Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8785}: Jag tycker ni är hårda nu. Klasskillnad är det inte men Djurgården är det bättre laget hittills. Andra perioden är jämn. Dock avsaknad av vassa lägen från Brynäs håll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: överlägsna är väll o ta i? I första var dom bättre absolut men i andra är det jämt skägg tycker jag. Djurgården är dock vassare i anfallszon med mer farliga lägen. Vi kommer inte riktigt in på djurgårdens kasse.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8785}: Känns som att Sigalet är ointresserad idag.. åker mest runt o glider.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Jag tycker inte något jag skrev var orealistiskt? Jag var bara positiv i mitt inlägg. Men det är det jag tror med. Jag har en go känsla inför säsongen, sen blir det inte alltid som man hoppas men det är en annan femma.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Nej förlåt, vi ska absolut inte vara positiva och vi måste räkna med att allt skiter sig.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Mrassarson: Förra året den här tiden var det väll ändå snack om osäkerheten kring Sjödin och hans spelsätt?
Det är det inte nu. Det är det jag menar, inget orosmoment innan ens försäsongen har börjat.
Det är det inte nu. Det är det jag menar, inget orosmoment innan ens försäsongen har börjat.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Fast vi vet väll att Sunken kommer få en försäsong med laget eller vad har jag missat?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Jag känner överlag att vi har ett lite bättre lag än föregående säsong.
Instämmer att vi har ett mer balanserat lag men på bekostnad av en sämre backsida.
Ett bättre målvaktspar har vi.
Backsidan är sämre men har potential att blomma ut.
Forwardsidan blev självklart försvagat av boqvist sorti.
Men det känns ändå som att potentialen finns där, alla vet vad Scott och rödin kan åstadkomma.
Om de flesta har eller tar kliv från föregående säsong är forwardsidan ett snäpp bättre med en jämnare balans.
Zetterberg om allt klaffar kan bli nya Bemström?
Deschenau kanske är så bra som ledningen säger? Det hoppas jag på iaf. Det är mycket om och men, som det alltid har varit i Brynäs?
Jag känner mig iaf säker på en bättre placering än föregående år, dels för att vi inte har samma störningar nu på försäsongen med byte av spelsystem etc..
Sunken har varit med i gänget ett tag nu och får en hel försäsong att träna in sitt sätt att spela hockey på.
Kvartsfinal känns rimligt, sen kan allt hända!
Släng in boqvist och Söderström i ekvationen så blir laget ännu vassare.
Instämmer att vi har ett mer balanserat lag men på bekostnad av en sämre backsida.
Ett bättre målvaktspar har vi.
Backsidan är sämre men har potential att blomma ut.
Forwardsidan blev självklart försvagat av boqvist sorti.
Men det känns ändå som att potentialen finns där, alla vet vad Scott och rödin kan åstadkomma.
Om de flesta har eller tar kliv från föregående säsong är forwardsidan ett snäpp bättre med en jämnare balans.
Zetterberg om allt klaffar kan bli nya Bemström?
Deschenau kanske är så bra som ledningen säger? Det hoppas jag på iaf. Det är mycket om och men, som det alltid har varit i Brynäs?
Jag känner mig iaf säker på en bättre placering än föregående år, dels för att vi inte har samma störningar nu på försäsongen med byte av spelsystem etc..
Sunken har varit med i gänget ett tag nu och får en hel försäsong att träna in sitt sätt att spela hockey på.
Kvartsfinal känns rimligt, sen kan allt hända!
Släng in boqvist och Söderström i ekvationen så blir laget ännu vassare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Seriens svagaste? Lugna dig nu.
Det där laget är klart bättre enligt mig.
Det där laget är klart bättre enligt mig.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
majk: Sen när blev Sigalet överskattad?
Andersén kan absolut höja sig från förra säsongen, vilket de flesta kan och bör. Gör han det är han landslagsmässig. Lundgren köper jag absolut som överskattad men bör kunna höja sig även han om hela laget som helhet höjer sig.
Norin vet vi egentligen inte riktigt vad han går för men Abris var ju ute tidigt och hyllade den värvningen.
En frisk Kilström är en bra defensiv back.
Lindelöf vet vi inte hur han tar steget men att backsidan är svag... njaa där håller jag inte med dig.
