Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}:
Att löven blir 2,3 eller 4 är mer eller mindre klart.
Det troliga är 2a eller 3a.
Där kan jag tycka att det är värt att gå för det.
För att få en lättare väg till finalen.
Att Löven blir 1a tror nog ingen.
Att löven blir 2,3 eller 4 är mer eller mindre klart.
Det troliga är 2a eller 3a.
Där kan jag tycka att det är värt att gå för det.
För att få en lättare väg till finalen.
Att Löven blir 1a tror nog ingen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan:
Hemmaplansfördel till en eventuell final kan ju vara värt att kriga för ?
Få välja ett ”lättare” lag i slutspelet.
Såklart det är bra att vara så högt upp som möjligt i serien.
Men att löven ska bli etta tror dom knappast på själv.
Hemmaplansfördel till en eventuell final kan ju vara värt att kriga för ?
Få välja ett ”lättare” lag i slutspelet.
Såklart det är bra att vara så högt upp som möjligt i serien.
Men att löven ska bli etta tror dom knappast på själv.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Verkligen.
Brown kommer förhoppningsvis vara en pusselbit som saknas lite inför slutspelet. Lite grinig och jävlig med motståndarna. Kommer att vara vass framför målet och grisa in lite puckar.
Perron är en playmaker och kommer säkerligen att sätta upp medspelarna i PP.
Ger dom väl 5-6 matcher innan man kan bedöma om det är floppar men det tror jag verkligen inte.
Lövens styrka förra året var fyra linor som producerade.
Med dessa två finns det chans för det igen.
Kevin är nog tillbaka mellan stolparna nästa vecka. Bara det är som ett nyförvärv till.
Verkligen.
Brown kommer förhoppningsvis vara en pusselbit som saknas lite inför slutspelet. Lite grinig och jävlig med motståndarna. Kommer att vara vass framför målet och grisa in lite puckar.
Perron är en playmaker och kommer säkerligen att sätta upp medspelarna i PP.
Ger dom väl 5-6 matcher innan man kan bedöma om det är floppar men det tror jag verkligen inte.
Lövens styrka förra året var fyra linor som producerade.
Med dessa två finns det chans för det igen.
Kevin är nog tillbaka mellan stolparna nästa vecka. Bara det är som ett nyförvärv till.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Eronen är ju värvad.
Behövs då ingen mer back för löven.
Eronen är ju värvad.
Behövs då ingen mer back för löven.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9108}:
Syftar du på Perron och Brown för att Plant blev skadad ?
De var ju klara för Löven långt innan skadan.
Syftar du på Perron och Brown för att Plant blev skadad ?
De var ju klara för Löven långt innan skadan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Blindside, uppåtgående rörelse och en armbåge som det ser ut i skallen.
Är det en okej tackling ?
Lär bli 3-4 matcher.
Blindside, uppåtgående rörelse och en armbåge som det ser ut i skallen.
Är det en okej tackling ?
Lär bli 3-4 matcher.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
{8879}:
Så du tänkte att löven skulle lägga hundratals miljoner på en ny arena?
Rimligt..
Så du tänkte att löven skulle lägga hundratals miljoner på en ny arena?
Rimligt..
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
modogurra:
Tycker absolut att den lösningen är vettig. Skitsamma om den spelas i Umeå eller Övik när det är utan publik.
Bara sätta löven som ”hemmalag” imorgon
Tycker absolut att den lösningen är vettig. Skitsamma om den spelas i Umeå eller Övik när det är utan publik.
Bara sätta löven som ”hemmalag” imorgon
+ 7
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
John Cena:
Formen är sådär men faktiskt på h uppåt.
Det som har varit problemet i matcherna är borta nu.
Nu har vi en stabil defensiv igen och ett starkt boxplay.
Fördelen med kenttä är att han identifierar problemet och hittar lösningar samt rätt nyförvärv oftast.
Löven kommer bara att bli bättre framöver.
