Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MODO 29/9 2005
Har jag fått in radio brynäs på webradion eller låter nästan så
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Vallin: Domarn föl inte för trycket kan man vara säker på..
för hur många utvisningar fick frölunda i sista delen av machen
för hur många utvisningar fick frölunda i sista delen av machen
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Metal Guru: Nej men du är ju MIK:are och inte modoit
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Metal Guru:
nej lungt roligt att du som MIK:are är så snabb att skriva
nej lungt roligt att du som MIK:are är så snabb att skriva
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Poffa:
Låter som frälunda spelar bätre nu än i första
Låter som frälunda spelar bätre nu än i första
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
mok: Luleå och linköping är inte det LHC och LHC.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Poffa: jo det är ju en pajas regel men det är bra tänkt i grunden.... kanske touch icing hade vart bättre att införa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Poffa: Regeln beror på att man inte ska käna på att slå pucken över sarg istället för icing (min teori)
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Västra Frölunda 27/9 2005
Poffa: skönt
Nån som lysnar på webradio?
tycker att den är bärte än föra året.
Nån som lysnar på webradio?
tycker att den är bärte än föra året.
MoDo Hockey > Sv: Tommy Salo
knaskamilla: skrev fell han levde på sitt namn i modo.
personligen tycker jag att zake borde fått stå mer matcher....
men du har rätt att han var hånad för sitt namn av motståndarna.
Om jag vart tränare så hade jag låtit zake stå mer matcher.för det var inte många salo spela bra i.
personligen tycker jag att zake borde fått stå mer matcher....
men du har rätt att han var hånad för sitt namn av motståndarna.
Om jag vart tränare så hade jag låtit zake stå mer matcher.för det var inte många salo spela bra i.
MoDo Hockey > Sv: Tommy Salo
Albert Hall:
Salo levde på mitt namn föra säsongen det är min åsikt
men som sagt alla har olika åsikter
Salo levde på mitt namn föra säsongen det är min åsikt
men som sagt alla har olika åsikter
MoDo Hockey > Sv: Tommy Salo
Dream Team:
Eller så kanske han tycker att Salo är värdelös (som han var föra vintern)
Eller så kanske han tycker att Salo är värdelös (som han var föra vintern)
MoDo Hockey > Sv: Tommy Salo
kexet säger: Vad tycker du om att Frölunda har värvat Tommy Salo ?
Harald Lückner säger: Jag kan väl inte tycka nånting. Det visar att det är brist på målvakter samt att det löste sig bra att han bodde där. Vi trodde ju att han skulle sluta.
"Det visar att det är brist på målvakter"
vad kan han mena
Harald Lückner säger: Jag kan väl inte tycka nånting. Det visar att det är brist på målvakter samt att det löste sig bra att han bodde där. Vi trodde ju att han skulle sluta.
"Det visar att det är brist på målvakter"
vad kan han mena
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
Föreningsbanken arena???
nån som hört något ny tråd skapad om det på ofisijela...
men har inte sett nå bekräftat
nån som hört något ny tråd skapad om det på ofisijela...
men har inte sett nå bekräftat
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Gusse:
titta på mora-leksand igår
såg inte så skräck injagande ut
titta på mora-leksand igår
såg inte så skräck injagande ut
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nikki: ok
då vart det inte så, konstigt jag lässer ju inte aftonblaskan
då vart det inte så, konstigt jag lässer ju inte aftonblaskan
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
westerlind: VEM?? fan ?? är ?? den ?? där ??Pardavy???????
är han kontrakterad och jag har missat det eller?
är han kontrakterad och jag har missat det eller?
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
NuMo:
Om Salo vill ryta för att sluta med hockeyn pga skadeproblem.
Sen vill han börja igen då borde han väll vända sig till modo först.
och inte att frölunda vöänder säg till modo om det ärendet.
Eller vad tycker ni
Om Salo vill ryta för att sluta med hockeyn pga skadeproblem.
Sen vill han börja igen då borde han väll vända sig till modo först.
och inte att frölunda vöänder säg till modo om det ärendet.
Eller vad tycker ni
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
Tror ni inte att vin röda stollar skulle passa i våran arena också
det är ju nästan modofärg sen går det att ha till anat också
SE länk
www.superstars.nu/kamera/
det är ju nästan modofärg sen går det att ha till anat också
SE länk
www.superstars.nu/kamera/
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
Jag tycker klubbledningen borde plocka hem nån NHLare behöver inte vara svensk
Seb ger dom han lite saker typ bostad, bil, nån resturang som sponsrar dagens lunch åt han, och hjälp att fixa jobb åt flickvän
då behövs det inte så stor lönecheck..
Seb ger dom han lite saker typ bostad, bil, nån resturang som sponsrar dagens lunch åt han, och hjälp att fixa jobb åt flickvän
då behövs det inte så stor lönecheck..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
ja men vad säger du om nick och allt med att nuda bollen så åker man ut
ja men vad säger du om nick och allt med att nuda bollen så åker man ut
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:
men korpenhockey har alltid vart prestige fyllt till skilnad mot inebandy som har många bra moment
men en sak med den sporten sänker allt och det är dom fjutiga reglerna
men korpenhockey har alltid vart prestige fyllt till skilnad mot inebandy som har många bra moment
men en sak med den sporten sänker allt och det är dom fjutiga reglerna
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
du det är mer prestige och spela korpen hockey en innebandy
du det är mer prestige och spela korpen hockey en innebandy
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
det står i aftonblaskan att Timmander nobbar NHL för modo men aftonbladet är aftonbladet.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,674614,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,674614,00.html
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
någon som är sugen på att fotografera TEMPLET/ARENAN någon vacke sommar kväll
modo hockey verkar vara lång lediga iallafall deras web ansvarige
modo hockey verkar vara lång lediga iallafall deras web ansvarige
Föregående · 2 · Nästa
Säger som tomas ledin "du kan lita på mig"