Historik
Föregående · 159 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{6870}: Och vips så var du en hobby-SH på HS. Svårare än så är det inte, det där lät som ett framgångstänk. Helt ärligt fattar jag inte att inte fler greppat själva grundkonceptet när det kommer till att sätta ihop en framgångsrik grupp. Hur många parametrar som spelar in. Att det inte på långa vägar räcker med att läsa tidigare års poängproduktion el liknande
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9348}: 13 inlägg här och du dominerar. Är du en ny bekantskap i HS-pölen eller bara ett nytt konto? Hur som så tillför du 👍
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe: Modo är väl ett SHL-lag tills motsatsen bevisats? Så är det ju alltid och den här säsongen är inte slut än
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
puffe: Ni har väl snart fyllt kvoten för vad som kan gå fel också tycker man. Det är möjligen ert hopp i år
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{8879}: Ingen orsak. Nåt ska man ju göra i väntan på slutspelet och jag kan ärligt säga att just nu engagerar Modo mer än vårt självspelande piano. Åtminstone mellan matcherna. Men snart börjar vårt ras och då har man inte tid med grannen längre så njut medan det varar
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{5647}: Gagnon var en obegriplig värvning, en överårig transantlant som redan megafloppat. Sluta göm dig bakom Styfs oerfarenhet Glader utan träd fram och erkänn att du värvat ihop ett gäng rätt klappkassa spelare för HA:s största budget
+ 11
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: På fredag är ett lämpligt datum att smacka in första monstervärvningen, just före det första mötet av två i helgen mot americanos
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9348}: Tror inte det skämtas om EK men han har varit på tapeten i spekulationer till och från sen han drog i stort sett. Det känns väl lite för bra för att vara sant om han är vår "breddforward". Men OM.....jeeez Nubben, I salute you!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{5647}: Jo det är klart att Styf har ett stort ansvar. Att han måste bort har ju varit klart för länge sedan. Vore jag Modoit skulle jag vara otroligt orolig över vad som försiggår i föreningen, man får nästan känslan av att spelarna medvetet viker ner sig i alla matcher utom derbyna. Just det man sett Modo prestera där gör väl det hela ännu märkligare och, för er, frustrerande
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-01-31
{5647}: Fine, Styf är en usel tränare. Det vet alla vid det här laget. Men herregud, vad är det för en hög av barnrumpor Glader värvat ihop som inte kan tugga lite taggtråd om inte pappa tränaren låter piskan vina? Om det du ser endast handlar om kasst spelsystem bör du ta en kurs i psykologi
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9348}: Kan tänka mig att den där dansken i Malmoe kan vara aktuell
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9348}: Det låter jävligt bra, EK skulle vara den perfekta forwardsbreddaren i det här laget! Borde smälta in och bidra med bra kemi omgående
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
JoseGonzales: Jag backar igen. Vi h a r en bättre målvaktssida än er. Poulin har möjligen, m ö j l i g
e n, en högre högstanivå än Johansson. Om det vet vi dock inte så mycket. Går Johansson sönder däremot så är det ingen ko på isen här. Känner mig fullständigt trygg med Ohre. Lite skillnad mot er och Mantler
e n, en högre högstanivå än Johansson. Om det vet vi dock inte så mycket. Går Johansson sönder däremot så är det ingen ko på isen här. Känner mig fullständigt trygg med Ohre. Lite skillnad mot er och Mantler
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2021-01-29
Kulltorp: Japp, ikväll börjar raset och nästa helg blir vi en munsbit för Löven. Drömde inatt att Nubben åkte dit för att ha stoppat pengar i egen ficka vid värvningar och att det innebar att alla våra värvningar nu skulle granskas, samt att vi antagligen skulle uteslutas ur ligan
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SSK-supportrarna samlade in 1 miljon på ett dygn. Det går bra för kebabhaken
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Ja jag kan omvärdera målvaktssidan, en hel Poulin kan bli otäck. Känns som att han kanske mer är en målvakt som kan göra idiotmatcher om han är i zonen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Får ni ihop grejerna nu när det drar ihop sig, vilket jag är rätt säker på att ni får, samt att de två nya passar in i gruppen och bidrar med den klass de förväntas göra så är ni ett givet finallag.