En medelbra backuppsättning med ett jävla ess i rockärmen med Söderström.
Vi har varit hyllade två säsonger irad för att ha seriens starkaste backsida, jag tar hellre en lite svagare sådan och en spetsigare offensiv.
Andersén kan absolut höja sig från förra säsongen, vilket de flesta kan och bör. Gör han det är han landslagsmässig. Lundgren köper jag absolut som överskattad men bör kunna höja sig även han om hela laget som helhet höjer sig.
Norin vet vi egentligen inte riktigt vad han går för men Abris var ju ute tidigt och hyllade den värvningen.
En frisk Kilström är en bra defensiv back.
Lindelöf vet vi inte hur han tar steget men att backsidan är svag... njaa där håller jag inte med dig.
En medelbra backuppsättning med ett jävla ess i rockärmen med Söderström.
Vi har varit hyllade två säsonger irad för att ha seriens starkaste backsida, jag tar hellre en lite svagare sådan och en spetsigare offensiv.
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Ser absolut intressant ut men Asklöf i en andra? Jag vet inte, för mig känns han för mjäkig, lite för klen för att axla den rollen.
Sen hoppas jag givetvis att han tar stora kliv nästa säsong och överraskar mig. Just nu är det ingen spelare jag hurrar över dock..
Sen hoppas jag givetvis att han tar stora kliv nästa säsong och överraskar mig. Just nu är det ingen spelare jag hurrar över dock..
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsbrynäs: "LÄMNAR och ÅTERVÄNDER"
Tolkar hans tweet som att det är "klart".
Tolkar hans tweet som att det är "klart".
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Får jag verkligen det?
Du skrev "Är självklart ingen medioker värvning"
Jag tycker det men du bestämde tydligen att det inte är det således kastade du bara min åsikt i papperskorgen för att det är din åsikt som gäller.
Sluta gnäll på folk som uttrycker sig så slipper vi denna tråkiga ton.
Du skrev "Är självklart ingen medioker värvning"
Jag tycker det men du bestämde tydligen att det inte är det således kastade du bara min åsikt i papperskorgen för att det är din åsikt som gäller.
Sluta gnäll på folk som uttrycker sig så slipper vi denna tråkiga ton.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Men snälla Axle, har jag rätt till en åsikt? Du kanske inte tycker det men jag tycker så.
Känns som att det är du som vill provocera.
Har inte bett dig att hålla med mig för den delen heller.
Känns som att det är du som vill provocera.
Har inte bett dig att hålla med mig för den delen heller.
+ 12
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
majk: jag har aldrig nämnt ordet "dålig", jag skrev medioker värvning. Lägg inte ord i min mun.
Dålig värvning är värre än medioker värvning, hör?
Dålig värvning är värre än medioker värvning, hör?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Nej har jag sagt det?
Jag skulle dock hellre tagit Zetterberg än Haga. Yngre och mer utvecklingsbar.. säger jag inte bara för att jag är brynäsare.
Känner bara ingen upphetsning över namnet Haga. Kan ha fel o han slår väl ut men det är min åsikt just nu.
Jag skulle dock hellre tagit Zetterberg än Haga. Yngre och mer utvecklingsbar.. säger jag inte bara för att jag är brynäsare.
Känner bara ingen upphetsning över namnet Haga. Kan ha fel o han slår väl ut men det är min åsikt just nu.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
majk: Han är 27 år och har gjort en bra säsong i SHL, 32 poäng, ingen monstersäsong heller. Innan det har han harvat i Allsvenskan så nej jag hade inte köpt den värvningen till Brynäs om det inte vore till en fjärde, kanske kanske tredje.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
majk: Förstår faktiskt inte varför alla hypar Haga? Medioker värvning enligt mig.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Pettisbif: Vad jag hört så kommer det ett nyförvärv denna vecka. Kan inte säga mer ännu. #dackesignar
Rödin? 😏
Rödin? 😏
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Varför inte?
Det har nu kommit flera källor från Gävle som säger att det börjar lösa sig med kontraktet som var sen stora knuten att lösa.
Dom källorna sa inget om det tidigare, därför borde det nu vara närmre än det var förra veckan?
Det har nu kommit flera källor från Gävle som säger att det börjar lösa sig med kontraktet som var sen stora knuten att lösa.
