Det finns ingen användare som heter bellman-60
Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}:
"det ska alltid bli så dramatiskt när man kritiserar hemvändare"
Förstår bara inte vad detta ska leda till?
Gillar konstruktiv kritik, men detta är bara gnäll!
Ingen av våra hemvändare kommer att bli bättre av att bli kritiserade.
Vi kan inte bryta kontraktet/kontrakten (för dyrt).
Vi har det lag vi har, förhoppningsvis kan vi hitta några "guldkorn"?
Heikkinen är väl förhoppningsvis ett sådant och om ryktet om Kjellman stämmer, så är jag övertygad om att vi kommer att ha ett bra lag även nästa säsong.
Backsidan behöver absolut en renovering, en topp 1 back måste till samt ersätta finnarna med bättre altenativ.
Men att tro att vi ska komma längre än till kvartsfinal nästa år blir svårt men inget är omöjligt!
"det ska alltid bli så dramatiskt när man kritiserar hemvändare"
Förstår bara inte vad detta ska leda till?
Gillar konstruktiv kritik, men detta är bara gnäll!
Ingen av våra hemvändare kommer att bli bättre av att bli kritiserade.
Vi kan inte bryta kontraktet/kontrakten (för dyrt).
Vi har det lag vi har, förhoppningsvis kan vi hitta några "guldkorn"?
Heikkinen är väl förhoppningsvis ett sådant och om ryktet om Kjellman stämmer, så är jag övertygad om att vi kommer att ha ett bra lag även nästa säsong.
Backsidan behöver absolut en renovering, en topp 1 back måste till samt ersätta finnarna med bättre altenativ.
Men att tro att vi ska komma längre än till kvartsfinal nästa år blir svårt men inget är omöjligt!
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: "Man kan ju omöjligen veta säkert men jag tror vi hade varit på exakt samma plats idag om vi kört vidare med Ante Karlsson. Är det en katastrofal säsong vi gör? Inte på något sätt. Men känslan är lite att vi hade kunnat få ut mer av det här laget och nästa säsong kommer det vara en annan identitet, har chansen gått oss förbi?"
Säger inte att Olli är en demontränare, men han verkar vara väldigt populär bland spelarna.
Fick en helt annan uppfattning om Ante.
Olli har som sagt stora brister i coachning, såg t.ex. att Oliver Johansson var inne i PP!?????
Helt ofattbart om du frågar mig!?
Hur som helst, han kommer från en helt annan liga och det tar som sagt tid att komma in i den nya.
"In your face" fungerade ju uppenbarligen inte så jag förstår inte varför det ältas om den fortfarande?
Jag tror på OJ iallafall!
Säger inte att Olli är en demontränare, men han verkar vara väldigt populär bland spelarna.
Fick en helt annan uppfattning om Ante.
Olli har som sagt stora brister i coachning, såg t.ex. att Oliver Johansson var inne i PP!?????
Helt ofattbart om du frågar mig!?
Hur som helst, han kommer från en helt annan liga och det tar som sagt tid att komma in i den nya.
"In your face" fungerade ju uppenbarligen inte så jag förstår inte varför det ältas om den fortfarande?
Jag tror på OJ iallafall!
+ 3
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Är helt säker på att du kommer att återigen byta åsikt om vi vinner imorgon.
Håller med om att Olli kan utveckla sitt sätt att coacha, helt klart. Men jag tror och tycker att han har lyft Timrå IK markant. Spelare vill numera spela för oss, han har satt oss på kartan och gjort oss till en attraktiv klubb!
Håller med om att Olli kan utveckla sitt sätt att coacha, helt klart. Men jag tror och tycker att han har lyft Timrå IK markant. Spelare vill numera spela för oss, han har satt oss på kartan och gjort oss till en attraktiv klubb!
