Historik
Föregående · 155 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Mindre än 50% av spelarna tror på Växjöseger efter ordinarie tid
Mindre än 50% av spelarna tror på Växjöseger efter ordinarie tid
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger:
Nu har jag spikat Växjö på Powerplay för att de har bättre form och har under 50 % och jag brukar vara fel ute ofta när jag singlar emot Brynäs så grattis ni vinner ikväll ;)
Nu har jag spikat Växjö på Powerplay för att de har bättre form och har under 50 % och jag brukar vara fel ute ofta när jag singlar emot Brynäs så grattis ni vinner ikväll ;)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
hanzon:
Fått nytt jobb from imorgon och då passar denna låttitel bra ;)
www.youtube.com/watch?v=m7jgyEua7TE
Fått nytt jobb from imorgon och då passar denna låttitel bra ;)
www.youtube.com/watch?v=m7jgyEua7TE
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Lyssnar på nya plattan nu. Gubbarna kan än 🤘🤘🤘
www.youtube.com/watch?app=desktop&v=54LEywabkl4
Lyssnar på nya plattan nu. Gubbarna kan än 🤘🤘🤘
www.youtube.com/watch?app=desktop&v=54LEywabkl4
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mike.F:
En av mina bästa vänner håller på United medans jag är Liverpool supporter sedan barnsben, har aldrig ens tänkt tanken att slå honom på käften
Har en massa vänner som är Brynäsare men sådant är bara roligt. Vad vore idrott utan rivalitet? Ingenting såklart 👍🏻
En av mina bästa vänner håller på United medans jag är Liverpool supporter sedan barnsben, har aldrig ens tänkt tanken att slå honom på käften
Har en massa vänner som är Brynäsare men sådant är bara roligt. Vad vore idrott utan rivalitet? Ingenting såklart 👍🏻
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Sorry menade såklart 1 Brynäsare formulerade mig fel men oavsett är det ett troll som du säger
Sorry menade såklart 1 Brynäsare formulerade mig fel men oavsett är det ett troll som du säger
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rät väntat och såklart rätt beslut
Är väl bara en tidsfråga innan hela serien avslutas
Är väl bara en tidsfråga innan hela serien avslutas
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Det är knuts som är drabbad enligt flera källor på ” byn ” då han stått över de senaste 2 träningarna
Hrivik var inte med mot Luleå för han blev illamående under flygresan sedan var han med mot Färjestad
Igår vilades han för småkänningar
Egentligen spelar det såklart ingen roll vem som är drabbad det är lika jävligt ändå såklart
Det är knuts som är drabbad enligt flera källor på ” byn ” då han stått över de senaste 2 träningarna
Hrivik var inte med mot Luleå för han blev illamående under flygresan sedan var han med mot Färjestad
Igår vilades han för småkänningar
Egentligen spelar det såklart ingen roll vem som är drabbad det är lika jävligt ändå såklart
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Leksand saknar caito hrivik ritola samt Knuts ikväll men släpper fram Hedlund från j20
Den platsen är han värd då han varit helt suverän i juniorlaget
Hoppas Brynäs lyfter upp Ljungkrantz snart med
Leksand saknar caito hrivik ritola samt Knuts ikväll men släpper fram Hedlund från j20
Den platsen är han värd då han varit helt suverän i juniorlaget
Hoppas Brynäs lyfter upp Ljungkrantz snart med
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Vad skall jag göra åt att att pandemin kom? Det är väl klart att det var bra att leksand klarade sig kvar men folk som på allvar tror ligan avbröts för att gynna leksand ” ja det finns sådana faktiskt ” borde inte yttra sig öht
Undrar hur tongångarna gått här inne om Brynäs varit i Leksands situation? Vad tror du?
Vad skall jag göra åt att att pandemin kom? Det är väl klart att det var bra att leksand klarade sig kvar men folk som på allvar tror ligan avbröts för att gynna leksand ” ja det finns sådana faktiskt ” borde inte yttra sig öht
Undrar hur tongångarna gått här inne om Brynäs varit i Leksands situation? Vad tror du?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kenttäcam:
Men jösses vad folk tjatar om det där
Det är ingen som vet om leksand överlevt ett kval eller inte, det det är ju bara vad du hoppats på eller hur?
