Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men alltså vad gör alla MoDo stollar inne i ett Brynäs forum och sprider dynga,har dom inget eget forum att häckla i
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför letar sig andra klubbars supportrar in till ett Brynäs forum och mestadels bara sprider en massa dynga...måste vara den svenska avundsjukan
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Djoos har väl iofs ett år kvar på sitt kontrakt...onödigt att lägga ut en massa pengar på honom för att frigöra honom från sitt kontrakt...för så bra är han inte
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: För det första verkar inte andra klubbar ha något forum att diskutera i ...så då får dom gå in till Brynäs forum och häckla ur sig en massa dynga som bara retar upp
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Du tror inte att lagen har blivit bättre överlag s därför lite jämnare serie än tidigare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Simon Robertsson från Skellefteå verkar komma till Brynäs på lån
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs från min 4 har varit klart mycket bättre fortsätter det så i period 2 och 3 så vinner Brynäs klart
Greg Scott och Kopacka klart bäst på isen
Greg Scott och Kopacka klart bäst på isen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är alltså bara 10 år sedan dom låg i Div 1
2010/2011 Division 1A 1 2:a i Allettan Norra Playoff: Besegrar Nybro, utslagna av Asplöven
2011/2012 Division 1A 1 3:a i Allettan Norra Playoff: Besegrar Boden, utslagna av Olofström
2012/2013 Division 1A 1 1:a i Allettan Norra Besegrar Olofströms IK i Playoff
1:a i Kvalserien till Hockeyallsvenskan, uppflyttade
2010/2011 Division 1A 1 2:a i Allettan Norra Playoff: Besegrar Nybro, utslagna av Asplöven
2011/2012 Division 1A 1 3:a i Allettan Norra Playoff: Besegrar Boden, utslagna av Olofström
2012/2013 Division 1A 1 1:a i Allettan Norra Besegrar Olofströms IK i Playoff
1:a i Kvalserien till Hockeyallsvenskan, uppflyttade
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Brynäs gör en bra match förutom att dom inte gjorde mål,känns som hade Brynäs bara fått in nån puck på alla chanser så hade det nog kunnat rinna iväg.Det var klasskillnad på lagen tyckte jag hur konstigt det än kan låta när man förlorar med 2-0
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det är historia nu ny serie nya möjligheter
Blicka framåt och inte bakåt på det som varit
Blicka framåt och inte bakåt på det som varit
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man undrar när dom flesta här inne ska vara nöjda med Brynäs spel tror inte det kommer att hända
Säg att Brynäs slår Björklöven med 7-1 på fredag nog fan skulle ett gäng här inne säga att hur fan kunde Lindbäck eller Clara släppa in den pucken han hade ju bara 3 spelare i ansiktet som skymde sikten och pucken snuddade på Bertilssons ben och ändrade riktning
Säg att Brynäs slår Björklöven med 7-1 på fredag nog fan skulle ett gäng här inne säga att hur fan kunde Lindbäck eller Clara släppa in den pucken han hade ju bara 3 spelare i ansiktet som skymde sikten och pucken snuddade på Bertilssons ben och ändrade riktning
+ 12
Föregående · 4 · Nästa