Nu vinner vi sen :D
Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Yes nu har vi ju chans igen, haha
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
1 · Nästa