Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: vad håller dom på med?
är den nån från supporter klubben som ska ner på mora modo matchen jag skulle behöva en biljet
MoDo Hockey > Sv: vad håller dom på med?
scim:
det var velll det endaposetiva
gjorde dom nått bra?
jag var inte där
det var velll det endaposetiva
gjorde dom nått bra?
jag var inte där
MoDo Hockey > vad håller dom på med?
Det är ju hellt otroligt att elitseriens "BÄSTA" lag kan få spö med 1-6 på hemma plan i 5omgongen inför en fullsatt kempis det är ju lika bra att börja spela uttan publik för den blir ju bara besviken,
vad f-n ska vi fans ta oss till?
jag förstår om folket klagar på stämningern från vår klack i kempis inte är så bra? för hur många hejar på ett lag när dom spelar som ett ålderdomshems farmalag?
fy modo
// suporter som ångrar att han inte var medgångs suporter!!
vad f-n ska vi fans ta oss till?
jag förstår om folket klagar på stämningern från vår klack i kempis inte är så bra? för hur många hejar på ett lag när dom spelar som ett ålderdomshems farmalag?
fy modo
// suporter som ångrar att han inte var medgångs suporter!!
Föregående · 5 · Nästa
och vad jag tror så blir björn lind farlig idag
tobbe såg lite svag utt föra helgen