Historik
Föregående · 147 · Nästa
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Helt sjukt att de lät Berglund spela, han är väl närmast en våldtäktsman, minst!!! De förtjänar inte sin plats i SHL, utan honom hade de aldrig klarat kvalet!!
Eller inte då. Såklart jag inte tycker ovanstående. Men det är det här med sten i glashus...
Eller inte då. Såklart jag inte tycker ovanstående. Men det är det här med sten i glashus...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Är väl inte så konstigt att Löven uppträder som de gör, har man inte haft toppkänning sedan medeltiden tror man ju att det är så här det ff går till
+ 8
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Hockeyguru: Ja självklart är det Löven som vinner på detta annars skulle de inte ta till såna medel. Men jag kan inte vara så orolig ändå, de är så pass mycket sämre. Just nu är jag mest less över att det inte blir nån hockey ikväll
+ 13
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{9386}: Löven ser nog corona som anledningen till uteblivet avancemang förra året och tänker att det är nån form av rättvisa om den räddar dem nu. Grejen är att vi hade slagit ut dem då också, det är vi som blir dubbla förlorare
+ 4
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Vi är ju flera härinne som tycker att du verkar både sansad och sympatisk. Nästan ännu mer tragiskt då att du som supporter representerar det äckligaste grislaget i svensk idrottshistoria. Finns inget förmildrande över Löven, ett lag att hata helt enkelt. Skamlösa, ryggradslösa fuskare
+ 12
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Men grisföreningen vet att det här är deras enda chans. För ska det avgöras på isen är de så jävla rövknullade att det är pinsamt
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Fick ett mess från cmore. Ja det har varit lite upprört idag...
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
vonDöbeln: Ja han skrev två saker som inte var jättesmarta, dels om att "släcka Wallsson" och så nåt om att använda tidigare kontakter i Riga och "ringa in lite lösningsfokuserat folk". Alla fattar ju att det är raljerande till följd av frustration men dessvärre kan sånt trigga fel folk. Det var klantigt uttryckt och givetvis tar Wallsson och Rahimi tillfället i akt att spela offer och vinna tillbaka lite poäng. Vad gäller polisanmälan kommer den givetvis inte resultera i nåt
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Ja florerar smittan i Löven är det bara en tidsfråga innan den gör det hos oss också. Allt annat vore mer än mirakulöst. Står de fast vid att de har det men vi klarar oss, ja då vet vi. Då är det buffel och båg
+ 6
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
John V: Er verkliga överstegris är Wallsson som verkar tycka att det är synd om äckelrahimi och psykopathellström som missar några matcher när han borde vara en förebild och fördöma deras uppträdande. Mest troligt har han inte bara sanktionerade det utan även uppmuntrat det. Precis som hela ert vidriga lag är han en socialt störd gris som står för allt vi inte står för. Dvs ryggrad och sportsligt uppträdande
+ 14
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{9482}: Lugn och fin, det är ni som är grisarna. Glöm aldrig det
+ 11
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Skillnaden i karaktär mellan lagen är ju frapperande tydlig. Det är verkligen ingen slump att Löven tappat stora ledningar under hela säsongen, ja så till den milda grad att man inte ens trott att det vore möjligt på sportslig väg. Då förstår man nivån.
Det här laget saknar all förmåga att hantera och stå upp för varandra i motgång. Minsta uppförslut och de faller ihop som ett korthus. Och de gör det så kapitalt att det är påfallande uselt även för ett lag som enbart består av legoknektar
Det här laget saknar all förmåga att hantera och stå upp för varandra i motgång. Minsta uppförslut och de faller ihop som ett korthus. Och de gör det så kapitalt att det är påfallande uselt även för ett lag som enbart består av legoknektar
+ 14
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Ottosson tyckte inte att resultatet speglade matchbilden utan att de hade otur i 1:a vilket var anledningen till deras förlust.
De tycker alltså inte att de var särskilt dåliga igår. Löven kan mao vara ä n n u sämre.
Fantastiskt, jag trodde nog inte det var möjligt av ett finallag
De tycker alltså inte att de var särskilt dåliga igår. Löven kan mao vara ä n n u sämre.
