Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
{9179}: Åker man inte mer skridskor än motståndarna då ser det så här bedrövligt ut
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
BratwurstMsenap: Vill du att Brynäs ska konka..värva ännu mer i dessa tider inte så begåvat
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Gnällspikar Brynäs kommer vända detta men som sagt Alcen usel markering vid 1-1 målet och kommentator så jävla hemmalags fan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7536}: Herregud,har du varit i Sthlm..eller har du bara svårt med att minnas kommunerna där
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Är biljettpriserna så mycket dyrare i Gävle än i Göteborg eftersom du fick fram 26 miljoner på 10.000 pers 41 miljoner på 6.000 ..så Brynäs skulle alltså torska 15 miljoner mer än Frölunda fast dom har ett snitt på 4.000 färre åskådare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Min Tabell
1.Färjestad
2.Rögle
3.Örebro
4.Frölunda
5.HV71
6.Luleå
7.Skellefteå
8.Brynäs
9.Leksand
10.Linköping
11.Växjö
12.Djurgården
13.Malmö
14.Oskarshamn
Svenska Mästare Färjestad efter vinst mot Rögle i finalen
1.Färjestad
2.Rögle
3.Örebro
4.Frölunda
5.HV71
6.Luleå
7.Skellefteå
8.Brynäs
9.Leksand
10.Linköping
11.Växjö
12.Djurgården
13.Malmö
14.Oskarshamn
Svenska Mästare Färjestad efter vinst mot Rögle i finalen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso: Vad Färjestad gjort det skiter faktist jag i.så jag sitter inte hemma och googlar om dom,,,och angående Brynäs spel så här lång på FÖRSÄSONGEN har väl varit väldigt blandad..inget annat att vänta heller..och har tittat på dom andra SHL lagens matcher..inte hela men ett tag..och det har väl inte varit så speciellt imponerande heller
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs berör för övrigt tycker jag Sallinen varit ganska bra
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: varit bättre än Berglund iaf..otroligt seg på skridskorna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: nr.4 i Brynäs såg ut som en jätte i jämförelse med dom andra tjejerna
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: det var väl därför brynäs gick ut med att dom skulle lira en internmatch istället för den inställda timrå matchen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Luleå kommer inte att vara serievinnare..kanske topp 4 Rögle och Frölunda lär byta plats Skellefteå och Växjö likaså
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Swishat en slant..inte för att jag tror det blir något..men har iaf hjälpt till och försökt hjälpa till
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Zappaholic: Ingen vettig coach som vill gå till ett allsvenskt lag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs-krippa: Det är bra att du verkar vara så kunnig inom ishockey,att påstå att inte Brynäs kämpade i Frölunda matchen..t o m rohdin,blomman och alcen var ju duktiga och visade kämpaglöd
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
Poppandepopcorn: Det vore väl roligare om du kom med ett namn från KHL med
+ 4
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Brynäs-krippa: Han lär ju inte bli sämre efter en fylla
Brynäs IF > Sv: Örebro HK - Brynäs IF 2020-01-30
{8975}: tror Brynäs vinner..örebro ser nonchalanta ut
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Var kanske Alfons som sagt till Kevin74 att något skulle hända
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Spelar nog ingen större roll vilken tränare Brynäs har...kasst lag i år i alla fall,flera spelare som är skitdåliga på ren svenska och det kan ju inte bara bero på sundqvist
+ 2
Föregående · 12 · Nästa