Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Ingen vet, och vad gäller iår så kommer det bli en mellansäsong. Det är inte år ett på Peters kontrakt vi ska va som bäst, det är år två och speciellt år tre. Såklart hoppas man att implementeringen av det nya systemet ska gå fort och att vi går långt iår men snälla, ha lite tålamod. Det kommer vara en mellanmjölkssäsong så är det bara..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Men hade du väntat dig något annat? Herregud, ta bort de fyra bästa från vilket lag du vill och det laget kommer va markant sämre. Lägg till att vi aldrig har haft samma kedjor flera matcher irad.. De har ju för fan ingen chans att spela ihop sig och snart premiär.. ja man börjar bli orolig.
Totalt uddlöst men hade inte väntat mig något annat. Tipset innan matchen 5-1, ser bra ut.
Totalt uddlöst men hade inte väntat mig något annat. Tipset innan matchen 5-1, ser bra ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Ja, detta var ingen höjdare. Men snälla någon.. första träningsmatchen för säsongen. Såklart det blir bättre.
Känns förövrigt som att vi har ett väldigt stabilt målvaktspar iår!
Känns förövrigt som att vi har ett väldigt stabilt målvaktspar iår!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Linus Ölund uppsatt på waivers av Pittsburgh för att bryta kontraktet. Kommer således presenteras av Brynäs snart.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag tror faktiskt stenhårt på Björk. Tror han kommer panga in en hel del baljor för oss i höst. Hedberg känns med spännande men rimligtvis behöver han en lite längre startsträcka.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi få en bekräftelse på att Molin signat nytt idag?
Vore skönt så man kan andas ut lite.
Vore skönt så man kan andas ut lite.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Okej! Men att en spets till andralinan värvas in ser jag som självklart. Allt annat vore tjänstefel om vi ska ta kliv nästa säsong.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Backsidan är bättre. Helheten på backsidan är bättre. Kombinera det med Ersson som tar ytterligare ett kliv och Peter i båset så kommer vi garanterat släppa in färre mål nästa säsong.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: Ja, sasse förtydligade det.
Det ska in 2 spets utöver Danielsson och Molin.
Det ska in 2 spets utöver Danielsson och Molin.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Inser man inte hur bra och passande denna rekrytering är just nu så vet inte jag vad ni förväntar er för tränarnamn?
Brynäs har inte råd att chansa en gång till.
Peter är erkänt duktig, hård i nyporna och har en röd tråd som är så otroligt viktigt.
Håller med sanny, grattis Brynäs!
Brynäs har inte råd att chansa en gång till.
Peter är erkänt duktig, hård i nyporna och har en röd tråd som är så otroligt viktigt.
Håller med sanny, grattis Brynäs!
+ 25
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har inte tagit 3 poäng när vi släppt in första målet denna säsong.
Detta var väntat!
Detta var väntat!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är otroligt kluven med 88, ska man förlänga eller inte?
Det kan behövas en säsong för att anpassa sig. Han borde väl vara god för mer poäng nästa säsong?
Samtidigt som han tjänar en del och det vore kanske läge att bygga om rejält.
Vad säger ni?
Det kan behövas en säsong för att anpassa sig. Han borde väl vara god för mer poäng nästa säsong?
Samtidigt som han tjänar en del och det vore kanske läge att bygga om rejält.
Vad säger ni?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En riktigt dålig period. Inga kedjor får något direkt tryck i Leksands zon. Att det ska märkas så mycket att Rödin är borta. Skönt det ska bli när Sundlöv städar upp i laget.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Fy helvete vilken skön seger.
Alltid extra skönt att slå Roger och Joel!
Alltid extra skönt att slå Roger och Joel!