Dom källorna sa inget om det tidigare, därför borde det nu vara närmre än det var förra veckan?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Örebro kollar vilka spetsspelare som är på g till andra lag sen per automatik går in o budar högre.
Går back 11-12 miljoner två år irad men handlar och erbjuder löner som bara Brynäs kan drömma om..
Går back 11-12 miljoner två år irad men handlar och erbjuder löner som bara Brynäs kan drömma om..
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
lapad: Då borde det inte vara några problem. Brynäs får helt enkelt se till att lösa det. Kan Örebro, Växjö mfl fixa det kan även Brynäs det.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
lapad: Ja, men sålänge han inte signar med något annat lag i SHL så.. Utlandet, det köper jag men skulle han signa med Örebro eller Växjö tex det hade jag aldrig förlåtit.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Det känns oroande att du skriver "signar för oss ÄNDÅ".
Vet du ngt, dela med dig!
Vet du ngt, dela med dig!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Dom vann de första två matcherna förra året med mot Washington, just sayin.
Jag förstår din poäng men vi ger Sunken en chans nästa säsong med tycker jag!
Jag förstår din poäng men vi ger Sunken en chans nästa säsong med tycker jag!
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Jag hoppas att sista ordet inte är sagt än gällande Lundgren, mannberg kanske någon mer angående att bryta deras kontrakt?
Ska jag sluta hoppas?
Ska jag sluta hoppas?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Om Brynäs förlorar budgivning med Rödin till ett annat SHL-lag är det givetvis ett stort misslyckande av Brynäs och vad sänder det för signaler till oss fans som skriker efter en bättre trupp än föregående år? Tror att Brynäs är för rädda för hatstormen och allt annat runtomkring vid ett eventuellt misslyckande att de i slutändan kommer matcha eller lägga sig strax under högsta bud och på så vis ro hem Rödin.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Frågan är ju vad han har för löneanspråk om han ska lira i Brynäs, 300k/månaden? Brynäs vill lägga sig runt 200? Han har spelat in en massa pengar redan, köpt hus och ska snart få en unge.
Möts på mitten och prioritera det sociala o tryggheten i Gävle, kom igen Anton, skriv på nu!
Möts på mitten och prioritera det sociala o tryggheten i Gävle, kom igen Anton, skriv på nu!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Lyssna på "Holmgren möter" när han bjudit in Honken så får du svaret. Han ville hem men det fanns inte plats. Det fanns bara ett lag i Sverige för Honken men han ville spela hockey och Brynäs hade fullt. Punkt.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Betyder att Wänna går till kookoo och Malte till Brynäs?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Skulle vilja se Nick Ebert som Gundersons ersättare. Kanske orimligt?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såååååå skönt med 3 pinnar! Är helt slut efter denna match.. puh!
Blomman kan sitta av en avstängning så låter vi Elefalk eller någon annan spela mer, inte mig emot!
Blomman kan sitta av en avstängning så låter vi Elefalk eller någon annan spela mer, inte mig emot!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi visar noll känslor, noll kämpaglöd, noll jävlaranamma, noll energi. Är fruktansvärt trött på att se detta lag "spela" ishockey.
Ta bort C:t från Blomqvist, ta bort Rhodin från truppen o sätt upp Elefalk eller Forslund där.
Kamma till er ni förihelvete!
Ta bort C:t från Blomqvist, ta bort Rhodin från truppen o sätt upp Elefalk eller Forslund där.
Kamma till er ni förihelvete!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jaken: Detta är det sämsta jag sett. Ingen tillstymmelse av anfallsspel. Chansar hela tiden och slår icing. BEDRÖVLIGT! Det är plågsamt o se skiten.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Men fruns insta säger ju bara att hon flyttar hem tidigare för att hon inte får flyga så tätt inpå födsel. Inget annat.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8305}: Absolut det var det!
Men frågan är ju vem den där Lars F är och vart han tagit vägen?
Men frågan är ju vem den där Lars F är och vart han tagit vägen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppet är ju det sista som överger människan sägs det men tyvärr.. Det blir ingen Rödin. Då hade det läckt ut någonstans på något vis eller redan offentligjorts?
Föregående · 11 · Nästa
