http://www.nhl.com
Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Invasionsresa till Luleå
Kickan: Men den fascinerar och engagerar...
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Brynäs IF > Sv: Invasionsresa till Luleå
Kickan: Det ena kan väl inte vara synonymt med det andra...
Du menar alltså ena=andra?
Du menar alltså ena=andra?
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Brynäs IF > Sv: Invasionsresa till Luleå
Kickan: Westerlind kan inte räddas vare sig från det ena eller det andra....
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Jag tjötar på!
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
740503917777164471717: Helt riktigt. Men ett slag ni har förtjänat.
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
7405056494565632161662623326: Vi har tagit konsekvenserna. Vi sitter ju här å tjatar på dryga Lidingöbor att dom ska lätta på plussiluskan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Käre 7405065874989662118785663146663: Å det är ditt fel att vi inte kan göra något åt det då vi saknar underlag att öka på resandet.
Det kallas fortfarande för snålhet.
Det kallas fortfarande för snålhet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
74050:
För att snåla Lidingöbor helt enkelt inte bokar plats tillräckligt ofta.
Därför...
För att snåla Lidingöbor helt enkelt inte bokar plats tillräckligt ofta.
Därför...
Brynäs IF > Sv: Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
Brynäs IF > Brynäs Stockholms till Gavlerinken 30/12!
Dessa matcher har Brynäs Stockholm anordnat resa till Gavlerinken.
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
2004-09-21 Brynäs IF - MODO Hockey 3-3
2004-10-02 Brynäs IF - HV 71 4-1
2004-11-06 Brynäs IF - MODO Hockey 6-5
2004-11-27 Brynäs IF - Djurgårdens IF 3-2
Torsdag 30/12 är det dags igen då vi kollar in Brynäs-Luleå.
Ett litet tips för dig som vill åka med OCH för dig som vill ha en säker match på lången......
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Mormor försökte låna ut Niklas Andersson till Almtuna men dom tackade nej........
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs
Lilljanne: Jorå, men just det exemplet är väl lite som pest eller kolera :-)
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs
Lilljanne: Chivas eller Queen Anne? Nä nu hajar jag ingenting....
Brynäs IF > Sv: MATCHINRAMNINGEN I G-RINKEN!
rackham:
Jag håller med du jag.
Nationalsången började spelas i NHL-rinkar efter 2:a världskriget som en hyllning till dom som stupade i kriget.
Har aldrig förstått varför vi ska ta efter detta.....
Fånigt och slöseri med tid som sagt.
Jag håller med du jag.
Nationalsången började spelas i NHL-rinkar efter 2:a världskriget som en hyllning till dom som stupade i kriget.
Har aldrig förstått varför vi ska ta efter detta.....
Fånigt och slöseri med tid som sagt.
Brynäs IF > Sv: BIF-DIF 27/11
Brynäs Stockholm kommer till Gävle!
Det dags att anmäla sig till resan mot Djurgården lördag 27/11!!!
Biljettrycket är enormt och vill ni vara säkra på en plats i Gavlerinken (ja...det e snart utsålt!) så gäller att anmäla sig snarast. Missa inte chansen att få se Kimmo Timonen, Chris Phillips och Tyler Arnason i Brynäströjan.
Det dags att anmäla sig till resan mot Djurgården lördag 27/11!!!
Biljettrycket är enormt och vill ni vara säkra på en plats i Gavlerinken (ja...det e snart utsålt!) så gäller att anmäla sig snarast. Missa inte chansen att få se Kimmo Timonen, Chris Phillips och Tyler Arnason i Brynäströjan.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
sylf: Det är väl inte första gången det händer.....håll dig borta från datorn kompis!
Brynäs IF > Sv: Christian Sjögren
rackham: Men det gick att ta guld med den fantastiskt talangfulle Custemo i laget........
Brynäs IF > Sv: Christian Sjögren
Kahn: Nu har ju bara tränat med Enköping inte lirat. Beroende på hans kontraktsituation.
Brynäs IF > Sv: BIF-DIF 27/11
Nu är det redan dags att anmäla sig till resan mot Djurgården lördag 27/11!!!
Biljettrycket är enormt och vill ni vara säkra på en plats i Gavlerinken (ja...det e snart utsålt!) så gäller att anmäla sig snarast. Missa inte chansen att få se Kimmo Timonen, Chris Phillips och Tyler Arnason i Brynäströjsan.
Gå in på denna länk o läs hur du anmäler dig.
www.brynasstockholm.se/index.p ... w&id=29&Itemid=
Biljettrycket är enormt och vill ni vara säkra på en plats i Gavlerinken (ja...det e snart utsålt!) så gäller att anmäla sig snarast. Missa inte chansen att få se Kimmo Timonen, Chris Phillips och Tyler Arnason i Brynäströjsan.
Gå in på denna länk o läs hur du anmäler dig.
www.brynasstockholm.se/index.p ... w&id=29&Itemid=
Brynäs IF > Sv: 10 små negerpojkar.
JanT: Det är väl troligt att Brynäs letar efter en forward just därför att Mikko åker...
Brynäs IF > Sv: Supervärvning?
Huge: Gott om lediga spelare finns det, men inte gott om jävligt duktiga EU-borna spelare med stort Brynäshjärta som stannar hela säsongen vare sig det är lockout eller inte.
Brynäs IF > Sv: Så ska det se ut!
Bissett19: lilla å lilla....man tackar ja.
Vill du låna pengar eller?
Vill du låna pengar eller?
Brynäs IF > Sv: Off Topic
Gusten: Bennemark har varit riktigt bra faktiskt, Jocke däremot har väl inte visat nån ES-klass direkt.
Så här såg siffrorna ut INNAN Jocke släppte in 10 ikväll....
Goalkeeper Statistics
Rk No Name GP GPI MIP SOG GA GAA SVS SVS%
1 1 Nielsen, David 3 0 0:00 0 0 0,00 0 0,00
2 25 Bennemark, Kjell 16 15 888:35 496 40 2,70 456 91,94
3 30 Lundström, Joakim 13 2 80:00 52 6 4,50 46 88,46
Så här såg siffrorna ut INNAN Jocke släppte in 10 ikväll....
Goalkeeper Statistics
Rk No Name GP GPI MIP SOG GA GAA SVS SVS%
1 1 Nielsen, David 3 0 0:00 0 0 0,00 0 0,00
2 25 Bennemark, Kjell 16 15 888:35 496 40 2,70 456 91,94
3 30 Lundström, Joakim 13 2 80:00 52 6 4,50 46 88,46
Brynäs IF > Sv: Phillips klar!
Makkan: å fan, det lär väl innebära att Jenni lirat färdigt för FBK iår eller?
Föregående · 15 · Nästa
