Historik
Föregående · 148 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
hockeypelle: Jag tror att han tänker på anledningen till att löven i folkmun går under namnet Americanos
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Messias : Det är inget snack om att ni har ett mentalt övertag på oss. Det är ert främsta vapen i den här finalen, i övrigt är det på alla punkter fördel för oss som jag ser det. Återstår att se hur vi klarar att hantera den mentala biten, sett till vår kvalrutin kontra er så har jag hyggliga förhoppningar. Men det blir ett krig och jag hoppas vi slipper avgörande till följd av tveksamma domarinsatser
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Kulltorp: Jag känner samma, det finns ett lugn och en beslutsamhet hos oss som jag hoppas och tror fäller avgörandet. Vi är otroligt svåra att straffa när vi bestämt oss och hur det än ser ut så har vi snarare hittat vägar att vinna och inte tvärtom. Känslan har hela säsongen, inkl matcherna mot Löven, varit att det suttit i huvudet huruvida matcherna skulle vinnas el inte
+ 5
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Jag tycker att du och några lövare till härinne verkar vara riktigt sympatiska supportrar. Dock är det ett förjävla äckligt lag ni håller på, otroligt svårt för någon utanför veganfästet att känna sympati för
+ 17
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Domarkåren håller de sina bakom ryggen, det är vad det här handlar om. I samtliga fall förutom när det handlar om Löven hade målet dömts bort samt en 5:a utdelats. Flera "tack vare" i den intervjun, ganska avslöjande
+ 9
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Sputnik: Galenhöken är iaf klar över var fokus för hockey-Sverige ligger framöver:
"På söndag sätter vårens stora finalfest igång i Timrå. Då riktas i princip alla hockeyintresserade sina blickar mot den matchen.
Det blir den stora, blöta, galna, festen, som kommer följas av en liten lugn efterfest för de närmast sörjande, även kallad SM-finalen."
"På söndag sätter vårens stora finalfest igång i Timrå. Då riktas i princip alla hockeyintresserade sina blickar mot den matchen.
Det blir den stora, blöta, galna, festen, som kommer följas av en liten lugn efterfest för de närmast sörjande, även kallad SM-finalen."
+ 12
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Oavsett alla omständigheter så är det här logiskt. Det här är ungefär så högt upp i hierarkin som BIK:s DNA tillåter dem att vandra. En final hade kunnat vara möjlig men SHL? Otänkbart. De är dömda till HA.
Trots allt blir det här en final mellan de två enda verkliga SHL-kandidaterna
Trots allt blir det här en final mellan de två enda verkliga SHL-kandidaterna
+ 3
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
{297}: Mejla den där jävla umeåtomten som är kommunalråd el nåt däruppe i lappträsk och fråga vad han tycker. Han som är knappt skrivkunnig men skriver i deras pravda och var så upprörd sist vi mötte dem att han nästintill ville se civila rättegångar mot våra spelare...
+ 5
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: Domarinsatsen är bedrövlig, det är sant. Men faktum är att BIK är ännu bedrövligare. Så här ser soppatorsk i hockey ut
+ 5
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Men det stannar inte med löven, hela jävla umeå stinker. Får Övik att likna civilisationens högborg
+ 7
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Jag orkar inte....har det någonsin funnits ett värre stjärtknullargäng hos domarna än björklöven??
+ 13
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
{297}: Nä det händer inte. Det är en naturlag att skitlöven har bedömningarna med sig. Det är det enda solklara i den här bedömningen
+ 2
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Nu har jag kappvänt klart och landat i följande: Jag tror att ett Löven med blodsmak och i kombination med vår statistik mot dem vore jobbigast. Jag kan föreställa mig att de har en god förmåga att ställa om till noll i händelse av final och ha fullt fokus enbart framåt.
Känslan med BIK dock är att de kanske lite bränner ljuset i bägge ändarna i den här semin med tunn trupp och allt. Att de undermedvetet skulle vara aningens lite nöjda med en finalplats. Det vet vi att Americanos aldrig skulle vara, nöjda med att enbart nått finalen.
Så tummarna för BIK ikväll!
Känslan med BIK dock är att de kanske lite bränner ljuset i bägge ändarna i den här semin med tunn trupp och allt. Att de undermedvetet skulle vara aningens lite nöjda med en finalplats. Det vet vi att Americanos aldrig skulle vara, nöjda med att enbart nått finalen.
Så tummarna för BIK ikväll!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Årets överdrift, det där var allt annat än solklart. Var säker på mål även efter repriserna
+ 1
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: Tycker Wallson ger en ödmjuk och bra intervju som förlorande tränare
+ 11
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: En hel del individuella skills och bred trupp hos Americanos men hur är det med flåset? Är det bara jag eller ser de lite halvtaskigt tränade ut?
+ 3
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Vi måste prata Helber. Hur mår han nu? Hade han munnen full av kräks när han intervjuade Freddan efter matchen ikväll? Magsyran sipprade ur mungipan
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Flygtaxi beställd till Plivit arena för mr Karlin. Destination inrikesflyget till Övik
+ 1
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Om nån nu trodde det var klart efter 3-1 i matcher så är det dags att tänka om
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: Jämfört med Vvik har ju Timrå alltid högre ambition att gå upp i SHL men 2018....ville vi verkligen det då? Föreningen alltså? Inte mycket som tydde på det efteråt, verkade snarare vara ett ok att bära för ansvariga. En miss i beräkningen där man försökte göra det minst dåliga i en icke önskad situation
+ 6
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
EXPLORERSMÅLAND: Eftersom Wienercock inte är med så faller tackolov din jinx 😁
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hudiksvall är ett av 4 lag som kan spela i HA nästa säsong. Chansen är alltså procentuellt ganska stor att man kan åka 7 mil söderut till Glysisvallen och se seriematcher mellan Hudiksvall och HV71
+ 20
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Kan det göras utan att bryta mot restriktionerna ska det naturligtvis göras. Det handlar om att följa regler och restriktioner. Ska vi ta det längre än så och sitta med pekpinnar så kan vi väl lika gärna konstatera att det är jävligt puckat att det öht spelas ishockeymatcher. Då tycker jag att alla som står på barrikaderna mot att restriktionerna tillåter "restsuranger" på läktarna ska försöka få säsongerna avslutade här och nu. Vi vet att hockeymatcher är potentiella smitthärdar
+ 4
Föregående · 148 · Nästa
