Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
vi får vara glada att nybro håller en sån låg nivå.. mot ett bra lag kommer vi få stora problem om vi inte steppar upp..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jaaaaaaa nu hoppas jag nervositeten släpper.. känns ju riktigt bajsnödigt stundtals..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: ja du minns nog rätt, var nog vardagar.. men gillade söndagsmatcherna för då kunde man se framemot nåt istället för ha ångest inför skolan.. men känner igen allt du skriver, var ungefär liknande för mig.. minns inte heller vad karlavagnen handlade om haha..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: det är ju nåt sanslöst vad vi släpper fram frilägen.. man baxnar ju..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Så du menar att sam hallam står för en defensiv och tråkig hockey.. då ser vi olika på saker å ting..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Knallhatten: Skellefteå är ju ett lag som spelat bra offensiv hockey över 10 års tid.. växjö är ett annal lag som spelat underhållande i många år och vart framgångsrika.. Färjestad ser jag inte heller direkt som nåt defensivt lag dom senaste 25 åren också ganska framgångsrika..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Låter som barca för i tiden, räcker inte bara att vinna..man ska vinna men man ska göra det snyggt.. Vet inte om du var ironisk eller inte men enligt mig har inte brynäs merparten av de senaste 25 åren spelat fantastiskt underhållande offensiv hockey.. Vore kul när/om vi tar steget till shl att vi skulle kunna bli ett offensivt vägvinnande lag.. med de sagt så finns ju dom som ser charmen i defensiv vägvinnande hockey med bara den är framgångsrik..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: Stundtals mot dom andra topplagen har det inte sett bra ut.. kan jag hålla med dig om..Men vår tränare har ju inte varit nöjd heller när man sett intervjuer efter dom matcherna..Sen om han kan få ordning på detta är en annan fråga.. men jag tror personligen nu på att stötta än att kräva massa avgångar till höger och vänster..
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: Jag hade förstått dig mer om vi legat fyra och allt sett nattsvart ut.. jag känner inte dig men jag får en uppfattning att du aldrig blir nöjd.. Jag är inte heller nöjd med Gällstedt men det håller inte att byta tränare varje år mitt i säsongen som det sett ut i brynäs..
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: Nej, nu ska vi inte byta nåt.. hur många tränare ska vi betala egentligen.. Vi leder serien och visst gälla är nog inte den perfekta matchcoachen men det behövs lite stabilitet i denna klubb..
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: clara känns stabil på straffar numera.. känner mig rätt lugn där.. tack för de clara=)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hahii: Skulle man inte kunna ha scott i fjärdekedja eller nåt liknande.. han kämpar väl och är bra på tekningar, I en kedja längre neråt tror jag han skulle göra stor nytta.. så mycket istid som han nu får.. många chanser i pp.. så lite poäng..Tycker det är svagt att som tränare att inte kunna se, att här har vi en spelare inte klarar det han kunde göra tidigare men vi kan ha nytta av honom på andra sätt..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: jag älskade clark när det begav sig men hans tid är troligen förbi.. många verkar så nostalgiska när det gäller gamla spelare som vart i brynäs.. Silfverberg är en annan som verkar ju många här inne verkar vilja ha tillbaka till nästa säsong.. jag svär kanske i kyrkan men jag säger tack men nej tack till båda dessa spelare..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Almtuna hemma vinst
Södertälje hemma förlust
Nybro borta vinst
Östersund borta vinst
BIK Karlskoga hemma vinst
AIK borta förlust
Tingsryd borta vinst
Kalmar hemma vinst
Västervik hemma vinst
Västerås borta förlust
mina tips=) hoppas vi blir etta trots förlusterna..
Södertälje hemma förlust
Nybro borta vinst
Östersund borta vinst
BIK Karlskoga hemma vinst
AIK borta förlust
Tingsryd borta vinst
Kalmar hemma vinst
Västervik hemma vinst
Västerås borta förlust
mina tips=) hoppas vi blir etta trots förlusterna..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: jag håller med.. jag har sagt det också hela säsongen att vi har väldigt många skickliga individer men när det inte funkar så är det tack och hej...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gällstedt verkar vara en usel matcoach.. allt rullas på utan nåt händer.. och händer nåt så är det alltid försent.. suuuuck
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11936}: Scott var en riktigt bra shlpspelare för några år sedan men tiden har hunnit ikapp han.. han är dock en helt ok spelare för allsvenskan..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
alltså benn.. vad har hänt.. jag hyllade han rejält tidigare.. slarvar ju hela tiden.. suuck.. blir en lååång vår detta..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
alltså seriöst.. det är sååå jävla dåligt.. så man blir alldeles matt av detta eländiga försvarsspel..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tycker vi alla lämnar lindbäck ifred nu och koncentrerar oss på vägen tillbaka till shl.. Vi har nog problem med det.. mvh
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: brynäs har riktigt dålig form just nu.. känns olustigt inför komma skall..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Exakt.. en bäst av sju mot dif känns fördel djurgården..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: exakt, handbollen gick åt helvete och nu denna misär.. kämpa livet..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kul å se Kinnvall spela bra å stabil hockey.. stoor skillnad mot i fjol.. sämre liga men ändå, gillar det jag ser=)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu är man ju part i målet men känns oerhört frustrerande att vi match efter match när vi är oftast det spelförande laget att vi inte får mer utvisningar med oss.. jag tycker det är väldigt märkligt..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
det är för dåligt.. men bara å bryta ihop å komma igen.. känns som vi skulle få problem med västerås i ett slutspel..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
johan larsson har rejäla kvaliteter offensivt också.. han borde visa de oftare..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: åh tänk o dessa herrar skulle vända hem inom kort.. inte troligt men wow det hade vart nåt=)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
brynäs är ju klasser bättre men det är mycket tuta å köra. känns oroväckande inför framtiden..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
fasen vad man saknar shl.. när vi mäter gäng som kalmar, västervik, tingstyd etc.. men jobbet måste göras och stabil första period ändå..
+ 1
Föregående · 25 · Nästa