Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hägglundsmaffian: Tycker någon ska starta en namnlista där vi kan samla underskrifter för att få honom att avgå. 5 till 10 tusen bör räcka och kan nog fixas på nolltid efter den här förlusten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tyler Durden: Jascheck var en bra spelare. Kolla bara på vad han presterar i Finland nu. Det var Karlins fel!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det var inget fel på Jascheck. Det är Karlins fel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: tror dom som bössa 68 säger har gått över till hockeypockey-forumet
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Gavelo: Den JFK ska även vara en bra pokerspelare har jag hört. Jag satt med honom en kväll på Unibet och gick all in. Han synade tillsammans med någon skåning och vi båda förlorade mot skåningen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
SuneMangs: Suomela var väl i närheten och Bäckis är väl några nivåer över honom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
SuneMangs: Inte helt omöjligt.
Tror Bäckis och Silfverberg kommer leka hockey i powerplay.
Slår han Håkan Loobs poängrekord tror du?
Tror Bäckis och Silfverberg kommer leka hockey i powerplay.
Slår han Håkan Loobs poängrekord tror du?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Tror ni kommer ha ett lysande lag i år också. Säkert snäppet ner från förra men kommer nog inte vara en sån magnifik skillnad om jag ska vara helt ärlig. Det är Leksingarna och HV som ska få kvala i år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Cardigan Daffipoff: Tror ni tar hem hela skiten i år om jag ska vara helt ärlig. Bäckis gör säkert 50+ poäng också. Svårt att se SHL utspela sig annorlunda.
+ 6
1 · Nästa
Väx upp och skaffa dig hår på skallen...