Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
inget dumt mot frisco..
Inte dom bästa bliderna kanske men ett steg i rätt riktning
men det kanske beror på att man inte får komma inanför byggområdet....
nu får man hoppas att dom plaserar om webcamen..
Inte dom bästa bliderna kanske men ett steg i rätt riktning
men det kanske beror på att man inte får komma inanför byggområdet....
nu får man hoppas att dom plaserar om webcamen..
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
angående målvakterna så tycker jag inte att vi ska värva någon gamal dom kostar oftast mer än en ung och sen såg vi hur det vart med SALO
MoDo Hockey > Sv: Sillysäsongsnacktråd
det skulle behövas några riktigt bra backar vi har ju inge som våra unga spelare kan lära av....
Det är det som behövs för SM-GULD inom ett par år
Det är det som behövs för SM-GULD inom ett par år
MoDo Hockey > Sv: Arenan klar?
tycker att det e lite dålig uppdatering av arena bygget
och web-camens plasering är inte den bästa.
och web-camens plasering är inte den bästa.
Färjestads BK > älska modo
ta bort omröstningen ni kommer inte att göra nå mer poäng på hella slutspelet
KUNGEN ÄR SALO
KUNGEN ÄR SALO
MoDo Hockey > Sv: Kents efterträdare?
Hörde från simons nere i ishallen (FM mattson arena)
mora förhandlar med en ny tränare(ULF TAULO)
mora förhandlar med en ny tränare(ULF TAULO)
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
mora kommer med en riktigt stor supporter grupp"hella" sju personer
det blir nog svårt att vinna läktermatchen
det blir nog svårt att vinna läktermatchen
Skidsport > Vincent Vittoz fast i ett dopningsprov.
Nu har ytterligare en längdåkare ertappats med förbjudna preparat i kroppen. Nu är det fransmannen och den obestridlige fristilskungen Vincent Vittoz som åkt dit.
Under världscupen i Nove Mesto fann man spår av Furosemid i hans A-prov. Furosemid är vätskedrivande och kan göra att andra preparat blir osynliga i testerna.
B-provet är ännu inte analyserat.
- Jag blev chockad över det här beskedet, säger han på sin hemsida.
- Fram till dess att b-provet är analyserat vill jag inte göra några kommentarer, säger han i ett pressmeddelande.
Vincent Vittos har vunnit tre världscupsegrar i vinter och han ligger tvåa i den totala världscupen.
Om B-provet är positivt kommer han att stängas av i två år.
Därmed missar han VM i Oberstdorf som startar om tio dagar.
FRÅN SKIDSPORT.COM
Under världscupen i Nove Mesto fann man spår av Furosemid i hans A-prov. Furosemid är vätskedrivande och kan göra att andra preparat blir osynliga i testerna.
B-provet är ännu inte analyserat.
- Jag blev chockad över det här beskedet, säger han på sin hemsida.
- Fram till dess att b-provet är analyserat vill jag inte göra några kommentarer, säger han i ett pressmeddelande.
Vincent Vittos har vunnit tre världscupsegrar i vinter och han ligger tvåa i den totala världscupen.
Om B-provet är positivt kommer han att stängas av i två år.
Därmed missar han VM i Oberstdorf som startar om tio dagar.
FRÅN SKIDSPORT.COM
MoDo Hockey > Sv: Kaberle- en glad nyhet
not nytt om detta det är ju inte så lång tid kvar av det där förnstret
MoDo Hockey > Sv: Kaberle- en glad nyhet
gå in och bettala nu
eller är han redan klar
var inte rädd att betala
eller är han redan klar
var inte rädd att betala
MoDo Hockey > Sv: Hur blev det med ny Arena?
men jag tänkte vaniga bilder från nån jävel som har lust att snoka runt lite
MoDo Hockey > Sv: Hur blev det med ny Arena?
skulle vilja se lite mer bilder på arenan
det får modofans.se fixa
dom borde ha nån i övik med digitalkamera
det får modofans.se fixa
dom borde ha nån i övik med digitalkamera
MoDo Hockey > Sv: Mora-MODO 10 jan
BÄST FÖR MORA ATT SIMONS FÅR IGÅNG SEDELPRESSEN IGEN SÅ ATT DOM KAN SÖKA NYA SLOVAKER
Mora var inte bra
Men modo var ännu sämre
Mora var inte bra
Men modo var ännu sämre
MoDo Hockey > Sv: Lillebror vs. MODO 30/12 Kraftlös Arena
HAHA kiprosof fick foppa frossa efter 20 min
HaHAha hoppas att den håller sig länge så att det går skit får lillebror
gor nytt år för modo men inte för timrå
HaHAha hoppas att den håller sig länge så att det går skit får lillebror
gor nytt år för modo men inte för timrå
Skidsport > Sv: VC 2004-2005
SPRINT NYHET!!!!!!!!!!!!!!
Lind trea idagens VC
Hetland 1:a
även norskt på 2:a och 4:e plats
Lind trea idagens VC
Hetland 1:a
även norskt på 2:a och 4:e plats
Skidsport > VC 2004-2005
Ny tråd om värdscupen
Vad jag tycker så ska vi skriva allt nytt vi hör om värdscupen här(dena tråd).
Även sprint....
Sen ska vi INTE starta en massa nya trådar så att diskutionerna dör
Vad jag tycker så ska vi skriva allt nytt vi hör om värdscupen här(dena tråd).
Även sprint....
Sen ska vi INTE starta en massa nya trådar så att diskutionerna dör
MoDo Hockey > Sv: så får det inte vara
Deas:
elitserien är bäst i värdenoch när vi spelar asom bäst är vi bäst i elitserien
elitserien är bäst i värdenoch när vi spelar asom bäst är vi bäst i elitserien
MoDo Hockey > så får det inte vara
hur i hellvete kan vi få spö av ett farmalag till byhålan leksand det är präktig skandal
vi som är bästa laget i värdens bästa liga///skandal
vi som är bästa laget i värdens bästa liga///skandal
MoDo Hockey > DOMARNA
Är det nån som skulle kuna ta på sig att starta en namn insamling mot dom där ryska/tyska/finska.mm uttbytes domarna
för om vi ska ha såna som sjatsjev eller vad den där lön fetta rysen hetter kan vi lika gärna låta knutby pastorn döma
för om vi ska ha såna som sjatsjev eller vad den där lön fetta rysen hetter kan vi lika gärna låta knutby pastorn döma
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
i mårgon börjar en ny Niopoängsvecka så det blir skönt att se lulle på canalhv71(canal+)
MoDo Hockey > HUR MÅNGA BLIR DET NU DÅ?
Ja det är en fråga hur många poeng kommer vi att ta före uppehållet
MoDo Hockey > Sv: Niopoängsvecka
Salle:
Dom kommer nog inte att börja backa hem för i deom flesta matcher har dom börjat spela i slutet på andra eller i början på tredje
Dom kommer nog inte att börja backa hem för i deom flesta matcher har dom börjat spela i slutet på andra eller i början på tredje
Föregående · 4 · Nästa
Min första tanke då var forsberg...
Och efter dena nyhet så har mitt hopp ökad ännu mer..