Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Söderström har väl lagt strafar i brynäs..ett par faktist
+ 4
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forsberg 1978: Får han ta halva laget med sig..dom flesta är klappkassa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: Är det så konstigt,Brynäs är inte bättre än Oskarshamn på halvfart
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Forsberg 1978: Tror t o m att det stått i någon blaska att det var Alce'n
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Brynäsgubbe: Och så är det ju så jävla lätt att göra mål på straffar med i ishockey..ironi
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Leksand IF 2019-10- 26
mattias - 74: Blöder man från bröstet med..idioti det där av Samuelsson
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mike.F: Har du inte en egen liten sida du kan vara inne på :)
Och varför alltid skriva under med Mike.F tror nog alla här inne vet att det var du som skrev ditt/dina inlägg...eller har du glömt varje gång vad du kallar dig för så du måste påminna dig själv :)
Btw tror fan Brynäs vinner ikväll med 5-2
Och varför alltid skriva under med Mike.F tror nog alla här inne vet att det var du som skrev ditt/dina inlägg...eller har du glömt varje gång vad du kallar dig för så du måste påminna dig själv :)
Btw tror fan Brynäs vinner ikväll med 5-2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Mot SSK var det ganska jämt..men absolut inte idag,så putsa glajorna :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: AIK dominerade inte gång i matchen Brynäs var bättre från 1:a nedsläpp fast dom inte gjorde mer än nödvändigt
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1:Brynäs
2:Örgryte IS
3:Arsenal
4:Tre Kronor
5:Sveriges fotbolls landslag
2:Örgryte IS
3:Arsenal
4:Tre Kronor
5:Sveriges fotbolls landslag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Rödin-Scott-Descheneua tycker samma
Danielsson-Ölund-Zetterberg
Forslund-Sallinen-Blomqvist
Solem-Asklöf-Mannberg
Om nu Boken återvänder så in med honom ja och byta Ölund mot Sallinen kanske
Danielsson-Ölund-Zetterberg
Forslund-Sallinen-Blomqvist
Solem-Asklöf-Mannberg
Om nu Boken återvänder så in med honom ja och byta Ölund mot Sallinen kanske
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Juuso Ikonen klar för Jehovas Vittnen (HV-71)
hockeynews.se/articles/9569/
hockeynews.se/articles/9569/
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Hur orkar ni ens bry er om Växjö,låt dom värva sina spelare..dom lirar ju nästan gratis i det laget med tydligen.Själv vill jag se någon/några till nya spelare till Brynäs :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Ska väl bli idag då..i helgen lär det väl inte bli något nytt :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Det är väl bättre att bara skita i tycka så mycket om allt och ingenting.Huge verkar inte tycka som alla andra här inne..eler rättare sagt som ingen här inne.Jag skrollar bara vidare tills jag hittar om någon har ett rykte om en ny spelare..bra mycket roligare än påhopp av vissa personer :)
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Luleå har skaffat 2hyffsade finnar så nog finns det lirare på marknaden..behöver inte ta bäst före datum spelare
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Det är bara säga Brynäs har en hittepå värvning på g så hugger Örebro på han med
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Anton Rödin var bra sista året innan han blev skadad,sedan har han väl inte gjort så mycket väsen av sig..så förstår inte all denna hysteri om att han ska komma tillbaka till Brynäs..tror inte ens han kommer skriva på..tror han är lite pengakåt och kräver alldeles för mycket pengar,mer än han är värd
+ 1
Föregående · 13 · Nästa