Historik
Föregående · 160 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Det finns ett antal skribenter härinne som håller en nivå långt över hans
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Han tror att ni slutar 10:a och slår ut Tingsryd innan americanos. Sedan åker ni mot oss i semin med 1-4 i matcher.
Själv tror jag att ni når SHL om ni går till semi mot oss. Den matchserien tar ni med en klackspark
Själv tror jag att ni når SHL om ni går till semi mot oss. Den matchserien tar ni med en klackspark
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wennerholm tror att det blir ni som får äran att spela bort americanos. I kvarten
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Det är långt ifrån säkert att han fått det. Han lär väl vara avstängd i väntan på beslut precis som Svensson var mot Mora.
#FreeSvensson
#FreeSvensson
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Skön känsla att sitta och slöraljera över andra lag och inse vilken komplett röd jävla maskin el Nubbo byggt från början
+ 21
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: De lever på gamla meriter. Eller meriter och meriter....en säsong utanför bakgården
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Det visar sig. Jag tycker dock att den förklaringen känns grundlös. För att göra avbrott i karriären och skriva in sig på ett sådant program känns det som att man har större problem än dåligt mående efter en enskild händelse
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Hmmm....konstiga oddsrörelser i en jävligt konstig match varpå Ingram närmast flyr landet...
Här ligger en kennel begravd
Här ligger en kennel begravd
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Eftersom truppen knappt kostar klubben något lär det inte hända just nåt. De lokala företagarna bryr sig inte om resultaten så länge de får ge pengar till Kenttä
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
josha840:
"Jag vill helst av allt bevara harmonin och balansen i laget. Tror det är det viktigaste tillgången vi har i dagsläget."
Lite sådär lagom ödmjukt konstaterar jag att det där kan vara det klokaste jag läst utöver det jag skrivit i ämnet härinne
"Jag vill helst av allt bevara harmonin och balansen i laget. Tror det är det viktigaste tillgången vi har i dagsläget."
Lite sådär lagom ödmjukt konstaterar jag att det där kan vara det klokaste jag läst utöver det jag skrivit i ämnet härinne
+ 11
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
bar mofftak: Inget i vare sig AB el XP om matchen. Tycker det är rimligt, vi vann ju. Det har inget nyhetsvärde
+ 12
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
{297}: 9 raka nu. Är det inte nåt lag som tagit 16 raka? Det lär vi ju slå nu
+ 19
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2021-01-24
EXPLORERSMÅLAND: Ja vi är för bra. Måste hända nåt jävligt exceptionellt med antingen nåt av övriga lag i positiv bemärkelse eller motsatt för oss för att jag ska kunna se vilka som ska rubba oss över 7 matcher. Jag skiter i om det är jinx nu, att säga annat är bara löjligt. Sen kan det såklart alltid inträffa saker
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Dahlén är väl inte märkligt att han stannade, det räknade ni ju ut direkt. Han ville vara nära mamma. Lundin och Lööke ville spela med Dahlén mer än något annat, ringar på vattnet s a s.
Jag älskar Dahléns mamma ❤
Jag älskar Dahléns mamma ❤
+ 21
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Löven har nytt intro btw
open.spotify.com/track/0WFyFJBpLuarpIQTMQ5Lr3?si=fcXNCO-6SY6nvnmueNs7lQ
open.spotify.com/track/0WFyFJBpLuarpIQTMQ5Lr3?si=fcXNCO-6SY6nvnmueNs7lQ
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nåt sånt här tror jag Nubben söker 💪
100 kilo muskler ska rädda jumbon
www.aftonbladet.se/a/1kOVbQ
100 kilo muskler ska rädda jumbon
www.aftonbladet.se/a/1kOVbQ
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Förutsättningarna skiljer sig en del för Nubben jmfrt med Kenttä, Glader mfl. Nubben ska spetsa/bredda det hittills kanske bästa HA-lag som setts, ett lag som så här långt varit så nära ett självspelande piano det går. Det är en delikat uppgift. Det blir ju lite mer sluggervärvande i lag där harmonin och resultaten inte är tillfredsställande. För Nubben gäller det däremot att vara ytterst noggrann, a l l t måste verkligen stämma
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag hoppas han levererar en välscoutad värvning på alla nivåer. Rätt personlighet, rätt ålder, rätt ambitioner....allt detta i kombination med de skills vi behöver. Inte bara en värvning utifrån antal matcher i NHL
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven x2 2021-01-22 och 23
Costanza: Vad säger ni, ska vi piska Mora i morgon i utbyte mot att ni kör en tvåmatchers mot löven? Deal?
+ 13
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2021-01-22
Ända sedan den där lövaren skrev att Kenttä köper sexiga spelare hemsöks jag av bilder där två prostituerade ansluter till en brokig skara med sviktande potens.
Jag är sjuk. Jag vet
Jag är sjuk. Jag vet
+ 19
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2021-01-22
{297}: Kan bli ett surströmmingsderby t.om. Känns även det nästan troligare än Löven
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rytter: Det är klart att han är känslostörd. Han har endast resultat och egen karriär för ögonen, vanligt drag hos många chefer också. Det går ett tag men med hans yrke och position så kommer han snart ha bränt alla skepp i den lilla ankdamm som Svensk hockey trots allt är
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Nä den satt inte skönt för det var inte snällt menat. Det är som sagt andemeningen som avgör. Och nä, jag heter inte Sten. Vad menar du med "( i kolan )" efteråt? Som det är skrivet knyter det an till din fråga. Undrar du om jag heter Sten i kolan?
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Kan man läsa mellan rader och förstå andemeningar så behöver det inte alltid vara så. Man kan t.ex säga "Din lilla dumsnut" till ett barn på ett sätt som snarare uttrycker kärlek. Men är man endast förmögen att bokstavstolka allt är sådant mycket svårt att förstå
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Vad bra att du känner så för det är inget att driva. Det är ett uttryck bara som används ibland. Inte värre än så
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Jag tyck man ska skick in gamle Ume-Sverker å städa upp löven
Jag tyck man ska skick in gamle Ume-Sverker å städa upp löven
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Det finns och ska finnas olika karaktärer i ett lag. En del står för energi och inställning, andra för smartness och spelförståelse. Självklart har alla spelare på den här nivån förståelse för spelet men allt är som bekant relativt. Gallo var väl t.ex en spelare man älskade men kanske inte främst för hans förmåga att läsa spelet
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Aldrig hört uttrycket "speldum"? Inte det minsta plump och garanterat inte illa menat. Bara fakta, läsa spelet är inte Kaisers uppsida
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Bra lån, är rädd att ni kan få mersmak på honom
+ 4
Föregående · 160 · Nästa


