parks

1549 inlägg · 126 besäkare

Historik

· 8 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Visst vi har skapat en hel del målchanser men malmö är smartare fysiskt överlägsna etc.. Det är dagens sanning.. vi är inte bättre.... det är riktigt illa faktiskt..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker ändå vi har ryckt upp i sista perioden och visar vi vill nånting.. men man måste göra mål på dessa lägen.. suuck

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finns ju inge driv, hunger eller nånting efter senaste matchernas praktfiaskon.. Dom känns ju proppmätta.. det här kommer inte sluta väl..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ju helt otroligt dåligt agerat av så många.. toppen på isberget så klart att målvakten släpper in ett enkelt mål...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Ölund har inte gjort nån glad på väldigt länge..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske måste se reprisen igen.. men du måste ju stanna i kassen..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hurra luckas! Ett av få nyförvärv som levererar.. bravo

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Om tanken var att Kempny, Hägg och Norlinder skulle ersätta D’Astous och Söderström så blev det tyvärr en rejäl missräkning sett till helheten.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Vilken podd var det?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser ju bedrövligt ut stundtals.. Ångesten är tillbaka så fort brynäs är tillbaka.. perfekt...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man kan ju tycka att efter förnedringen mot djurgården att man vill ha revansch och visa upp sig från sin bästa sida... men nej då.. men kanske lika bra åka ut här så man kan fokusera på överleva shl..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det är skillnad på att ha en åsikt och att försöka förminska andras.
Problemet är inte själva ordet, utan hur det används , ofta som ett sätt att trycka bort kritik istället för att bemöta den.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Visst, men ordet “tangentbordstränare” används oftast för att trycka ner folk snarare än förklara något.
Det är rätt ironiskt egentligen , ett forum finns ju just för att vanliga fans ska kunna tycka till, inte för att alla ska hålla med ledningen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: “Tangentbordstränare” är ett smidigt sätt att slippa bemöta saklig kritik.
Vi är många som älskar Brynäs och faktiskt följer laget noggrant, att vi inte har tränarlicens betyder inte att vi inte ser vad som händer på isen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Han har tyvärr blivit rejält misshandlad i brynäs.. stor potential som bara väntar att få slå ut om han skulle få förtroendet fullt ut..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker denna krönika sammanfattar ganska bra hur man känner som brynäsare just nu..

www.svenskafans.com/ishockey/kronika-bade-maktigt-och-hjartskarande-daligt-687318

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Håller med om mycket av det du skriver , det är mycket som inte stämmer just nu.
Men Roger Melin? Nej tack. Hans senaste sejour i Brynäs var inte lyckad alls, det blev mest uppgivet och utan energi. Vi behöver något nytt, inte gamla lösningar som redan testats utan resultat.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir skönt med uppehåll så man man slipper vara bitter när brynäs torskar o gör en besviken allt som oftast..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: man kan inte lägga sig ner o dö för det barkar åt helvete.. det är då man måste stötta som mest!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss888: Måste vart riktigt tungt att vara på plats och se detta debacel.. håller med mycket av det du skriver men masken var ändå en toppspelare på 80och 90 talet.. det får man inte glömma bort ändå men som tränare har varken han och ove visat upp nåt..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge med flera som fortfarande tror på detta lagbygge.. vad är analysen för kvällen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : jag håller med dig, vi kan inte spela som vi gjorde förra året med dom backarna vi har.. men man kan ju ändå förvänta sig mer utav flera spelare..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Du kanske har en poäng där men när man hör på intervjun med han efter matchen så var ju matchplanen nåt helt annat än det vi såg, sen kanske dom inte är kapabla till att genomföra det han vill....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gällstedt börjar få samma problem som många brynästränare haft före honom.. han når inte fram till spelarna längre.. det är tragiskt men ser inte bättre ut..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kokar man ner på det hela när man tittar på vår trupp så har vi mer mediokra spelare än bra.. det går inte att komma ifrån..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: top sex placerinng?! jag är glad om vi klarar oss kvar...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tre landslagsspelare i detta lag alltså.. det är imponerande...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jompe: Det är väldigt ojämnt lag som har hög högsta nivå men lägsta nivån är inte speciellt bra.. där har du en del i förklaringen..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag lider med alla brynässupportar som bevittnar detta elände på plats..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla ser ju att vi har stora problem.. under uppehållet hoppas jag verkligen det kommer in en ny back....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi kan vända detta! trots flera mediokra spelare i vårt lag.. djurgården är inte så bra.. vi gör dom bra.. snabbt mål i andra och vi är med igen..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror djoos har hög status hos brynäs, det hör man på tränarna vid intervjuer.. det är dagens bittra sanning dessvärre..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Upp som en sol ner som en pannkaka...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så mycket misstag av så mycket rutinerade spelare.. riktigt svag start dessvärre..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt slarvigt suuck

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Fast det var ju precis det jag menade – du är snabb att påpeka andras enögdhet men helt blind för din egen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Du är ju lika tyst när det går åt skogen för brynäs men när vinsterna trillar in då vill du gärna skriva.. så du är lika stor kappvändare...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För jävla skönt!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skellefteå är ju ett topplag och klasser bättre än oss.. men kan vi råna dom idag på segern så blir ingen gladare än jag..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vet inte riktigt vad vi sysslar med...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Norlinder har ju alla förutsättningar att vara en bra spelare.. märkligt att han inte får till det..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi måste flytta fram pjäserna.. det här kommer inte hålla..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
suuuck.. slarv och vi bjuder in dom i matchen..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gäller att stå emot skellefetås förväntade anstormning nu direkt i andra.. fixar vi det så finns det goda förhoppningar om seger idag tror ja..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ganska bra period, tycker vi visar bra pondus i försvarsspelet och vi känns vassa framåt, fortsätt så här..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Haha, du verkar ha missförstått ordet “åsikt”. Det går faktiskt att tycka något utan att tro att man är förbundskapten. 😉
Men jag fattar du måste ha sista ordet, även när det handlar om något så enkelt som en trupputtagning.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Nej, jag anser inte att jag är bättre lämpad än Hallam och det har jag aldrig sagt.
Jag har däremot rätt att uttrycka min åsikt om spelarnas prestationer, precis som alla andra på forumet.
Att du tar det personligt och försöker göra det till ett “vem är bäst” säger mer om dig än om mig.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Men du är ju oerhört tröttsam , alltid ska det vara “Hallam vet bäst” eller “Brynäsledningen vet bäst” när någon kritiserar.
Nu är det plötsligt Sam Hallam som sitter på all sanning.
Du verkar tro att ingen annan än du och folk med tränarutbildning eller elitmeriter har rätt att ha en åsikt och det är precis därför man inte tar dig på allvar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Du ska ju alltid komma till undsättning för alla brynässpelare oavsett om dom är bra eller dåliga.. går inte att ta dig seriöst.. Om du inte är medveten om det så är detta ett forum där man ventilerar sina åsikter....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste säga jag är lite småchockad över truppen till euro hockey.. Axel och hägg uttagna.. Axel var jätte bra förra säsongen och hyfsad denna säsong men ganska ojämn dessvärre och hägg?! Visst han har det fysiska och inledde illa för att sen spela upp sig till att gå ner sig rejält igen .. men dessa spelare har inget i en landslags trupp att göra, Axel i fjol ja.. denna säsong nej.. Får samma känsla som när Lindbäck blev uttagen för några år sedan till landsaget.. Kollar ni verkligen på brynäs matcher ?!

· 8 ·
Om parks
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 20. Hall of Fame

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(