Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser att en del vill ha Linus Videll..otroligt dum värvning blir ju 34 iår
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:Jag tror iofs att det råkade vara du som sa något om att hur du tror valet av kaptensbindeln går till i Brynäs att det genast blev debatt,samma sak som när Pettisbiff skriver sina rykten om spelare/laguppställningar.Menar det mesta som skrivs här inne får man ta med en nypa salt...inte skrivet i sten precis att så är det
Nåja bara det inte blir som i SAIK boken så är jag nöjd,där är det bara en massa idioti
Nu får Brynäs se till att göra en bra silly season så Brynäs kan få ihop ett lag som man verkligen inte behöver få magsår av det usla spelet
Nåja bara det inte blir som i SAIK boken så är jag nöjd,där är det bara en massa idioti
Nu får Brynäs se till att göra en bra silly season så Brynäs kan få ihop ett lag som man verkligen inte behöver få magsår av det usla spelet
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Oj...lite hederliga vitsar i HS :) fick man dra på smilbandet så här på morgonen:)
Hoppas att det blir klart med något/några nya spelare idag
Vet du hur man ser att någon är från Polen..polacken
Mannen målade om staketet vitt,det var vitsen
Hoppas att det blir klart med något/några nya spelare idag
Vet du hur man ser att någon är från Polen..polacken
Mannen målade om staketet vitt,det var vitsen
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Forslund kommer växa lite mer om han får fortsätta göra lite mer mål,han skulle vara bra om han fick en bättre omgivning.Det mesta han har gjort har han skapat på egen hand,
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tippade 3-1 ikväll,lite önsketänkande och skämt om att Forslund skulle göra alla 3 mål.Tycker att det såg riktigt bra ut i 1:a för att i 2;a bli passiva och i 3:e väntatde man bara på att Brynäs skulle hitta ett sätt att tappa denna match...
Skönt med en 3:a ,slå bara Mora på tisdag så man kan bli lite lugnare
Skönt med en 3:a ,slå bara Mora på tisdag så man kan bli lite lugnare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Svar troligen inte..men hoppas kan man ju att det blir 3-1 med mål i öppen kasse..Forslund fixar alla 3 :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag vet inte om Brynäs var utspelade,sämre var dom och Jocke var lite ihålig på 1:a målet och många andra räddningar han gjorde sköt dom på honom mer att han räddade 1:a och 3:e vardet hyffsat jämt 2:a var skansen bättre så nä dom var inte utspelade
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Förstår inte hur ni orkar stå ut med den Farbror Bosse..flåt Barbro,,så som han uttrycker sig verkar det vara en väldigt osäker människa(snällt sagt),visst luleåboken verkar inte kunna skriva lagens verkliga namn utan man får gissa sig till vad dom menar...men dom är iaf någorlunda kunniga i sina utlåtande,men i lossas AIK så skrivs det faktist bara smörja och sexistiska saker
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: det är färjestad vi snackar om klart det blir mål då...jävla grislag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommentatorn kan jag inte med,säger fel namn hela tiden..gundersen och rundqvist osv
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: visst var det..Mora visste att dom äntligen skulle få vinna
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Personen har väl lyckats med sitt mål med att försöka få igång en osämja i Brynäs boken och ska jag vara ärlig så blir jag bara normalt nöjd med seger mot ett intetsägande lag som Växjö,Blir betydligt mer nöjd med segrar mot tex de andra lagen i SHL..särskilt lag som Färjestad..lite mer tradition liksom i dom klubbarna,Växjö är bara ett hittepålag :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8628}: Brynäs fansen lär finnas kvar ute i landet även då Vaxjö Fakers har slutat existera
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Mike.F: Ett fullt normalt beteende att titta in i Skellefteå's hockeybok kl 03:00 och onykter till råga på allt.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: När ditt kära Skellefteå lirar kval för att hänga kvar i SHL.Er tid är över
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Alltid trevligt vad personer här inne hittar för spelare...men skrattade lite för mig själv när jag såg längden på dom 3 första...alla 175 kunde ju nästan tro att du hade sökt på en Kevin Clark typ..en smurf :) får ej vara längre än 175 :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: tror den knappen är sönder hos dom flesta Brynäsarna
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Är inne och kollar om någon fått nys om ett nyförvärv skrollar lite sedan lite till och bara ännu lite mer..men nä ser bara en massa tjafs mot varandra istället för att vara trevliga mot varandra här inne..tråkigt vi är väl ändå Brynäsare alla som borde stötta varandra istället för att såga varandra jäms med fotknölarna
+ 25
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Bratwursten : nu är det sveriges tråkigaste lag brynäs möter
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det spelar nog ingen roll vilka spelare brynäs ställer upp med..finns ALLTID någon som tycker..vad fan ska han spela för..spela med honom istället
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Anderse?n har ju mer än lovlgt kass idag..och det har inte Kristo varit
+ 1
Föregående · 14 · Nästa
