Historik
Föregående · 7 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Hjalmarsson har väl aldrig spelat i Luleå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var många som var mindre bra av våra spelare idag Bertilsson,Rödin,bla men bara bryta ihop och ta nya tag på lördag mot Jerusalem
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Timashow - Larsson - Scott
Rödin - Palve - Ljungkrantz
Eklind - Björninen - Ölund
Olesen - Birgersson - Strömgren
Rödin - Palve - Ljungkrantz
Eklind - Björninen - Ölund
Olesen - Birgersson - Strömgren
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är alltid trevligt när motståndarna inte kommer med en massa bortförklaringar varför deras lag förlorade matchen
Viktor Ejdsell efter matchen ? Jag är besviken på min egen insats, vi kommer inte ut tillräckligt bra. Brynäs är 2-3 nummer större än vad vi är, de vinner i princip varje närkamp.? Jag har nog inte sett Brynäs så här bra på flera år. De gör det bra
Viktor Ejdsell efter matchen ? Jag är besviken på min egen insats, vi kommer inte ut tillräckligt bra. Brynäs är 2-3 nummer större än vad vi är, de vinner i princip varje närkamp.? Jag har nog inte sett Brynäs så här bra på flera år. De gör det bra
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tycker att Palve log mest hela tiden under matchen..sken som en sol efter Ljungkranz och Strömgrens mål
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: kollade e-post och där hade han lirat ungdoms hockey i 3 dala lag så my bad
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Tror inte han har representerat 3 olika dala klubbar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs har varit bättre och trots sållet i mål tror jag Brynäs vänder detta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Obs det skiljer bara 6 poäng mellan lag 1 och 12 löjligt tight serie
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag håller definitivt inte med att Friman är seg och usel,en stabil back
Skönt med en vinst till nu ska Brynäs bara spöa Örebro nästa
Skönt med en vinst till nu ska Brynäs bara spöa Örebro nästa
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Eklind vek nu får du nog sätta på dig glasögonen och Olesen kämpar på i det tysta
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Tror att du förstod honom iaf fast han skrev just han
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som vid 1-0 målet alla stirrar puck men skiter i spelare bakom dom som får trava rätt och avsluta med ett klassavlut
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Seriöst det har gått 5 omgångar och folk här inne verkar ju tro att sparka Manner så blir allt bra...kommer gå käpprätt åt fanders då,men bänka nr 18,20 och släng in några junisar...det kan fan inte blir sämre än dom 2 just nu
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vilka härliga supportrar ni är,stäng av TV och sluta gnäll här inne på HS
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Backsidan har blivit betydligt bättre på pappret iaf och bättre på centersidan så viktiga platser vi har blivit bättre på så kommer bara 88,20,Rödin igång så blir det nog bra
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Örebro tränaren Brynäs kanske vinner rättvist fan har inte sett lag så tillbaka pressat sen Peter Andersson tränade Brynäs
+ 13
Föregående · 7 · Nästa