Men jösses vad folk tjatar om det där
Det är ingen som vet om leksand överlevt ett kval eller inte, det det är ju bara vad du hoppats på eller hur?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Varför skulle jag ha blandade känslor jag tycker det är lika tråkigt oavsett vem som drabbas
Att Leksand och IKO klarade sig är ju inte något jag har bestämt utan det beslutet är ju taget av ligan
Rätt onödig inlägg av dig kan jag tycka. Hade leksand legat sist hade jag självfallet tyckt lika
Hälsan måste gå först tycker du inte?
Varför skulle jag ha blandade känslor jag tycker det är lika tråkigt oavsett vem som drabbas
Att Leksand och IKO klarade sig är ju inte något jag har bestämt utan det beslutet är ju taget av ligan
Rätt onödig inlägg av dig kan jag tycka. Hade leksand legat sist hade jag självfallet tyckt lika
Hälsan måste gå först tycker du inte?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Snackas om att det är Knuts då han inte tränade igår
Jag tror det här blir sista omgången, kanske en till . Sen stängs ligan
Vore det bästa för alla lag och spelare och ledare
Snackas om att det är Knuts då han inte tränade igår
Jag tror det här blir sista omgången, kanske en till . Sen stängs ligan
Vore det bästa för alla lag och spelare och ledare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mattias - 74:
Jag brukar sällan klaga på domarna, men hur i h-vete kan de döma bort det målet?
Att det är FBK gör såklart inte saken bättre, skall bli intressant och höra i studion, målvakten har inte ens pucken men domarna dömer bort det för spelare i målgården. Leksand gör en bra match hittills, nu åker Lang ut för en tveksam slashing, iof nya direktiv men kan man inte döma för det som verkligen är utvisning åt båda håll.
Jag brukar sällan klaga på domarna, men hur i h-vete kan de döma bort det målet?
Att det är FBK gör såklart inte saken bättre, skall bli intressant och höra i studion, målvakten har inte ens pucken men domarna dömer bort det för spelare i målgården. Leksand gör en bra match hittills, nu åker Lang ut för en tveksam slashing, iof nya direktiv men kan man inte döma för det som verkligen är utvisning åt båda håll.
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Kommentatorn mellan Luleå - Leksand sa alldeles nyss att Hrivik, Cehlark samt Krizan är från samma stad i Slovakien, bara för kännedom ;)
Kommentatorn mellan Luleå - Leksand sa alldeles nyss att Hrivik, Cehlark samt Krizan är från samma stad i Slovakien, bara för kännedom ;)
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Hrivik mådde tydligen dåligt efter flygresan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger:
Djurgårdens båda utvisningar är dock korrekta precis som Leksands 2a
Dessutom tycker jag domarna gör rätt som dömer bort målet, är det svårt att se om hela pucken är över är det bättre att döma bort än att godkänna det
Leksands 5 mot 3 lämnar för övrigt mer och önska
Djurgårdens båda utvisningar är dock korrekta precis som Leksands 2a
Dessutom tycker jag domarna gör rätt som dömer bort målet, är det svårt att se om hela pucken är över är det bättre att döma bort än att godkänna det
Leksands 5 mot 3 lämnar för övrigt mer och önska
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Charlie2:
Herregud vad illa att inte göra mål i 5 mot 3.
Björn kan knappast vara nöjd med 1a perioden.
Herregud vad illa att inte göra mål i 5 mot 3.
Björn kan knappast vara nöjd med 1a perioden.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Tror jag skall spara ihop till ett smycke
Tror jag skall spara ihop till ett smycke
Länkar:
Efva Attling - Thåström
Efva Attling - Thåström
Föregående · 155 · Nästa



Tror det är första matchen som våran första kedja inte är inblandade i något mål. Heineman Berg och Åman målskyttar, kul att de unga får chansen också i Leksand
Heineman är draftad av Florida denna säsongen och jag tror han kommer göra NHL debut nästa säsong, de andra 2 behöver tuffa till sig lite.