Historik
Föregående · 165 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Skadekänningar enl dagens ST. Stod ju även över förra
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-11-04
Villervalla: Fan vad dåliga vi är!! Sämst i Sverige!!!!!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Södertälje 2020-11-04
{7639}: Nu har ni tagit igen jobbiga underlägen två matcher i rad. Sånt boostar mentalt 👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Älskar det här nhlstjärnorsomdrömthelasittlivattfårepresenteramodoochnufårdrömmenuppfylld-konceptet! Så länge hybrisen i Övik fortsätter leva och frodas är det bara att njuta av att sitta i västernorrlandshockeyns förarsäte 🤗
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Wennerholm har bytt lag
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/Lnnqpp/wennerholm-dahlen-kan-gora-det-omojliga
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/Lnnqpp/wennerholm-dahlen-kan-gora-det-omojliga
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2020-10-30
Rytter: Nädu gubbe lilla, det betet hugger jag inte på 😘
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2020-10-30
{6870}: Hur kan ni vara så in i helvete dåliga? Ni skämmer ju för fan ut västernorrlandshockeyn
+ 21
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Men de kan bli farliga längre fram, de kör för fullt med hemmaträningen
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja i nuläget har de fullt upp med sitt eget Babel. En match mot Modo nu skulle vara närmast osportsligt ospännande
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
{6870}: Vi har en bätte SC än ni, deal with it 🤣
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
{6870}: Här kommer det, svaret:
Han ändrade sig aldrig. För det var inget att ändra
😉
Han ändrade sig aldrig. För det var inget att ändra
😉
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2020-10-23
{6870}: Hej. Värva en till utlänning, det går ju så bra för er. Glader choklader 🥳
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-23
{6870}: Ni sprattlade till. Då vill vi inte störa ert segerrus. Grattis, nu är ni före Väsby 👏
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wedde: Jag väljer att bortse från valet av halsduk, det där var ren och vacker poesi. "Fallande löv" ❤
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
LHC-Oskarshamn på torsdag ställs in pga corona. Nu börjas det...
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
Laffe: Han är hittepå, ett troll i ordets rätta bemärkelse. Har aldrig sett honom här men så kliver han in i sken av att vara hockeysupporter, Timråit, för att skapa lite rabalder som han kan sitta och skrocka över
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2020-10-18
{8671}: De får inte kronjävel av mig innan de börjar bry sig. Sopor
+ 3
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2020-10-14
Löven gör alltså 3 mål på typ 1 minut och leder 7-1 mot VIK efter 2 perioder...
+ 1
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2020-10-14
Är det nu vi ska släppa upp dem till 0-5 innan vi vänder för att vi är så överlägsna i år? 🤔
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Charliejfz: Jag tror risken för kaos är överhängande. Blir det inte coronautbrott i trupp efter trupp så kommer ekonomin orsaka det. För nån publik kommer det inte bli
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
Nisse på Mon or: Ingen spelare i hela Sverige platsar i Real Modo. Eg inte de som spelar där f.n heller men de måste ju ställa ett lag på isen
+ 20
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Bragd-Birger: Jag väljer att inte sälla mig till den hejdlösa optimismen men vi bör undvika nedflyttning. Ikväll ska det bli kul att se storstjärnorna från norr. Hoppas vi kan se och lära lite för en lektion lär vi få. Ska bli oerhört inspirerande att se vårt lilla lag på samma is som ett blivande SHL-lag 🙂
+ 10
Timrå IK > Sv: Försäsongsmatcher 2020
GatstenenRules1: Bara sådär. Han har alltså fel, behöver inte utvecklas mer än så tycker du? Han har fel eftersom du önskar det, motsatsen är ju rätt besvärande för er. Så fortsätt lek struts du, det hade nog jag också behövt göra om jag höll på Löven
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jävulskt tråkigt tonläge på vissa här. Skärpning för fan, upp ur sandlådan!
+ 13
Föregående · 165 · Nästa
