Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2026-03-07
Nu har vi tyvärr satt oss så långt ner i skiten som det går att komma!
Förutom att vi spelar helt jävla uselt, vad har hänt med vårt försvarsspel?
Från början av säsongen så var vi väl bland de bästa på just försvarsspel.
Nu är det ju i princip baklängesmål på varje BP!
Vad har hänt!
Förutom att vi spelar helt jävla uselt, vad har hänt med vårt försvarsspel?
Från början av säsongen så var vi väl bland de bästa på just försvarsspel.
Nu är det ju i princip baklängesmål på varje BP!
Vad har hänt!
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Cobbel: Ja, men jag tycker att hela laget var mer eller mindre i ett zombie mode i den matchen. Svårt att säga vad det kunde bero på?
Dom kanske hade varit på fest hos Småland och han bjöd fritt ur hemmabaren?
Hade laget spelat lika bra som i matchen igår tror jag att det hade blivit 3 säkra poäng.
Hur som helst, vi smiskar Rögle imorgon istället!
Dom kanske hade varit på fest hos Småland och han bjöd fritt ur hemmabaren?
Hade laget spelat lika bra som i matchen igår tror jag att det hade blivit 3 säkra poäng.
Hur som helst, vi smiskar Rögle imorgon istället!
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Karlsson74: Ja, man kan kalla det otur när puckar studsar in här och där, men vi hade väl i det närmaste lika mycket tur. Har därför inte ens nämnt det.
Tycker som sagt att det är en jämn match (trots bortamatch) som vi lika väl hade kunnat vunnit.
7 - 4 speglar inte matchen!
Vi tar Rögle som kompensation!
Tycker som sagt att det är en jämn match (trots bortamatch) som vi lika väl hade kunnat vunnit.
7 - 4 speglar inte matchen!
Vi tar Rögle som kompensation!
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Karlsson74: Ja, jag tycker att vi gjorde en bra match!
2 av dessa 7 mål sätter jag upp på JJs konto, ett på Genborg/Dahlén och ett på TS (undrar hur man är funtad om man plockar målvakten i detta läge?)
Alltså, skulle vi ha vunnit med 4 - 3!!!
2 av dessa 7 mål sätter jag upp på JJs konto, ett på Genborg/Dahlén och ett på TS (undrar hur man är funtad om man plockar målvakten i detta läge?)
Alltså, skulle vi ha vunnit med 4 - 3!!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2026-01-29
Jag såg tydligen en helt annan match än "alla" andra!
Jag såg ett lag som verkligen kämpade och gjorde allt för att vinna. Hade vi spelat så här mot Malmö så hade vi tagit 3 poäng.
JJ är minst sagt opålitlig, lämnar alltid lucka vid vänsterstolpen och det vet alla andra lag.
Dåligt av Jonte att ställa till med att det blev 5 mot 3 spel, hade funnits möjlighet till poäng annars.
Skulle vilja påstå att detta var en av TIKs bästa insatser denna säsong (minus JJs).
Jag såg ett lag som verkligen kämpade och gjorde allt för att vinna. Hade vi spelat så här mot Malmö så hade vi tagit 3 poäng.
JJ är minst sagt opålitlig, lämnar alltid lucka vid vänsterstolpen och det vet alla andra lag.
Dåligt av Jonte att ställa till med att det blev 5 mot 3 spel, hade funnits möjlighet till poäng annars.
Skulle vilja påstå att detta var en av TIKs bästa insatser denna säsong (minus JJs).
+ 9
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
steveroper: din arrogans har inga gränser!
Din åsikt är vad som gäller, alla ska rätta in sig i ledet.
Psykopat?
Din åsikt är vad som gäller, alla ska rätta in sig i ledet.
Psykopat?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Kollade i Timrå IK appen och Lilja finns inte med någonstans i statistik m.m.
Är han redan avpolleterad?
Är han redan avpolleterad?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som vet om man kan morgondagens match på annat sätt än att besöka arenan?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: nä där har du fel, att va positiv är inte alltid det sama som att va dum.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Förstår fortfarande inte varför majoriteten här är tvungen att va så in i helvete negativa?
Hoppas inte laget tänker på samma sätt!
Varför kan vi inte bara luta oss tillbaks, tids nog får vi se och veta om Timrå IK är så usla som ni verkar hoppas på!
Hur som helst så har vi ett lag och oavsett om dom är pissdålig eller inte, så är det ingen av oss som kan göra något åt det.
Jag väljer att tro att vi har ett konkurrensdugligt lag som har chans att gå till kvartsfinal. Hoppas jag har rätt!
Hoppas inte laget tänker på samma sätt!
Varför kan vi inte bara luta oss tillbaks, tids nog får vi se och veta om Timrå IK är så usla som ni verkar hoppas på!
Hur som helst så har vi ett lag och oavsett om dom är pissdålig eller inte, så är det ingen av oss som kan göra något åt det.
Jag väljer att tro att vi har ett konkurrensdugligt lag som har chans att gå till kvartsfinal. Hoppas jag har rätt!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Jag förstår inte varför många väljer att ta ut ångesten i förskott.
Tänk om allt går i dur, då har de ju mått illa i onödan.
Vi har ett färdigt lag och hur vi än gnäller så är det detta gäng som ska göra det.
Jag väljer att va optimist.
Tänk om allt går i dur, då har de ju mått illa i onödan.
Vi har ett färdigt lag och hur vi än gnäller så är det detta gäng som ska göra det.
Jag väljer att va optimist.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: om det är VM i falsksång så är han storfavorit.
Om inte, fy fan!🤢🤮🤢
Om inte, fy fan!🤢🤮🤢
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Jag är nöjd med laget, tror att den stora negativa dominansen här kommer att ha uppåtgående mungipor när vi summerar.
Även ganska säker på att vi kommer att värva en bra back till, har svårt att tro att Erixons rygg håller, och han har ju som alla vet en ganska fet lön.
Även ganska säker på att vi kommer att värva en bra back till, har svårt att tro att Erixons rygg håller, och han har ju som alla vet en ganska fet lön.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Jag förstår inte varför de flesta är så negativt inställda till laget kommande säsong?
Jag tror att Westfält, Heikkinen, Lilja, L Eriksson, Wedda, Pettersson mfl kommer att göra 25+ p samt att flera av de nya unga backarna kommer att vara succévärvningar. Hardegård behöver inte nämnas, han kommer också troligen göra 25 p eller mer.
Dessa kommer att kompensera både Hållander och Kapanen.
Dessutom blir laget mindre känslig för skador då vi har större bredd och är inte lika beroende av enskilda toppspelare.
Däremot så tror inte på guld i år heller, tror vi hamnar på plats 6 - 8.
Jag tror på det här och ser ljust på framtiden!
Jag tror att Westfält, Heikkinen, Lilja, L Eriksson, Wedda, Pettersson mfl kommer att göra 25+ p samt att flera av de nya unga backarna kommer att vara succévärvningar. Hardegård behöver inte nämnas, han kommer också troligen göra 25 p eller mer.
Dessa kommer att kompensera både Hållander och Kapanen.
Dessutom blir laget mindre känslig för skador då vi har större bredd och är inte lika beroende av enskilda toppspelare.
Däremot så tror inte på guld i år heller, tror vi hamnar på plats 6 - 8.
Jag tror på det här och ser ljust på framtiden!
+ 15
1 · Nästa