Fantastiskt, jag trodde nog inte det var möjligt av ett finallag
+ 20
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Idioten Liss kommenterar efter matchen att det gäller att stå upp för sig själv eftersom det kan komma tjuvnyp lite här och där.
Vadå, är han rädd för sina egna grisar eller?
Vadå, är han rädd för sina egna grisar eller?
+ 9
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Zäta75: Förbehållet att Seb o Gretzky inte är allvarligt skadade så var det här en optimal seger. Ingen räkmackeseger där risken för ballongskallar varit överhängande i nästa match. Vi sodomerar lövenspöket fullständigt SAMTIDIGT som vi erbjuds tillräckligt med tändvätska till att förpassa Sundsvallsbranden till nr 2 bland norrlandsbränder i historien. Tack för det! 🙏
Dahléns ögon i intervjun.....cmore har försett det inslaget med en Parental Advisory label
Dahléns ögon i intervjun.....cmore har försett det inslaget med en Parental Advisory label
+ 13
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Om man ändå för en sekund släpper domare och grisiga lövare måste jag ändå säga att jävlar vad dåliga löven är. Även igår, jag är faktiskt överraskad. Det här tar vi
+ 21
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Villervalla: Fast det där är och förblir en oturströja, vågar aldrig någonsin använda den igen
+ 6
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Backar på det sista, jag kollade greendevils. Dåligt av mig. Väl mött ikväll!
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Hassan: Ska vi gissa att han och de andra lövarna (José k a n vara välkommen. Han har såpass mkt ryggrad att han visar sig vid förluster också) samt ett koppel nyreggade geggar ner den här sidan ikväll om Löven vinner? Själva gömmer de sig i sin sektbok där man måste vara medlem i Löven för att få tillträde. Sjukt fegt
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9255}: Jo jag. Jag hatade när han gjorde mål även om det var i landslaget. Såg hellre att vi förlorade isf
Jomensåatte...
Jomensåatte...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Nä men jag är kanske dubbelironisk. Har du tänkt på det?
Modo vill bli hatade och sektstämplade igen, förstör nu inte det. Jag försöker bara hjälpa till
Modo vill bli hatade och sektstämplade igen, förstör nu inte det. Jag försöker bara hjälpa till
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Det är jag övertygad om att han gör. Sekt som sekt liksom
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
innekillenskomp: Ja så var det. Känns som att Vvik hade 4 spelare. Tvillingarna Jones, Budish och Marmeladen
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
innekillenskomp: Han fick väl hjärnskakningen mot Vvik? 🤔
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Han håller ff slå Börje på käften-nivå ja.
Jag mår helt ärligt skit, fosterställning och svårt att behålla maten. Men det är å andra sidan matchdag på resan mot SHL så det är fullt naturligt
Han håller ff slå Börje på käften-nivå ja.
Jag mår helt ärligt skit, fosterställning och svårt att behålla maten. Men det är å andra sidan matchdag på resan mot SHL så det är fullt naturligt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Aha....så du menade att han s k ä m t a d e när han sa att han hoppades att ingen av oss el Löven går upp. Givetvis fattar jag att han fattar att det inte är möjligt men det var väl vad han tyckte han uttryckte. Han känns mediaotränad, verkar vara en rookie i de sammanhangen.
Han tycker illa om oss och det är ömsesidigt. Lev med det
Han tycker illa om oss och det är ömsesidigt. Lev med det
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Jag vet, onyanserat uttryckt av mig, hans åsikter kan dra åt helvete. Självklart var det så jag menade
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
acerjocke: Foppa kan på riktigt dra åt helvete. Han har förbrukat det sista av den lilla respekt jag hade för honom
+ 2
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
{297}: Ser att Ottosson hos Pelle och Amerikanerna tycker att vi är ett "enormt uppsnackat lag"
Hoppas resten av dem har den inställningen också
Hoppas resten av dem har den inställningen också
+ 3
Föregående · 147 · Nästa


I en periodpaus när han stod vid rinken och intervjuade nån skanderade hela Luleåklacken "Peter Jihde kan inte säga R, kan inte säga R, kan inte säga R....Peter Jihde kan inte.....osv"
Lite senare stod han precis nedanför nämnda klack som då i flera minuter ba "RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
De fullständigt dränkte Jihdes ord vid bägge tillfällena.
Det tyckte jag var hysteriskt roligt 😂