Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: Gunners...who the fuck cares about spurs or liverpool
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Tyckte bara jag såg det någonstans att han var på gång med en förlängning..kan ha drömt det med..så inget konkret
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10241}: Lämnar Kinnvall för Timrå lipandes behöver han inte komma tillbaka till Brynäs
+ 15
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
{10187}: torskar Linköping sista 2 och Brynäs och HV vinner får dom kvala
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:Jag kan hålla med om att det kastas en hel del skit på laget ofta med all rätt,men igår när jag tyckte Brynäs var lite bättre 5 mot 5 så tar en del spelare helt galet usla utvisningar och med spelare utvisade är det svårt att vinna matcher.Och bänka Rödin och Timashov hjälper inte ett dugg...då finns det knappt spelare kvar som kan ordna lite mål framåt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8783}: Inte jag heller...men var ju tvungen när man såg Brynäs ett lag i hockeylag i allsvenskan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: inget bländande spel
Men det låter som om kommentatorerna håller på HV
Men det låter som om kommentatorerna håller på HV
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Överlägset är väl att ta i men Luleå är mindre uselt kan man säga
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: ser onekligen bra ut för Arsenal denna säsong
Nu ska bara Brynäs få ordning på prylarna med så kommer tillvaron bli mycket enklare
Nu ska bara Brynäs få ordning på prylarna med så kommer tillvaron bli mycket enklare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Angående fuska...en som faller väldigt lätt är ju Timashov,men det skrivs det ju aldrig om,förstärker ofta väldigt mycket med...så tycker nog att han *fuskar* mer än Rödin
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Match imorgon igen,läge för en borta vinst kanske
Och borde inte den där finnen bli presenterad snart om han ska bli spelklar till efter nyår :D
Och borde inte den där finnen bli presenterad snart om han ska bli spelklar till efter nyår :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10062}: haha det får stå för dig men skrev faktiskt att han hade blivit långsam
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nr 15 tycker jag har tappat i tempo ...ser väldigt långsam ut,varit så hela säsongen hittils
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det kan börjas med att sluta tjata om Lindbäcks målvaktspel
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är väl klart att man kan leda med 0-2 och 1-3 om Brynäs möter sina motståndare på bortais,fast det är klart man säger iaf 2-0 eller 3-1
Föregående · 6 · Nästa