+ 5
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Ser ut som att OJ spelar ikväll, 4:e kedjan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10779}: "Sossetänk" otroligt barnsligt uttryck!🤮
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: ber om ursäkt, men gjorde han avtryck när han var här?
Tyckte jag åg en ganska medioker back.
Men utveckling borde det finnas i honom, definitivt.
Tyckte jag åg en ganska medioker back.
Men utveckling borde det finnas i honom, definitivt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SebastianH: skulle inte ta nåt för givet.
2 perioder kvar, hoppet lever!
2 perioder kvar, hoppet lever!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Efter välbehövt speluppehåll, så plöjer vi ner "fiskrenset" med 4 raka!
Tror vi har stor chans att ta oss ända till final i år.
Vi har ju varit jävligt bra efter speluppehåll på senare tid.
Om vi klarar semi vill säga?
Får vi Brynäs i final så tror jag på Guld.
Luleå kan också gå, men tror det blir svårt.
Färjestad, nej då är det nog kört.
Tror vi har stor chans att ta oss ända till final i år.
Vi har ju varit jävligt bra efter speluppehåll på senare tid.
Om vi klarar semi vill säga?
Får vi Brynäs i final så tror jag på Guld.
Luleå kan också gå, men tror det blir svårt.
Färjestad, nej då är det nog kört.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Undrar vad Annika Wickihalder från Övik syftar på i hennes bidrag till mello med "I can feel it coming"?
Kvalet?
HA?
Vem vet?
Kvalet?
HA?
Vem vet?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: hittade först inte mejlet jag heller, sen sökte jag "timrå" i alla mejl och överst så hittade jag röstningslänken.
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-02-13
The great one: förstår inte att vissa vill att OJ ska spela överhuvudtaget?
Han är sämst i Timrå just nu.
Han kämpar berömvärt och ger verkligen allt. Tyvärr så räcker det inte.
Så 13:e känns bra.
Han är sämst i Timrå just nu.
Han kämpar berömvärt och ger verkligen allt. Tyvärr så räcker det inte.
Så 13:e känns bra.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Jag är också uppväxt i Njurunda och spelade ett par säsonger i NSK.
Jag har absolut inget emot Oliver Johansson, tvärtom. Han har en jävla speed och är skicklig på rören, men han är långt ifrån vän med pucken.
Jag tror att brukare i HA skulle passa honom, han har i nuläget begränsad spelinteligens. Vet inte om det går att träna upp?
I så fall kanske han kan bli en bra SHL forward om några år?
Funderar på vad Skellefteå ska ha honom för?
Borde väl inte platsa?
Jag har absolut inget emot Oliver Johansson, tvärtom. Han har en jävla speed och är skicklig på rören, men han är långt ifrån vän med pucken.
Jag tror att brukare i HA skulle passa honom, han har i nuläget begränsad spelinteligens. Vet inte om det går att träna upp?
I så fall kanske han kan bli en bra SHL forward om några år?
Funderar på vad Skellefteå ska ha honom för?
Borde väl inte platsa?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Han har fått en massa chanser att visa upp sig och det har tyvärr varit en besvikelse.
Men att släppa honom nu är väl ändå inte så smart?
Bättre att vänta tills säsongen är slut!
Men att släppa honom nu är väl ändå inte så smart?
Bättre att vänta tills säsongen är slut!
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-01-23
Modano: Förstår och håller med, men det måste ju även finnas backar som uppfyller dina krav på marknaden. Dessutom så finns det ju inga pengar och jag förutsätter att du inte har eller vill satsa 500k eller mer!?
Man kan ha krav, men man måste även kunna se verkligheten.
Tycker Eronen är tillräckligt bra för förlängning men tanke på kringliggande situation.
Man kan ha krav, men man måste även kunna se verkligheten.
Tycker Eronen är tillräckligt bra för förlängning men tanke på kringliggande situation.
+ 1
Föregående · 3 · Nästa

Alla är ju överens inkl. Olli Jokkinen.