Historik
Föregående · 156 · Nästa
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Missa inte på gränsen med Peter Jihde ikväll på TV 3 klockan 2100
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-10-18
Tarasov:
Va beredd på grishockey idag, även om Wessner och Berglund har slutat så har BIK alltid spelat fysiskt och ibland över gränsen, vi har ju mött dom åtskilliga gånger i as ;)
Va beredd på grishockey idag, även om Wessner och Berglund har slutat så har BIK alltid spelat fysiskt och ibland över gränsen, vi har ju mött dom åtskilliga gånger i as ;)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Brasilien kan inte bara spela fotboll, de kan göra bra musik också
www.youtube.com/watch?v=Q_WHGV5bejk
www.youtube.com/watch?v=Q_WHGV5bejk
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Eller:
Jag tycker prio 1 hos Leksand borde vara att skaffa en stabil första keeper även om Juvonen är en hyfsad SHL målis så håller det inte under en säsong, Leksand borde självklart inte förlängt med Brage, han är faktiskt riktigt dålig enligt mig.
Ang försvaret så släpper laget in för enkla mål ibland och försvaret håller väl inte någon toppklass men det är som sagt målvaktssidan som jag anser man bör förstärka.
Björn har ju såklart lite och jobba med med laget, konstigt vore det annars ;)
Rögle hemma idag nu, hoppas Leksand kan studsa tillbaks direkt efter förlusten mot IKO senast.
Jag tycker prio 1 hos Leksand borde vara att skaffa en stabil första keeper även om Juvonen är en hyfsad SHL målis så håller det inte under en säsong, Leksand borde självklart inte förlängt med Brage, han är faktiskt riktigt dålig enligt mig.
Ang försvaret så släpper laget in för enkla mål ibland och försvaret håller väl inte någon toppklass men det är som sagt målvaktssidan som jag anser man bör förstärka.
Björn har ju såklart lite och jobba med med laget, konstigt vore det annars ;)
Rögle hemma idag nu, hoppas Leksand kan studsa tillbaks direkt efter förlusten mot IKO senast.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Vi är otroligt tacksamma för att Leksand berör så pass mycket och att det diskuteras Leksand i MoDos gästbok.
Men självfallet håller jag med dig om att Leksands matcher bör avhandlas i våran Gästbok, det skulle uppskattas oerhört då det är väldigt dålig aktivitet i den för tillfället ;)
Vi är otroligt tacksamma för att Leksand berör så pass mycket och att det diskuteras Leksand i MoDos gästbok.
Men självfallet håller jag med dig om att Leksands matcher bör avhandlas i våran Gästbok, det skulle uppskattas oerhört då det är väldigt dålig aktivitet i den för tillfället ;)
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström:
Krya på dig
Hoppas Brynäs vinner för din skull ikväll så du blir lite piggare från sjuksängen.
Krya på dig
Hoppas Brynäs vinner för din skull ikväll så du blir lite piggare från sjuksängen.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
En av hans bästa och även Nirvana tolkade den helt fantastiskt i MTV unplugged.
www.youtube.com/watch?v=OgeR2oqZGTs
En av hans bästa och även Nirvana tolkade den helt fantastiskt i MTV unplugged.
www.youtube.com/watch?v=OgeR2oqZGTs
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
Tarasov:
Brukar inte jinxa men jag tror ni kör över Kristianstad ikväll
Skall vara klasskillnad på papperet
Brukar inte jinxa men jag tror ni kör över Kristianstad ikväll
Skall vara klasskillnad på papperet
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 16
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:
Återigen ett av Oilers alla första val som inte blivit så bra som man förväntat sig. Kan fortfarande inte släppa att Oilers trejdade honom mot Adam Larsson förut.
Nu kommer såklart Hall bli bättre då han förmodligen får spela med Jack Eichel. en av ligans absolut bästa spelare.
Återigen ett av Oilers alla första val som inte blivit så bra som man förväntat sig. Kan fortfarande inte släppa att Oilers trejdade honom mot Adam Larsson förut.
Nu kommer såklart Hall bli bättre då han förmodligen får spela med Jack Eichel. en av ligans absolut bästa spelare.
+ 1
NHL > Allmän tråd för NHL
Här tänkte jag man får yttra sina åsikter om övergångar, spelare mm inför kommande säsong.
Tycker den här boken behöver få nytt liv igen.
Världens bästa hockeyliga bör ha fler inlägg än nu.
Blues gav alltså Krug 6.5 mille per säsong i 7 år?!
Alldeles för mycket. Om ni frågar mig alltså
Många målvaktsövergångar. Lunkan, Holtby, Markström, Murray
Grattis till Tampa som vann Stanley Cup, Fullt rättvist också trots en annorlunda säsong. Bästa laget genom hela slutspelet.
Tycker den här boken behöver få nytt liv igen.
Världens bästa hockeyliga bör ha fler inlägg än nu.
Blues gav alltså Krug 6.5 mille per säsong i 7 år?!
Alldeles för mycket. Om ni frågar mig alltså
Många målvaktsövergångar. Lunkan, Holtby, Markström, Murray
Grattis till Tampa som vann Stanley Cup, Fullt rättvist också trots en annorlunda säsong. Bästa laget genom hela slutspelet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Tycker ändå Vancouver gör rätt som gör sig av med Jacob
Demko är framtiden som det ser ut nu i NHL och med tanke på vilken hög lön markan har så är det det bästa som kan ske för båda parter.
