Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommentatorn har iofs alltid haft en vana att ha noll koll och säga fel namn
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Och det har spelats 4matcher
Brynäs har varit totalt överlägsna vissa perioder av matcherna
Brynäs har varit totalt överlägsna vissa perioder av matcherna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davy85}: Hoppas Linköping åker ur och aldrig mer spelar sig upp till SHL
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1.Björklöven
2.AIK
3.Djurgården
4.Brynäs
5.Södertälje
6.Västerås
7.Mora
8.Karlskoga
9.Almtuna
10.Östersund
11.Nybro
12.Tingsryd
13.Västervik
14.Kalmar
2.AIK
3.Djurgården
4.Brynäs
5.Södertälje
6.Västerås
7.Mora
8.Karlskoga
9.Almtuna
10.Östersund
11.Nybro
12.Tingsryd
13.Västervik
14.Kalmar
MoDo Hockey > Sv: J F Ks SHL tips
1.Färjestad
2.Frölunda
3.Växjö
4.Örebro
5.Skellefteå
6.Luleå
7.Oskarshamn
8.Timrå
9.HV-71
10.Leksand
11.Malmö
12.Luleå
13.MoDo
14.Linköping
2.Frölunda
3.Växjö
4.Örebro
5.Skellefteå
6.Luleå
7.Oskarshamn
8.Timrå
9.HV-71
10.Leksand
11.Malmö
12.Luleå
13.MoDo
14.Linköping
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
Björklöven
Djurgården
AIK
Södertälje
Mora
Brynäs
Västerås
Karlskoga
Almtuna
Nybro
Östersund
Tingsryd
Västervik
Kalmar
Djurgården
AIK
Södertälje
Mora
Brynäs
Västerås
Karlskoga
Almtuna
Nybro
Östersund
Tingsryd
Västervik
Kalmar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag tycker faktist inte själva spelet såg så jäkla uselt ut mot Karlskoga iaf 5 mot 5 boxplay var det ganska slappt försvarspel
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Ett komplett kanadensiskt World Cup lag skulle kanske duga som ett gäng bra värvningar för en del här inne
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: hörde att till säsongen 24/25 skulle Bäckström,Järnkrok,Lindholm,Ekholm skulle återvända
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Bidrar inte heller fast jag har råd att ge en slant utan att jag skulle gå under men att skriva att jag har mer på banken än de flesta här är bara dumt,har ingen aning vad folk här inne har för löner och det tror inte jag att jofa_007 har heller...bara ett försök att låta som han är bättre rikare än Brynäs vännerna här inne är
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Visst fan glömde bort den nya dansken :D
+ 2
Föregående · 5 · Nästa