Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Orättvist är bara förnamnet och kommentatorn blir ju alldeles till sig så fort Oskarshamn är i anfallszon
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Gäller nog alla här inne att det tur att dom är sportchef i Brynäs ?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Skit i att kommentera,det blir bara tjafs oavsett om man ser att det blev fel där.Bara håll det inom dig :D
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu jäklar är det inte många dagar kvar till SHL starten och tror inte det blir en ny spelare innan dess men hoppas att man har fel och på tal om omstarten Rögle matchen stod att den skulle börja 15:07 det måste väl ändå vara feltryck :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Annars en skaplig kväll Brynäs seger och Liverpool blir utspelade
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Palve är den mest kreativa centern/spelare vi har så är det bara...sedan att han fipplar till det lite väl mycket ibland är smällar man får ta
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var ett klart fall framåt idag 2:a och 3:e perioden var Brynäs faktiskt ganska överlägsna men det släpptes till alldeles för många frilägen pga nonchalant spel av vissa spelare
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker nog att Hannes Björninen har varit Brynäs bästa forward och Tjecken bästa back
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Ja det munhuggs här inne ganska ofta om vem som har rätt .Typ min pappa är starkare än din pappa,svårt att tro vi är supportrar till samma lag
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Nu var det mer att det lät mer som en helgardering om att en ny spelare skulle förmodligen skriva på nu i veckan,och om det sker så blir jag då glad iaf oavsett vem som presenteras eller vem som fick rätt att en ny spelare skrev på för Brynäs.Tror inte det är en högoddsare på att det sker heller med tanke på att serien startar snart och att det har gått ut med att en till spelare ska in
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9630}: Var faktist inne i er bok och kikade lite.Det verkar vara Brynäs som gäller i er bok med och inte bara här inne.Det skrivs bara om Brynäs iaf
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5246}: Eller varför inte bara skrolla vidare från inlägg från diverse lags supporters,dom får ju som dom vill med att visa sig inne i Sveriges finaste lag bok
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tror nog Mäenalanen var klar muntligt med reservation om han skulle få ett erbjudande för NHL så blev det NHL istället,inga konstigheter
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Tror nog att Brynäs ska kunna slippa titta neråt i tabellen denna säsong...allt mellan 6-10 tror inte på sämre än 10:a
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Om det var en free agent svensk så finns det inte så många att välja emellan
Föregående · 8 · Nästa