Historik
Föregående · 164 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8671}: Det är stor humor när en Modoit har åsikter om att andra supportrar är stora i truten 😂
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Minns att det filades på en ramsa i händelse av handgemäng under match: "Sloan på käften!"
+ 4
Timrå IK > Sv: Väsby IK - Timrå IK 2020-12-03
Nisse på Mon or: Men skicka en långsjal åt mig med när du ändå är i farten. För inte är det väl sista tussingen du bränner om du ändå bidrar med en
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Såklart. Löven torskar nån match och Kennttäää handlar. Det är en naturlag
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Nope men du är inte den förste som tror det. Ser nu att jag varit mikenomad sedan 2005. Innan dess rupert 2003-2005. Minns inte mitt användarnamn dessförinnan, skrev inget under det utan var bara inne och gluttade ibland
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Ja jag vet. Jag har varit med sedan typ 2000 själv fast i andra skepnader. Som mikenomad sedan 2007-08 nån gång
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fick just veta av TV 4-sporten att SSK är seriens formstarkaste lag. De har visst 6 raka segrar 👏
Det är tydligt att de börjat inse att serien består av 13 lag. Och så vi i vår egen division
Det är tydligt att de börjat inse att serien består av 13 lag. Och så vi i vår egen division
+ 12
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Vi vann ikväll ja. Skillnaden är att vi inte ser det som en bragd, det var inte ens en bra prestation. Men det var 3 poäng och allt annat hade varit oacceptabelt. För oss alltså, jag förstår att det är annorlunda för er när det handlar om en bottenkonkurrent
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Väsby IK 2020-11-13
{8671}: Skitmatch visst. Men 10:e raka så de kan få vara ursäktade
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: VM i glashuskastning härinne ser jag 😂😂😂
+ 2
Timrå IK > Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-11-11
Jag tycker att Almtuna skulle tvingats genomföra matchen igår. Utan de 13 spelarna. De hade fan fått slänga in juniorer, materialare, målvaktstränare...u name it. Men matchen skulle spelats!
+ 1
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
bar mofftak: Nästan tråkigt att vara så mycket bättre än alla andra. Timrå IK saknar motstånd 😎
+ 4
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2020-11-08
EXPLORERSMÅLAND: Vi gör gurkmajonäs av VIK ikväll. SM-guld!!! 💪
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Skadekänningar enl dagens ST. Stod ju även över förra
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-11-04
Villervalla: Fan vad dåliga vi är!! Sämst i Sverige!!!!!
+ 1
Föregående · 164 · Nästa