Lägg till skador på första och andra Centern , första målvakt skadad igen, misstänkt matchfix och covid i laget.
Visst att jag är partiskt men löven kommer bara att växla upp framöver.
Formen är sådär men faktiskt på h uppåt.
Det som har varit problemet i matcherna är borta nu.
Nu har vi en stabil defensiv igen och ett starkt boxplay.
Fördelen med kenttä är att han identifierar problemet och hittar lösningar samt rätt nyförvärv oftast.
Löven kommer bara att bli bättre framöver.
Lägg till skador på första och andra Centern , första målvakt skadad igen, misstänkt matchfix och covid i laget.
Visst att jag är partiskt men löven kommer bara att växla upp framöver.
+ 1
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
Rytter:
Gå inte in på att vi/jag är medgångssupporter.
Blir fan irriterad 😅
Har stöttat laget sen 2000 ungefär i med och motgång.
Årskortet kvar under tiden i Div1 och nästan inte missat en match trots all motgång.
Är det några supportrar som har fått lida så är det fan Löven.
Ni har absolut ingenting att komma med i jämförelse
Gå inte in på att vi/jag är medgångssupporter.
Blir fan irriterad 😅
Har stöttat laget sen 2000 ungefär i med och motgång.
Årskortet kvar under tiden i Div1 och nästan inte missat en match trots all motgång.
Är det några supportrar som har fått lida så är det fan Löven.
Ni har absolut ingenting att komma med i jämförelse
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
EXPLORERSMÅLAND:
Tycker inte han är grinig!
Underbart med en spelare som brinner för klubben och är alldeles för bra för ligan.
Bara respekt från min sida
Tycker inte han är grinig!
Underbart med en spelare som brinner för klubben och är alldeles för bra för ligan.
Bara respekt från min sida
+ 3
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
Röda Tallen:
Nubben är grym och Kenttä är grym!
Löven är bra och Timrå är bra.
Det blir tight hela vägen in.
Lägger in en liten varning för BIK men annars kommer det stå mellan oss.
Hoppas det får avgöras inför publik bara :)
Nubben är grym och Kenttä är grym!
Löven är bra och Timrå är bra.
Det blir tight hela vägen in.
Lägger in en liten varning för BIK men annars kommer det stå mellan oss.
Hoppas det får avgöras inför publik bara :)
+ 4
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
TIK1928:
Du glömmer så lätt er egna historia..
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/6SZKWmpVWy/timra-undviker-konkurs
Du glömmer så lätt er egna historia..
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/6SZKWmpVWy/timra-undviker-konkurs
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK back-to-back
{297}:
Men herregud vad ni lägger energi på Löven och värvningarna.
Löven har till skillnad från er en stor supporterskara och har sålt nästan 3000 årskort bland annat.
55 personer valde att ta tillbaka pengarna men resten valde att behålla trots pandemin.
Nästan 2 miljoner inkommet i insamlingar.
Löven har pengar till skillnad från Timrå som lever på minimum.
Kenttä värvar sexiga spelare och Timrå fansen grinar ut!
Men herregud vad ni lägger energi på Löven och värvningarna.
Löven har till skillnad från er en stor supporterskara och har sålt nästan 3000 årskort bland annat.
55 personer valde att ta tillbaka pengarna men resten valde att behålla trots pandemin.
Nästan 2 miljoner inkommet i insamlingar.
Löven har pengar till skillnad från Timrå som lever på minimum.
Kenttä värvar sexiga spelare och Timrå fansen grinar ut!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mightyquinn:
Puffe är en sån person som man skulle vilja bjuda på en bärs och bara snacka skit.
Där har vi en ödmjuk och trevlig person.
Vem vet, vi kanske ses i Fjällräven nu på fredag 😃
Puffe är en sån person som man skulle vilja bjuda på en bärs och bara snacka skit.
Där har vi en ödmjuk och trevlig person.
Vem vet, vi kanske ses i Fjällräven nu på fredag 😃
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Gavelo:
Jag lider med er!