+ 10
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Spajderman: Det är synd att han har 12 miljoner om året. Kommer tyvärr aldrig ske.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Huge: Japp, man får se alla poäng som ren o skär bonus borta mot Färjestad. Här ska vi egentligen kamma noll.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Växjö hittar iaf spelare just nu..
www.hockeysverige.se/2019/10/30/uppgifter-varldsmastare-nara-vaxjo
www.hockeysverige.se/2019/10/30/uppgifter-varldsmastare-nara-vaxjo
+ 1
Brynäs IF > Sv: En utläggning om att Brynäs IF behöver förändra ledarstaben
Tack! Vi jobbar redan nu på morgonen. Tro mig vi ska lösa detta. Kan bara säga att jag är lugn med det inte sagt handlingsförlamad utan påkopplad. Tuffare än jag kunnat drömma om från början , men skrämmer mig ingenting. Varit med och vänt saker tidigare och det ska vi fan göra här med. Förstår dig och andra till 100 inget snack om det.
Med vänlig hälsning, Micke Campese Klubbdirektör/CEO Brynäs IF
Med vänlig hälsning, Micke Campese Klubbdirektör/CEO Brynäs IF
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
{2064}: Nej det har han inte för att han är inte en tränare för SHL, likväl Lindelöf inte är en spelare för SHL. Sundqvist skulle säkert va bra i ett lag i allsvenskan men han är ingen HQ i SHL.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
spolaisen: Kanske inte mitt under säsong, men en hel försäsong så absolut. Kolla Malmö, ett lag utan spets som spelar fysiskt och lutar sig mot ett bra försvarsspel. Överpresterat i flera års tid nu tycker jag, baserat på laget på pappret.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Blixt1980: det är för att vi alltid anställt fel tränare. Dom gav Sundqvist förlängt för att dom återigen inte ville hitta en ny tränare efter flera år av sparkade tränare. Dom valde den enkla vägen där, fel väg. Nu får vi stå vårt kast. Hade vi haft en etablerad tränare hade vi legat högre upp nu. Helt övertygad om det. Tänk dig Roger i båset eller om vi hade haft kvar bulan, då hade vi nog varit ett top 6 lag nu. Jag tror det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: okej men huvudsaken är iaf att Sundqvist måste gå för att det ska bli bättre framöver och nästa säsong. Han kan omöjligt sitta kvar om vi ska ha som ambition att bli bättre för varje år och sedan ta en jävla massa guld framöver.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
ellis: Ja ja tror helt ärligt att med en annan tränare så hade vi varit ett mycket tryggare lag. Vi har gubbarna att ligga bättre än vad vi gör.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
#33: Jag håller med. Vi har skicklighet i laget, på pappret, men det fattas något. Vi behöver ett tydligare grundspel, en tränare som kan styra upp vårt pp och BP. Även när vi har kvällar vi inte riktigt är påkopplade kan va med i matcher o hålla det tight o jämnt. Sundqvist har fått sina chanser nu. Dags att entlediga honom snarast!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Har man gått o längtat till hockeylördag.. nae nu stänger jag av, säger upp C-more så ses vi nästa säsong!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Qvarre: Nu kanske vi kan joina lakers m.fl att värva spets i december, januari istället för brunk.
In med Bergström eller Dicken kring jul?
In med Bergström eller Dicken kring jul?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja man blir så trött på jargongen på detta forum. Alltid ska det gnällas. Spelar verkligen ingen roll hur spelet ser ut eller vad resultatet blir, det ska alltid gnällas över något. Suck..
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8785}: nja tycker sallinen var okej idag, stark på puck och visar sig bra men sämre i passningsögonblicken. Ölunds första period var bra med.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley: Nej men i övrigt har vi tydligen haft skott. 24-11 i skott tyder iaf på ett övertag för vårt Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley: Första perioden var absolut inte bra men andra tycker jag vi spelar bra. Jag tycker absolut inte att det ska sågas längs med fotknölarna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Hur kan du säga så?
Det är spel mot ett mål i andra perioden. Vi hade flera vassa lägen och borde leda matchen!
Det är spel mot ett mål i andra perioden. Vi hade flera vassa lägen och borde leda matchen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1. Brynäs IF
2. Brynäs IF
3. Brynäs IF
4. Brynäs IF
5. Brynäs IF
2. Brynäs IF
3. Brynäs IF
4. Brynäs IF
5. Brynäs IF
+ 1
Föregående · 10 · Nästa