Holtby blir en bra läromästare för Demko. Precis som Lunkan blir för Samsonov
Tycker ändå Vancouver gör rätt som gör sig av med Jacob
Demko är framtiden som det ser ut nu i NHL och med tanke på vilken hög lön markan har så är det det bästa som kan ske för båda parter.
Holtby blir en bra läromästare för Demko. Precis som Lunkan blir för Samsonov
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}:
Ja det kan man fråga sig
Caps lär inte vinna bucklan iaf
Laget känns lite ålderstiget faktiskt. Med holtby i Vancouver så blir det nog att få se Markström i Flames tror jag nu.
Ja det kan man fråga sig
Caps lär inte vinna bucklan iaf
Laget känns lite ålderstiget faktiskt. Med holtby i Vancouver så blir det nog att få se Markström i Flames tror jag nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:
Frågan är vad som menas med ” hårdsatsat ”
Vilka klubbar kommer straffas? Leksand? Brynäs? Örebro? Luleå? Hv?
Frågan är vad som menas med ” hårdsatsat ”
Vilka klubbar kommer straffas? Leksand? Brynäs? Örebro? Luleå? Hv?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Lyfter på hatten för djurgården
Otroligt stort
All respekt
Lyfter på hatten för djurgården
Otroligt stort
All respekt
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
mk
NU börjar Frölunda visa sin tyngd, Leksand är utspelade nu sista 5-6 minuterna
NU börjar Frölunda visa sin tyngd, Leksand är utspelade nu sista 5-6 minuterna
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Qvarre:
Tack det var snällt , personligen tycker jag det är för mycket reklam men märket är ju såklart vackrast i Sverige ;)
Har alltid gillat Luleås tröjor genom åren.
Tack det var snällt , personligen tycker jag det är för mycket reklam men märket är ju såklart vackrast i Sverige ;)
Har alltid gillat Luleås tröjor genom åren.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
39-16 i skott till Skellefteå men 3-2 till Brynäs
Allt är möjligt i hockey
Grattis Brynäs, köp en lott 😉😁
Allt är möjligt i hockey
Grattis Brynäs, köp en lott 😉😁
+ 4
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
{9179}:
Alcen var hackkyckling i Leksand, jag har alltid sett enorm potential i Alcen,
Alcen var hackkyckling i Leksand, jag har alltid sett enorm potential i Alcen,
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen vinst för Brynäs på bortaplan mot LHC efter ordinarie tid sedan 2017
Kommer den idag eller vad är det som gör att Brynäs har så svårt för LHC?
Kommer den idag eller vad är det som gör att Brynäs har så svårt för LHC?
Café > Sv: JFK:s tipshörna
1.Timrå
2. Björklöven
3. Modo
4. Karlskoga
5. Västerås
6. AIK
-
7. Mora
8. Södertälje
9. Vita Hästen
10. Almtuna
-
11. Tingsryd
12. Västervik
-
13. Kristianstad
14. Väsby
2. Björklöven
3. Modo
4. Karlskoga
5. Västerås
6. AIK
-
7. Mora
8. Södertälje
9. Vita Hästen
10. Almtuna
-
11. Tingsryd
12. Västervik
-
13. Kristianstad
14. Väsby
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Soffdomaren:
Jag tycker det var hårt
Men disciplinnämnden är ju kända för att sila mygg och svälja kameler
Jag tycker det var hårt
Men disciplinnämnden är ju kända för att sila mygg och svälja kameler
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 0926-2020
Grattis till segern
Själv njuter jag varje gång hela Sveriges skitlag förlorar
Själv njuter jag varje gång hela Sveriges skitlag förlorar
+ 20
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Någon som vet vad Örebro betalade för den där ”kroaten”? 3+1 hittills på 5 perioder
Var det fler klubbar intresserade? Har faktiskt missat denna övergången
Dumstrut på 😂😂😂
Någon som vet vad Örebro betalade för den där ”kroaten”? 3+1 hittills på 5 perioder
Var det fler klubbar intresserade? Har faktiskt missat denna övergången
Dumstrut på 😂😂😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21:
Josi fick Norrls för hans säsong i grundserien vilket priset är baserat på.
Var i princip bara snack om han och Carlson från Washington länge om norrls men att inte ge Hedman Conn Smythe vore såklart korkat. Han eller point ligger bäst till
Josi fick Norrls för hans säsong i grundserien vilket priset är baserat på.
Var i princip bara snack om han och Carlson från Washington länge om norrls men att inte ge Hedman Conn Smythe vore såklart korkat. Han eller point ligger bäst till
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Ja dom kommer vinna många matcher åt oss
Samtidigt har Ritola och Zackrissons fått en nytändning.
Målvaktssidan är såklart ett osäkert kort i Leksand
Kul och se Heineman och Åberg ta för sig. Jag är såklart glad över inledningen men avvaktar till omgång 20-25 innan jag vågar tippa hur laget slutar i serien haha
Ja dom kommer vinna många matcher åt oss
Samtidigt har Ritola och Zackrissons fått en nytändning.
Målvaktssidan är såklart ett osäkert kort i Leksand
Kul och se Heineman och Åberg ta för sig. Jag är såklart glad över inledningen men avvaktar till omgång 20-25 innan jag vågar tippa hur laget slutar i serien haha
+ 2
Föregående · 156 · Nästa





Du har så rätt, även om Juvonen var grym i Lördags så är han ändå ingen uttalad första målis.