Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Håller inte med.. stor skillnad på brynäs kontra leksand som vi såg sist.. det framförde ju många och nu ser man ju att det är stor skillnad på frölunda och brynäs.. det är inte konstigare än så.. det är bara o lyfta på hatten för en bättre motståndare.. men vi ska inte ge upp för motståndaren är bättre.. skrällar kan hända!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man blir deprimerad när man tänker på vad jägaren uträttar med tanke på hans kontrakt och lön...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det går för fort för brynäs.. det är tråkigt att vi inte nåt guldlag i år men man måste erkänna när motståndaren är betydligt bättre..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
brynäs gör en bra match än så länge men frölunda är för bra och dom har mer växlar i sig.. poäng i denna match vore otroligt imponerande..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Finns vissa i brynäs som tenderar att vara passiva i bp .. det straffar sig direkt..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Typiskt topplag.. behöver knappt spela bra för att göra mål.. suuck
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: ja får inte bli en ludwig persson av de där.. bobby måste stanna..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
gillar johan hedbergs utstyrsel med vantarna.. lite american psykovibbar 😀🤣
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Leksand är riktiga dåliga.. vinner man inte denna då är man inget toppsex lag..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Lossnat?! han har en lång väg att vandra innan man kan kalla det har lossnat för honom på allvar.. gjorde dock en ganska bra match idag..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt viktig seger! men om om man ska vara ärlig så ser det inte bra ut långa stunder trots rejäl uppryckning efter 0-2.. den nye backen imponerar inte.. känns lika opålitlig som en viss hägg.. Vi har skador etc i know men vi måste höja oss rejält kanske inte mot leksand på torsdag men mot frölunda nästa lördag definitivt...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt sömnig första period från vår sida.. finns inge glöd ju,, noll intensitet, inge driv.. Den här säsongen handlar om överlevnad.. inget annat.. jag drömde om top sex för ett ögonblick .. dags att vakna och se verkligheten..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt onödigt av hägg.. sen har en våra backar som jag inte hann se vem det var, ett ypperligt läge att få ut pucken innan målet men har noll känsla och pucken blir kvar i vår zon och sen strax blir det mål...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Vi behöver fler segrar i rad än så.. men vi har inte tillräckligt bra lag för att klara av de.. efter hv väntar leksand frölunda rögle .. vi behöver gå rent typ för att ha häng på top sex.. förlorar man tre av dessa är man i botten nästan... det är tuffa tider som vanligt vid denna årstid..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är för dåligt överlag men vi är inte bättre.. det är den nakna sanningen..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyvärr är det så mycket som inte är bra.. försvarsspelet ser ju bedrövligt ut stundtals.. för många osynliga.. man blir besviken.. men jag hoppas på ett mirakel..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här var en klar förbättring! dock trist vi inte kunde få till de i pb innan paus men Fortsätt så här så kan det bli en trevlig kväll..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lhc klart bättre i första.. vad brynäs sysslar med kan man fråga sig...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker allt som oftast Hägg visar väldigt dålig känsla o tajming med klubban... trist att se..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Missade kvällens drabbning på grund av jag fira min brorson men underbart att slå på text:tvn och ser att vi vann! Blev genast lycklig i själen😀
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Jo absolut, det finns mycket att vara kritisk mot vi faller långt ner i nivå efter första. Men jag syftade på att det fanns perioder där spelet ändå satt, även om de var för få.
Totalt sett en svag prestation, men ändå starkt att vinna när vi inte är bra
Totalt sett en svag prestation, men ändå starkt att vinna när vi inte är bra
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härlig Brynässeger till slut!
Vi gör mycket bra offensivt, men det blir onödigt spännande när vi slarvar gång på gång. Försvarsspelet var stundtals rätt virrigt, men starkt ändå att knyta ihop säcken och ta tre poäng..
