ful spelar öht
Jag vill också passa på att hylla Öhlund i Brynäs, många här inne ger honom oförtjänt mycket skit, jag tyckte han tillhörde en av era absolut bästa spelare igår.
Ha en fin kväll.
+ 8
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Såhär dagen efter derbysegern mot Brynäs passar det bra med ABBA ;)
www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU
Såhär dagen efter derbysegern mot Brynäs passar det bra med ABBA ;)
www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Skagge:
CP?
Jag har jobbat med CP skadade människor, tycker du skall tänka dig för vad fan du skriver., tänkte kalla dig för idiot men jag låter bli
Är du packad eller bara korkad?
Skriver inte mer här ikväll.
Du är en skam för alla Brynäsare,
Hoppas era moderatorer stänger av dig för att du skriver som du gör om CP skada, hade jag gjort det hade jag blivit avstängd direkt.
Trevlig kväll-
CP?
Jag har jobbat med CP skadade människor, tycker du skall tänka dig för vad fan du skriver., tänkte kalla dig för idiot men jag låter bli
Är du packad eller bara korkad?
Skriver inte mer här ikväll.
Du är en skam för alla Brynäsare,
Hoppas era moderatorer stänger av dig för att du skriver som du gör om CP skada, hade jag gjort det hade jag blivit avstängd direkt.
Trevlig kväll-
+ 6
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Pigalle:
Japp jag slutar skriva här
Just för att jag varit otrevlig och provocerande, OBS ja är ironisk
Japp jag slutar skriva här
Just för att jag varit otrevlig och provocerande, OBS ja är ironisk
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Linus Klasen har tydligen spearat Junland mellan benen, Man undrar vad han får för det.
Blir nog 10 matcher minst för det
Blir nog 10 matcher minst för det
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Rödin1912:
Håller med dig jag skulle tippa på 3.4 matcher
domarna är så dåliga i SHL som man mår illa
Speciellt Persson
Håller med dig jag skulle tippa på 3.4 matcher
domarna är så dåliga i SHL som man mår illa
Speciellt Persson
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Alfred :
NU är det uppförsbacke men det är rättvist tycker jag med tanke på hur spelat sett ut senaste 3 .4 min
NU är det uppförsbacke men det är rättvist tycker jag med tanke på hur spelat sett ut senaste 3 .4 min
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Zappaholic:
TYcker båda målvakterna ger ett osäkert intryck hittills men att Juvonen agerar såhär hör inte till vanligheterna
TYcker båda målvakterna ger ett osäkert intryck hittills men att Juvonen agerar såhär hör inte till vanligheterna
+ 1
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}:
Ja gud vilken kross det är, 3 målvaktstavlor i en jämn match hittills
Ja gud vilken kross det är, 3 målvaktstavlor i en jämn match hittills
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Jalapeno:
Tycker det är rätt och köra JJ mot Brynäs som har börjat vinna igen.
Gäller och få en bra start.
Tycker det är rätt och köra JJ mot Brynäs som har börjat vinna igen.
Gäller och få en bra start.
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Jalapeno:
Nu skall jag inte jinxa för mycket men man känner sig faktikst mycket lugnare när Juvinen står.
Nu skall jag inte jinxa för mycket men man känner sig faktikst mycket lugnare när Juvinen står.
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}:
Juvonen står, såklart ni skall hålla koll på Leksands första kedja samt speed skrinnaren Lang.
August Berg var bäst mot Skellefteå senast, född 1999
Zackrisson borta hela säsongen. Heineman på JVM
Juvonen står, såklart ni skall hålla koll på Leksands första kedja samt speed skrinnaren Lang.
August Berg var bäst mot Skellefteå senast, född 1999
Zackrisson borta hela säsongen. Heineman på JVM
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Soffdomaren:
Dom 3 senaste mötena i Gävle har slutat oavgjort,
Kan nog bli en jämn match idag med. X ligger nog bra till ;)
Dom 3 senaste mötena i Gävle har slutat oavgjort,
Kan nog bli en jämn match idag med. X ligger nog bra till ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Vad har Flemming med denna diskussion och göra han har varit död i några år nu. RIP
Har inte ens nämt honom, finns många som varit i både Brynäs och leksand om det är det du syftar på
Hoppas du får en fin kväll och du har såklart rät och tycka vad du vill
Vad har Flemming med denna diskussion och göra han har varit död i några år nu. RIP
Har inte ens nämt honom, finns många som varit i både Brynäs och leksand om det är det du syftar på
Hoppas du får en fin kväll och du har såklart rät och tycka vad du vill
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Men oj vad du tar i 😀
Ditt enorma hat mot leksand tar aldrig slut
Respekterar att du tycker som du gör men det är många Brynäsare som vill ha leksand i SHL just pga rivaliteten som funnits sedan långt tillbaks men jag vet såklart även leksingar som tycker att Brynäs skall åka ur också men jag sållar mig inte till den skaran för jag till skillnad från dig älskar dessa matcher
Har alltid gjort.
