Inlägg: 1302437
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Ser inte matchen..Var det ännu ett bra ingripande från "Tysken"..Andersen jahooo
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Yes nu har vi ju chans igen, haha
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Hoppas Greiss inte blir nervös av all publik! Synd som satan på det 1-1 målet!