Historik
Föregående · 24 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
välkommen hem silfverberg! här har vi en kille med stort brynäshjärta. men tror inte vi ska förvänta oss topfem i poängligan eller nåt, har man dom förväntningarna blir man nog bara besviken..
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Drömfinalen kom till slut.. Tror det kommer bli oerhört tufft att slå dif borta med tanke på publik , historia, domare etc.. Kanske inte många som håller med mig men jag tror nyckeln mot dif borta kommer bli att starta oerhört offensivt, för allt som oftast under åren mot dif borta på globen eller hovet är att brynäs sjunker ner och försöka överleva första 10, 15 min för att sedan komma in i matchen..
men ofta då står det 0-2, 0-3 och är försent.. jag vill se mer offensiv tanke men jag tror tyvärr vi kommer följa samma mönster som vi tidigare sett..
men ofta då står det 0-2, 0-3 och är försent.. jag vill se mer offensiv tanke men jag tror tyvärr vi kommer följa samma mönster som vi tidigare sett..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Silvferberg i en första femma i shl(förhoppningsvis) som ska producera framåt har jag verkligen svårt att se.. Om det blir brynäs igen så tror jag snarare att han passar bättre i tredjeformation eller dylikt , hans poängdagar tror jag är tyvärr förbi..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
underbart men detta håller inte i en final.. men det får man tänka på en annan dag..
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja detta flyktbeteende känner man tyvärr allt för väl igen...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
fan har hänt.. vi ska ju bara gasa på och köra över detta mediokra motstånd.. suuck
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: jävlar.. här fick man äta upp sina ord.. heja mora!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kunde tyvärr inte följa dagens match .. men underbart att komma hem och se vi leder med 5-2.. jag antar vi har varit bättre ikväll?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
detta kommer aldrig hända oss i detta slutspel.. vi kommer aldrig få med oss domarna i nån match... bara å vänja sig..
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
det här börjar bli en parodi.. domarna är ju helt emot oss..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: ja blomman kämpar alltid hårt och säger kloka saker men han används ju på rätt sätt.. får göra det han är bra på numera, döda boxplay etc.. märkligt att inte vår tränare kan se att scott inte heller är samma spelare längre.. låt han också få döda utvisningar etc.. han ska ju inte spela powerplay..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
vilken jäkla utveckling clara haft.. från december var man ju bedrövad när man tänkte på våra målvakter.. tills idag så känner man sig trygg med clara=) men vi är alldeles för försiktiga hittills, märkligt när vi har 16 raga segrar...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
stabil match ändå.. känns ändå som vi har en växel till i oss.... bra kväll.. hoppas vi mora vinner imorn.. skål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bara för vi leder med 2-0 kan ju inte domaren blunda för solklara utvisningar...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nils Norin1912: hoppas den tål vatten.. annars anmäler väl tv 4 å tre matchers avstängning....
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
uppryckning krävs.. sista 8 håller inte.. ös på bara, vi är så mycket bättre..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: klart brynäs är ett bättre hockeylag men inte alltid det bättre laget vinner..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
herregud.. man blir alldeles matt.. domarnivån i allsvenskan är verkligen inte bra.. borde hållas en debatt kring detta..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
det virriga försvarsspelet och ineffektiviteten kan bli vårt fall ikväll.. men det finns hopp!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
suuuck ...antiklimax deluxe.. vi blir hårt straffade.. men det är troligtvis så här det kommer se ut framöver.. gäller att göra mål så dom lämnar sitt igelkott försvar och öppnar upp sig..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kanske inte ska vara mål men solklar utvisning efteråt ju.. skulle vara kul nån gång att ha en bra domare..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: jaså, toppen, drar till norge nästa vecka över påsken, trodde jag skulle missa nån match men det gör man alltså inte, perfekt, skål på er!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: jo men min känsla är fast dom inte imponerat så jättemycket mot björklöven att dom likt brynäs har en högsta nivå som bara brynäs kan matcha och möta djurgården borta med deras fanatiska supportrar, den känns jobbig..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
fasen hoppades på björklöven.. djurgården kommer bli oerhört jobbiga att möta..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
en brynäsutvisning är väl att vänta nu inom kort antar jag..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
har brynäs haft med sig domarna nån match denna säsong.. helt otroligt..
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: aha där ser man.. karlskoga i en semi hade ju vart nåt=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10491}: är det inte ett slutspelsträd, där vi får möta vinnaren av aik-mora eller?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : hoppas på det. mora känns som en besvärligare motståndare för oss..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
sköönt med seger ändå, segrar är vad jag tar med mig i dessa två hemmamöten.. Vi har mer i oss och förhoppningsvis så visas det snart..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
tröttsamt med folk som blir upprörda när man kommer med kritik mot spelet..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: problemet är ju att domarna är ju att inte är konsekventa.. olika beslut varje kväll.. alla blir förvirrade och frustrerade...
Föregående · 24 · Nästa