Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Växjö HC - Brynäs IF 2024-12-28
Det är en pina titta på matchen pga Åke Unger han är klappkass
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silly-surr: Abbotts julklapp till HV ? och ?stöld? från Brynäs
Va fan gäller det
Va fan gäller det
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kan visst Brynäs göra...diverse tabeller i NHL kommer alltid ligga före :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs i år är fan overkligt bra...jag är dyngfull redan men det skiter jag i
+ 19
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Brynäsgubbe: Åke Unger kan iaf aldrig säga rätt namn på Linus Lindblom alltid Oskar som han säger
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Rögle BK - Brynäs IF 2024-11-26
Brynäsgubbe: Domaren stoppade t o m en puck som kanske hade gått mot det tomma målet
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
Skellefteå-Malmö 4-2
MoDo-Färjestad 2-4
Timrå-HV71 5-3
Leksand-Frölunda 1-4
Växjö-Luleå 2-3
Örebro-Rögle 2-4
Brynäs-Linköping 3-1
MoDo-Färjestad 2-4
Timrå-HV71 5-3
Leksand-Frölunda 1-4
Växjö-Luleå 2-3
Örebro-Rögle 2-4
Brynäs-Linköping 3-1
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Frölunda - Brynäs 2024-11-02
Måste bara skriva att Brynäs är fan bra på riktigt tror det blir vinst
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Varför i helvete kallar kommentatorn Linus för Oskar hela tiden och Axel A för kindvall
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: dom är sura för att Brynäs vinner
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Är i Lübeck och inhandlar alkohol så man missar matchen..blir det vinst igen eller vad tror ni
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Som vanligt dyker dom upp dysterkvistarna när Brynäs har en sämre dag?.folk som inte har synts till på ett bra tag
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2024-25: Vägen mot SM-gludet!
Sven.Savage: Brynäs var fan riktigt bra ikväll..kanske slipper dom kvala i år
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
Otroligt stabil insats av Brynäs idag....hade Luleå 1 målchans på hela matchenn
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
Luleå-Brynäs 2-5
HV71-Timrå 2-3
Rögle-Linköping 4-2
Malmö-Örebro 3-3
MoDo-Skellefteå 4-4
Färjestad-Leksand 5-1
Växjö-Frölunda 3-1
Och Jonjo det brukar inte bli 3 mål i OT och 4 efter straffar ;)
HV71-Timrå 2-3
Rögle-Linköping 4-2
Malmö-Örebro 3-3
MoDo-Skellefteå 4-4
Färjestad-Leksand 5-1
Växjö-Frölunda 3-1
Och Jonjo det brukar inte bli 3 mål i OT och 4 efter straffar ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
BIF Kungen: Han är inte med på norrlandsturnen..så ingen juice
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
{10753}: Just nu så känns det osannolikt att Brynäs ska behöva kvala och tänk bara om målskyttet blir lite skarpare ojoj
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Bara gamnackar nu här inne,tror Brynäs vänder detta
+ 5
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Skellefteå-Brynäs 2-4
Luleå-Växjö 3-1
Leksand-HV71 4-2
Färjestad-Malmö 5-1
Linköping-MoDo 3-2
Frölunda-Timrå 4-3
Rögle-Örebro 4-1
Luleå-Växjö 3-1
Leksand-HV71 4-2
Färjestad-Malmö 5-1
Linköping-MoDo 3-2
Frölunda-Timrå 4-3
Rögle-Örebro 4-1
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
Brynäsgubbe: Tänk om inte om fanns...vinst mot leksand och Malmö...1:a i serienn
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Linköping - Brynäs - säsongspremiär
Vi får väl hoppas att Brynäs inte gör som dom brukar i den jäkla ishallen och förlorar,förr har dom nästan alltid hittat ett sätt att torska mot Linköping fast dom har varit bättre spelmässigt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Färjestad
Växjö
Skellefteå
Rögle
Luleå
Frölunda
Leksand
Brynäs
Timrå
MoDo
HV71
Linköping
Malmö
Örebro
Växjö
Skellefteå
Rögle
Luleå
Frölunda
Leksand
Brynäs
Timrå
MoDo
HV71
Linköping
Malmö
Örebro
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1.Färjestadn2.Växjön3.Skellefteå n4.Röglen5.Luleån6.Frölundan7.Leksandn8.Brynäs n9.HV-71n10.Timrån11.MoDon12.Linköpingn13.Malmö n14.Örebro
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LaLeggia verkar som han är aktuell för SHL igen,undrar om Brynäs hugger på honom
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Jag har hört att MoDo har tackat nej till ett eget forum,dom tyckte det var önödigt att ha ett eget forum för MoDoiter tycker det är roligare att vara inne i andra lags forum och skriva en massa dynga som skapar osämja
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Se bara på Kevin Clark,han var ju ingen bjässe direkt men lyckades ganska bra i SHL.Så Bobby Trivigno behöver inte vara dåligt om han nu är *klar*
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Önskedrömmen vore väl att DIF,AIK,Löven SSKersatte Örebro,Växjö.Linköping,Malmö i SHL
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: kan havarit på 90 talet med :D och jag var på plats på den matchen 1980men annars sviker minnet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Hade för mig att Brynäs hade röda 1980 när dom mötte frölunda i finalen
Föregående · 3 · Nästa