Vi gör mycket bra offensivt, men det blir onödigt spännande när vi slarvar gång på gång. Försvarsspelet var stundtals rätt virrigt, men starkt ändå att knyta ihop säcken och ta tre poäng..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Går man vidare på bortamål i denna kalle anka tunering eller funkar det?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: exakt .. Lite ironiskt ändå att kalla andra likgiltiga eller vara ‘bortblåsta’ när man själv bara dyker upp när det går bra.
Vi vann och gjorde en bra match , låt oss glädjas åt det istället för att försöka pika folk i varje tråd.”
Vi vann och gjorde en bra match , låt oss glädjas åt det istället för att försöka pika folk i varje tråd.”
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många stämplade in idag! Stark insats och helt rätt väg framåt men nu gäller det att bygga vidare på det här. Det får inte stanna vid en engångsföreteelse. Vi måste börja göra den här typen av prestationer till en vana om vi ska ta oss dit vi vill.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kanske svär i kyrkan nu men spelet i pp stannar ju upp rejält när bäckström får pucken...
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kommer bli ett ordentligt avbräck när clara lämnar för OS...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
underbar period men glöm inte vi har tappat 4-0 ledning mot detta lag.. det är långt ifrån över..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker ändå vi gör en hyfsad period.. clara känns stabil.. men man ser ju att luleå är ett skickligare lag men jag hoppas ändå vi kan göra nåt bra utav detta.. jag vägrar ge upp..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve Du behöver inte be om ursäkt. Kritiken mot Silfverberg är relevant. Ja, han har gjort sina poäng men helheten måste vägas in, och defensivt har han varit inne på alldeles för många baklängesmål. Det är fullt rimligt att påpeka att en så rutinerad spelare ska bidra mer i spelet utan puck. Att lyfta de bristerna är inte att såga någon, det är att beskriva verkligheten.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är dags att ta de obekväma besluten.
Att fortsätta hoppas på att Bellows och Delia ska vända allt är inte realistiskt längre.. Brynäs behöver bryta med dem nu.
Efter säsongen bör klubben också skiljas från Djoos, Kempný, Lindblom, Scott och Fjällby.Jag vet att Djoos, Fjällby och Lindblom sitter på längre kontrakt, men ibland måste man våga ta kostnaden för att komma vidare.
Det går alltid att hitta en lösning,det har andra klubbar gjort tidigare, när man insett att vägen framåt inte längre går via samma spelare.
Att försöka hitta en brytning med dessa, på ett respektfullt sätt, vore ändå det bästa för både spelarna och föreningen.
För Brynäs kan inte fortsätta betala toppkontrakt till namn som inte levererar i närheten av vad klubben behöver.
Det är tufft, men nödvändigt och ibland är det just de besluten som visar att en klubb verkligen vill uppåt igen.
Att fortsätta hoppas på att Bellows och Delia ska vända allt är inte realistiskt längre.. Brynäs behöver bryta med dem nu.
Efter säsongen bör klubben också skiljas från Djoos, Kempný, Lindblom, Scott och Fjällby.Jag vet att Djoos, Fjällby och Lindblom sitter på längre kontrakt, men ibland måste man våga ta kostnaden för att komma vidare.
Det går alltid att hitta en lösning,det har andra klubbar gjort tidigare, när man insett att vägen framåt inte längre går via samma spelare.
Att försöka hitta en brytning med dessa, på ett respektfullt sätt, vore ändå det bästa för både spelarna och föreningen.
För Brynäs kan inte fortsätta betala toppkontrakt till namn som inte levererar i närheten av vad klubben behöver.
Det är tufft, men nödvändigt och ibland är det just de besluten som visar att en klubb verkligen vill uppåt igen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dom ledande spelare spelarna lyser med sin frånvaro Bäckström Silvferberg Larsson etc.. nyförvärven är riktigt dåliga förutom lucas.. jag har svårt att se detta lag vända detta tyvärr.. allt annat än kvalserien är en rejäl bonus..
+ 4
Föregående · 7 · Nästa