Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Swedbank Arena.
varför ska modo ha någon måltutta bättre med något nytt och häftigare
MoDo Hockey > Swedbank Arena.
Tar lite ansvar nu och skapar en ny tråd om vårat fort som alla vet att det är klara så vi behöver inget frågetecken i meningen längre
tråd "Arenan klar?" R.I.P 2006.10.27
:)
tråd "Arenan klar?" R.I.P 2006.10.27
:)
MoDo Hockey > Sv: värvningar
Han var ju kung,
kommer ni inte ihåg matchen när han stod upp mot chara.
men han hade inte sina bästa matcher hela tiden.
Men i mina ögon var han en riktig grovjobbare på hög nivå.
kommer ni inte ihåg matchen när han stod upp mot chara.
men han hade inte sina bästa matcher hela tiden.
Men i mina ögon var han en riktig grovjobbare på hög nivå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: just ja,
skriv inget mer att han är i övik innan hockey förbundet kommer och tar han
skriv inget mer att han är i övik innan hockey förbundet kommer och tar han
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Lindström vem är det, är lite borta för tillfälet
Övrig sport > Sv: Touren, Girot, allt om cykelsport
rasmussen blir riktigt het imorn såg lite formbesked i sista backen idag
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
slösurfade runt lite på modohockey.se och råkade klicka på reklam sidan och tog upp en pdf fil där det dtod om sarg reklam, där stod det att en fulsatt swedbank arena rymer 7200 personer vilket enligt min uppfatning har vi fått klart för oss hur mycket templet kommer att ta in.
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
Paddan:
Fick just reklam från Clearasil om att det kunde vara bra att ha lite extra hudvårdsprodukter här hemma (mora) i beredskap.
Det stod att det finns ett extra stort lager fin-medel.
Fick just reklam från Clearasil om att det kunde vara bra att ha lite extra hudvårdsprodukter här hemma (mora) i beredskap.
Det stod att det finns ett extra stort lager fin-medel.
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
poffas bomb är att poffa ska spela för modo nästa år.
så det kanske är dags för ecke att av....
så det kanske är dags för ecke att av....
Länkar:
http://www.poffafans.com
http://www.poffafans.com
MoDo Hockey > Sv: A new beginning, Silly Season 06-07
fanns det inte en tråd som hette värvningsfredag eller något liknande?
tror att det kan vara dags att åtterupta den i år
(skröder i ffredags) 4 dagar kvar till nästa nyhet
tror att det kan vara dags att åtterupta den i år
(skröder i ffredags) 4 dagar kvar till nästa nyhet
MoDo Hockey > Sv: Mora - MODO Hockey 2005-12-28
Paddan: vart har detta hörts?
"Vilken sunkhall. Hoppas Mora åker ur"
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
"Vilken sunkhall. Hoppas Mora åker ur"
Låter som att Svarten var lite bitter efter matchen.
MoDo Hockey > Sv: Mora - MODO Hockey 2005-12-28
knaskamilla:
Kan inte påstå att det var en tavla av krizan.
det var snarare att lupachuck hade en jävla tur(ungefär lika lätt som att träffa en femtiöring om man kastar ner en krona från toppen av eifeltornet) för han snurade runt och slog till med slagskott på en stående puck vilket bara är flytt om man får en bra träff.
Kan inte påstå att det var en tavla av krizan.
det var snarare att lupachuck hade en jävla tur(ungefär lika lätt som att träffa en femtiöring om man kastar ner en krona från toppen av eifeltornet) för han snurade runt och slog till med slagskott på en stående puck vilket bara är flytt om man får en bra träff.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
vad är det för adress till den där arenasidan (hockeyarenornas)eller vad den nuhettar jag hittar inte den
skulle ha tittat på en sak där
skulle ha tittat på en sak där
MoDo Hockey > Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Poffa:
Det är en mjukis sport.... förutom när jag spelar.
Det är en mjukis sport.... förutom när jag spelar.
MoDo Hockey > VVF [Våga Vägra FÄRJESTAD]
3569 st har redan skrivit under!
(Sedan 1:e nov 2005 15:30)
Vet att det finns en länk på sidan men de behöver en egen tråd
se LÄNK
www.vvf.aia.nu/index.php
(Sedan 1:e nov 2005 15:30)
Vet att det finns en länk på sidan men de behöver en egen tråd
se LÄNK
www.vvf.aia.nu/index.php
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 20/10 2005
Skott: 22-17 (10-5,12-12,
kan färjestad ha tagit över matchen efter 1-1
vad tror ni?
kan färjestad ha tagit över matchen efter 1-1
vad tror ni?
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 16/10 2005
En djurgårdare ringte och frågade vid 3-0 vad det stod då sa jag att en match är 60 minuter och inte 40 som han verkade tro så man kan ju alltid hoppas.
MoDo Hockey > Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Salle:
Matchen mot brynäs var inte komentatornrna stabila.
Matchen mot brynäs var inte komentatornrna stabila.
MoDo Hockey > Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: 9 min till start nån mer som ska lysna på webradion?
1 · Nästa
www.modohockey.se