Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: Tack!
Då önskar jag alla en skön sommar, kan inte helt utesluta att ni kommer att slippa mig fram till hösten, men sannolikt.
Då önskar jag alla en skön sommar, kan inte helt utesluta att ni kommer att slippa mig fram till hösten, men sannolikt.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Är allt klart nu?
Menar är det slutvärvat nu?
Jag förstår att ingen av er har nåt säkert svar, tar gärna gissningar.
Menar är det slutvärvat nu?
Jag förstår att ingen av er har nåt säkert svar, tar gärna gissningar.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Söderöver: Vi har hela tiden gnällt på att vi har ett "framtungt" lag. Nu när vi har chans att sprida ut poängen via fler spelare så gnälls det på att vi inte har spets.
Jag är inte ett dugg orolig. tvärtom så tror jag att detta blir, om inte bättre, så iallafall ungefär som förra säsongen (6 - 8:e plats tror jag?)
Jag är inte ett dugg orolig. tvärtom så tror jag att detta blir, om inte bättre, så iallafall ungefär som förra säsongen (6 - 8:e plats tror jag?)
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Bragd-Birger: Var och en bestämmer naturligtvis själv vad den tycker och tror, men jag tycker många är onödigt negativa.
Ta t.ex. en sån som Westfält som kommer in en helt annan (förhoppningsvis) roll än tidigare i karriären.
Svårt att göra poäng när man inte får speltid.
Ta t.ex. en sån som Westfält som kommer in en helt annan (förhoppningsvis) roll än tidigare i karriären.
Svårt att göra poäng när man inte får speltid.
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Stan Makita : man måste alltså va transatlant för att våga smälla på?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
-Sputnik-: måste vara "sjukt svårt" att vara så genuint negativ som du är!?
Vad hade du hoppats på från en organisation som har begränsad ekonomi?
Vi får handla från hylla 2 eller 3 och satsa på spelare som kan utvecklas. Angående vad dessa kostar är inte nåt som varken du eller jag kan påverka.
Jag väljer att se Lilja som en mycket bra värvning, att han bara gjorde 10 poäng i grundserien är inte nåt jag oroar mig för, han hade ju begränsad istid.
Många bra spelare i Luleå, stor konkurrens!
Jag tror stenhårt på laget kommande säsong, enda orosmolnet är Svenssons rehabilitering.
Vi bör värva en bra back också, bara att hoppas att det blir så?
Vad hade du hoppats på från en organisation som har begränsad ekonomi?
Vi får handla från hylla 2 eller 3 och satsa på spelare som kan utvecklas. Angående vad dessa kostar är inte nåt som varken du eller jag kan påverka.
Jag väljer att se Lilja som en mycket bra värvning, att han bara gjorde 10 poäng i grundserien är inte nåt jag oroar mig för, han hade ju begränsad istid.
Många bra spelare i Luleå, stor konkurrens!
Jag tror stenhårt på laget kommande säsong, enda orosmolnet är Svenssons rehabilitering.
Vi bör värva en bra back också, bara att hoppas att det blir så?
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Karlsson74: Förstår inte. Det är väl bara positivt att Svensson "renoverar" knäna (knäet)?
Har säkert haft känning ett tag, så nu blir det Svensson 2.0!
Har säkert haft känning ett tag, så nu blir det Svensson 2.0!
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
OlliJanne: Jag förstår att de flesta i detta forum är negativt inställd när det gäller Westfält.
Finns säkert skäl till det, men han kommer till ett lag som kommer att ge honom stort fötroende och mer speltid. Han har spelat i färjestad och alla vet ju hur många stjärnor dom har, tycker inte att 10 poäng är konstigt, speciellt när han inte fått spela PP, däremot säkert en hel del BP.
Försök att tänka lite positivt, vi får det lag plånboken räcker till.
Dessutom kan det bli hur bra som helst.
Finns säkert skäl till det, men han kommer till ett lag som kommer att ge honom stort fötroende och mer speltid. Han har spelat i färjestad och alla vet ju hur många stjärnor dom har, tycker inte att 10 poäng är konstigt, speciellt när han inte fått spela PP, däremot säkert en hel del BP.
Försök att tänka lite positivt, vi får det lag plånboken räcker till.
Dessutom kan det bli hur bra som helst.
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10638}: får en målvakt trippa en spelare hur som helst i målgården?
Om ja, då borde väl checking to the head, high sticking m.m. också vara tillåtet?
Om ja, då borde väl checking to the head, high sticking m.m. också vara tillåtet?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
OlliJanne: Jag vet att vissa har fet dissat Bernhardt, men jag tror att han är exakt en sån som vi skulle behöva!
Han är ju lite av en "light" Mika Lehtonen.
Vi behöver nån på blå linjen som kan skjuta och det kan han ju uppenbarligen.
Tror tyvärr att han kommer att göra succé i "ät ägg" kommande säsong!?
Han är ju lite av en "light" Mika Lehtonen.
Vi behöver nån på blå linjen som kan skjuta och det kan han ju uppenbarligen.
Tror tyvärr att han kommer att göra succé i "ät ägg" kommande säsong!?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Tycker det är jävligt dumt att total såga detta.
Jävligt tråkigt om han läser detta, vilket jag är övertygad att han gör.
Vilket välkomnande!
Han får ju en helt annan roll hos oss.
Jag tror det kommer att bli bra!
Jävligt tråkigt om han läser detta, vilket jag är övertygad att han gör.
Vilket välkomnande!
Han får ju en helt annan roll hos oss.
Jag tror det kommer att bli bra!
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
En fundering.
Skulle kunna vara positivt med Nubben.
Han kommer troligen att "lufta lädret" nu och förhoppningsvis värva en topp center och en topp back (eller 2)?
Han vill säkert visa att han har förmågan och övertyga oss skeptiker.
Även om det äventyrar ekonomin, så lär det va ett måste om vi ska kunna nå topp 6 även nästa säsong.
Annars är lär det va ingenmansland eller kval som gäller?
Skulle kunna vara positivt med Nubben.
Han kommer troligen att "lufta lädret" nu och förhoppningsvis värva en topp center och en topp back (eller 2)?
Han vill säkert visa att han har förmågan och övertyga oss skeptiker.
Även om det äventyrar ekonomin, så lär det va ett måste om vi ska kunna nå topp 6 även nästa säsong.
Annars är lär det va ingenmansland eller kval som gäller?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Vad sägs om "Radim Zohorna beskrivs som en fysisk kraft att räkna med. Med sina 194 centimeter och 104 kilo."
Modano skulle jubla!
Jag med!
Modano skulle jubla!
Jag med!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: problemet med Timrå tycker jag är att när man siktar på att försvara ledningen, så faller man ner i egen zon, och då får ku motståndarlaget fri lejd in i zon.
Det gäller att möta upp hårt i mittzon och utnyttja kontringsmöjligheter.
Det gäller att möta upp hårt i mittzon och utnyttja kontringsmöjligheter.
+ 2
Föregående · 2 · Nästa