BlackBay: Modo har iaf spelare att hylla 😂
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
Rytter: Det ända jag tyckte Weigel gjorde igår var att bita i tandskyddet :D
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
puffe: hahaha! Nä, men Modo har haft bedrövligt boxplay en längre tid, så man märker fort när det funkar. Löven hade det svettigt ikväll.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Björklöven
puffe: Löven chockade 10 första minuterna, i övrigt tycker jag MoDo höll bra tempo och visade upp ett boxplay i världsklass. MoDo var det bättre laget ikväll.
+ 4
1 · Nästa