Finns det en spelidé hos MoDo?
Otroligt håglöst spel över hela banan.
Det här vinner Västervik enkelt tillslut skulle jag gissa.
Jag lider med er!
Finns det en spelidé hos MoDo?
Otroligt håglöst spel över hela banan.
Det här vinner Västervik enkelt tillslut skulle jag gissa.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Långt ifrån godkänt såklart
Hade dock varit betydligt mer orolig om löven var totalt utspelade mot de flesta lagen.
Förlora hockeymatcher händer men på lite olika sätt.
Långt ifrån godkänt såklart
Hade dock varit betydligt mer orolig om löven var totalt utspelade mot de flesta lagen.
Förlora hockeymatcher händer men på lite olika sätt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Frontschwein:
Ganska okunnig kommentar från dig.
Kenttä värvar inte för värvandes skull.
Han breddar och värvar för att göra laget bättre om det behövs.
Angående ekonomin så har han även bra koll på det. Eller anser du att han ej har det?
Ganska okunnig kommentar från dig.
Kenttä värvar inte för värvandes skull.
Han breddar och värvar för att göra laget bättre om det behövs.
Angående ekonomin så har han även bra koll på det. Eller anser du att han ej har det?
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{7639}:
Verkligen! AHL spelarna som ej kommer få spela är nog sugna på att flytta över för att få speltid.
Kommer nog bli huggsexa
Verkligen! AHL spelarna som ej kommer få spela är nog sugna på att flytta över för att få speltid.
Kommer nog bli huggsexa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
modomille:
En back liknande Cooper ska in sen tidigare.
En målvakt kommer nog värvas/lånas
En eller två forwards är nog inte omöjligt.
En back liknande Cooper ska in sen tidigare.
En målvakt kommer nog värvas/lånas
En eller två forwards är nog inte omöjligt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Länge sen jag såg löven klä av ett lag som dom gjorde första 10 minuterna.
AIK kom inte över röd och hade noll avslut på mål.
0-2 är så sjukt ologiskt
Länge sen jag såg löven klä av ett lag som dom gjorde första 10 minuterna.
AIK kom inte över röd och hade noll avslut på mål.
0-2 är så sjukt ologiskt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ja men man ska inte anklaga någon innan det finns en sanning.
Det luktar skumt men låt experterna göra utredningen så får man se vad som kommer fram.
Men de flesta AHL/NHL lånen kommer ju dra nu innan Jul så det är inte konstigt.
Ja men man ska inte anklaga någon innan det finns en sanning.
Det luktar skumt men låt experterna göra utredningen så får man se vad som kommer fram.
Men de flesta AHL/NHL lånen kommer ju dra nu innan Jul så det är inte konstigt.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Hemmaplansfördelen är väl större i år?
Eftersom man kör H-H-B-B-H-B-H ?
Eller tänker du eftersom det ej är publik ?
Hemmaplansfördelen är väl större i år?
Eftersom man kör H-H-B-B-H-B-H ?
Eller tänker du eftersom det ej är publik ?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Oj vad man längtar tills man får möta Modo och vinna med några mål när det gäller något.
Oj vad man längtar tills man får möta Modo och vinna med några mål när det gäller något.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Tikkare:
Hellström är ju nästan utanför laget och har inte alls kvaliten som behövs längre.
Är nästan mer en vinst för löven att kunna ta in något annat.
Vilka transatlanterna ska dra och varför ?
Hellström är ju nästan utanför laget och har inte alls kvaliten som behövs längre.
Är nästan mer en vinst för löven att kunna ta in något annat.
Vilka transatlanterna ska dra och varför ?
+ 1
Föregående · 4 · Nästa
Det har jag väl aldrig sagt ? Såklart att löven vill vinna varje match.
Det jag vill se som supporter är matcher som igår frekvent.
Att spelet är tillbaka till det normala.
Då blir vi svåra att möta i slutspelet över 7 matcher.