Du skriver att du hoppas att ni mosar oss och att vi dalar i tabellen och åker ur som vi förtjänar men skulle vi vinna imorgon råder jag dig att du inte ens yttrar dig ett förbannade dyft om matchen i vårat forum
Som läget är nu så är det snarare ni som är nära och åka ur ” vilket jag inte vill ”
Jag lovar att hålla mig härifrån imorgon efter matchen om ni vinner om du är lite mera trevlig i dina inlägg gentemot mig och andra skribenter
Tycker du är jävligt drygt faktisk.
God fortsättning 💙❤️
Men oj vad du tar i 😀
Ditt enorma hat mot leksand tar aldrig slut
Respekterar att du tycker som du gör men det är många Brynäsare som vill ha leksand i SHL just pga rivaliteten som funnits sedan långt tillbaks men jag vet såklart även leksingar som tycker att Brynäs skall åka ur också men jag sållar mig inte till den skaran för jag till skillnad från dig älskar dessa matcher
Har alltid gjort.
Du skriver att du hoppas att ni mosar oss och att vi dalar i tabellen och åker ur som vi förtjänar men skulle vi vinna imorgon råder jag dig att du inte ens yttrar dig ett förbannade dyft om matchen i vårat forum
Som läget är nu så är det snarare ni som är nära och åka ur ” vilket jag inte vill ”
Jag lovar att hålla mig härifrån imorgon efter matchen om ni vinner om du är lite mera trevlig i dina inlägg gentemot mig och andra skribenter
Tycker du är jävligt drygt faktisk.
God fortsättning 💙❤️
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja det blir sannerligen en spännande match imorgon
Hoppas det blir en lite smågrinig match också
Tycker det är för lite känslor numer mellan våra lag än förr om åren 😁
Ja det blir sannerligen en spännande match imorgon
Hoppas det blir en lite smågrinig match också
Tycker det är för lite känslor numer mellan våra lag än förr om åren 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Godmorgon Brynäsare
Önskar er en fantastisk första dag på det nya året och ett fortsatt gott 2021. Lät oss hoppas på att 2021 blir mycket bättre än 2020.
Lycka till imorgon med såklart även om jag såklart vill att Leksand skall vinna ;)
Önskar er en fantastisk första dag på det nya året och ett fortsatt gott 2021. Lät oss hoppas på att 2021 blir mycket bättre än 2020.
Lycka till imorgon med såklart även om jag såklart vill att Leksand skall vinna ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
"och plötsligt kommer de in hit och kaxar upp sig"
Blanda inte in alla leksingar är du snäll. ;)
"och plötsligt kommer de in hit och kaxar upp sig"
Blanda inte in alla leksingar är du snäll. ;)
+ 8
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Idag var han riktigt bra men tycker ändå att kritiken är befogad mot honom
I långa loppet håller han inte i SHL.
Har fortfarande svårt att förstå förlängningen med honom
August berg var riktigt bra idag
Idag var han riktigt bra men tycker ändå att kritiken är befogad mot honom
I långa loppet håller han inte i SHL.
Har fortfarande svårt att förstå förlängningen med honom
August berg var riktigt bra idag
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Costanza:
Chara dumpas av Bruins efter 14 år
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/weRvOo/bomb-i-nhl--ny-klubb-efter-14-ar
Chara dumpas av Bruins efter 14 år
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/weRvOo/bomb-i-nhl--ny-klubb-efter-14-ar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:
Tackar men jag spelade såklart på fler matcher som dessvärre inte gick in men Brynäs kände faktiskt stenklara igår
Tackar men jag spelade såklart på fler matcher som dessvärre inte gick in men Brynäs kände faktiskt stenklara igår
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:
Nu har jag spelat på Brynässeger ikväll så förlorar ni är det jag som skall bära hundhuvudet ;)
Nu har jag spelat på Brynässeger ikväll så förlorar ni är det jag som skall bära hundhuvudet ;)
Föregående · 153 · Nästa


Vad sa han?