Tänker man sedan att det är vi som står för motståndet (det är ju såklart ingen självklarhet även om det precis som med er är det mest troliga i nuläget) så kommer mycket handla om vilket lag som i störst utsträckning har spelare som är beredda att offra de där extra hörntänderna.
Det tillsammans med att vi varit I den här situationen åtskilliga gånger på 2000-talet och vet vad som krävs tror jag väger över till vår fördel. Jämför man skills är vi väl så vassa, ja snarare vassare, offensivt. Målvaktsmatchen leder vi knappt också tycker jag.
Återstår baksidan. Där ser vi betydligt tunnare ut än er och måste stärka upp. Något som ska göras, får se med vad bara. Allt som allt är det väldigt jämnt ändå mellan våra båda lag men jag håller oss som ett något starkare slutspelslag. Mycket med tanke på gruppen, LAGET
Får ni ihop grejerna nu när det drar ihop sig, vilket jag är rätt säker på att ni får, samt att de två nya passar in i gruppen och bidrar med den klass de förväntas göra så är ni ett givet finallag.
Tänker man sedan att det är vi som står för motståndet (det är ju såklart ingen självklarhet även om det precis som med er är det mest troliga i nuläget) så kommer mycket handla om vilket lag som i störst utsträckning har spelare som är beredda att offra de där extra hörntänderna.
Det tillsammans med att vi varit I den här situationen åtskilliga gånger på 2000-talet och vet vad som krävs tror jag väger över till vår fördel. Jämför man skills är vi väl så vassa, ja snarare vassare, offensivt. Målvaktsmatchen leder vi knappt också tycker jag.
Återstår baksidan. Där ser vi betydligt tunnare ut än er och måste stärka upp. Något som ska göras, får se med vad bara. Allt som allt är det väldigt jämnt ändå mellan våra båda lag men jag håller oss som ett något starkare slutspelslag. Mycket med tanke på gruppen, LAGET
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Håller med eftersom det då blir fel att säga att han får 3 matcher. Så jag tror att det bara är 2 kvar.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag vet inte men kan det vara så att Moramatchen inte räknas eftersom match penalty automatiskt innebär avstängd i en match. Och att clownerna sedan har att lotta fram hur många matcher ytterligare det blir
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Costanza: I Timrå trivs pucken, här dansar den lekfullt fram över isen. Den är hemma, på mammas gata, i hockeyns vagga. Det viktiga är inte divisioner eller välfyllda prisskåp utan frid på en medvetandenivå långt bortom sådana världsliga trivialiteter
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inne i Modoboken bjäbbar Lövare och Modoiter om vilka som floppat mest.
En diskussion man som Timråit kan följa på behagligt avstånd.
En diskussion man som Timråit kan följa på behagligt avstånd.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9315}: Att Modos problem var lyxproblem kom som en överraskning åtminstone för mig
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Det är ju samma för oss. Självklart håller jag oss som favoriter som sagt, nåt annat vore hyckleri. Men det är ju inte detsamma som att det är klart. Vi kan få stora darren mot ett pånyttfött Modo i semi el nåt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Ja får Modo blodsmak är de ett av två lag jag helst undviker i en final. Det andra är Löven. Men åker inte vi på en sjuhelvetes skadekris samt om Nubben fixar en stabil backpjäs och en breddforward så tycker jag nog ändå att allt annat än att säga att vi blir svårslagna över 7 matcher är lite fegt sett hur den här säsongen varit.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Han är avstängd där. Men jag är ju dum som svarar så jag ska inte göra det mer.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Vad var det som satt? Jag förstår helt ärligt inte vad du menar.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Du fattade ju det jag skrev fel. Kan du inte bara tillstå det? Det brukar höra till social kompetens att erkänna när man missuppfattat något.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Menade du att jag var självsäker och att jag överdrev? Jag återgav ju bara vad Wennerholm skrivit och la till att jag tror att Modo slår ut oss om vi möts i en semi.
+ 3
Föregående · 159 · Nästa

