Historik
Föregående · 26 · Nästa
Brynäs IF > Rädda Brynäs !
Börjar det bli dags att formulera någon sorts räddningsoperation för vårt kära Hockeylag ?
Brynäs IF > Sv: Heja Brynäs
70 Rodrigues: Ska försöka hinna dit innan matchen, inte 100 på att jag hinner.
Brynäs IF > Sv: Heja Brynäs
RavenLord: Skrik fram grabbarna till seger idag, vi som inte kan vara där får skrika förgäves framför datorn istället.
Men på torsdag ska man försöka hjälpa till....
Men på torsdag ska man försöka hjälpa till....
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
mike66: Ahaaaa...ska genast tipsa grabbarna om länken.
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
mike66: Tiger-paket............?........vad menar du.....?
Brynäs IF > Sv: DIF-BIF nästa torsdag!!!
70 Rodrigues: Skall garanterat gå på matchen, ska försöka hinna förbi Röda Kvarn innan.
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
mike66: Aha....då vet jag vilken sorts sportdryck du menar. Har ett eget recept på den som jag lärde mig för 25 år sedan av en kompis morfar från Vilhelmina.
Sportdrycksrecept:
Placera en sockerbit i botten på en kaffekopp.
Fyll på med Gavalia tills sockerbiten inte syns.
Fyll sedan på med absolut tills sockerbiten syns igen.
Att avnjutas i goda vänners sällskap.
Sportdrycksrecept:
Placera en sockerbit i botten på en kaffekopp.
Fyll på med Gavalia tills sockerbiten inte syns.
Fyll sedan på med absolut tills sockerbiten syns igen.
Att avnjutas i goda vänners sällskap.
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
westerlind: Ok jag skickar alltså frågan vidare till kokmaster mike, skaren drickas varm eller ?
natti natti
natti natti
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
westerlind: Aha....den skall drickas varm dårå!?
(kollar in *)
(kollar in *)
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
mike66: Det blir till att döpa om Eulalia, omlackad i Westerlinds eldsflamme motiv inrullande på dragracingbanan under att du pliggar fram densamma låt på guran så måste hon naturligtvis döpas om till "God of Thunder".
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
westerlind: Prodten??? Haru åkt på vintersnuva eller?
Som gourmet och resturatör kräver jag att genast få veta vad som gömmer sig i receptet på ortens sportdryck :-0
Som gourmet och resturatör kräver jag att genast få veta vad som gömmer sig i receptet på ortens sportdryck :-0
Nolby Hockey > Sv: Ismaskinsrallyt har börjat....
Westerlind:Kanske jag kan hjälpa till med en idé.
Vad sägs om lite vadslagning/spel på ismaskinsracen ?
En härlig familjeunderhållning på lördagarna med mike i rollen som Nolbys egen Loket.
Vad sägs om lite vadslagning/spel på ismaskinsracen ?
En härlig familjeunderhållning på lördagarna med mike i rollen som Nolbys egen Loket.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Linköping
Det är väl f-n att Brynäs efter två helgjutna perioder skall försöka sig på att backa hem å försvara ledningen i sista..........likadant varje gång vi har ledningen inför tredje å funkar lika illa varje gång. Stå upp och lira det egna spelet i TRE perioder tack.
Nåja seger iaf, å den kunde varit ohyggligt mycket större om Anger gjort mål på bara hälften av sina öppna lägen.
#70Rod. tänkte att jag kunde ställa upp som motvikt till din legendariska otur i Gavlis, seger i dom tre senaste matcherna jag varit på hemma....vad sägs?
Nåja seger iaf, å den kunde varit ohyggligt mycket större om Anger gjort mål på bara hälften av sina öppna lägen.
#70Rod. tänkte att jag kunde ställa upp som motvikt till din legendariska otur i Gavlis, seger i dom tre senaste matcherna jag varit på hemma....vad sägs?
Timrå IK > Sv: Inför Timrå IK-Brynäs
mike66: Njae snott är nog inte ordet, dumpat låter mera rätt tycker jag.
Timrå IK > Sv: Inför Timrå IK-Brynäs
mike66: Intressant tanke att ni skulle ha snott spelare av oss...vilka undrar man då?
Timrå IK > Sv: Inför Timrå IK-Brynäs
Hen-rink: Tyvärr, kan inte bli tal om det. Måste ta bladet från munnen och svara i mike ställe för att det inte ska bli några tveksamheter i frågan ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-HV71
Sylf: Tyvärr får vi nog ge Skalman rätt ikväll 0-5 hade nog varit rättvist efter första, maken till utskåpning får man leta efter. Vi får tacka Jamie "jag köper en lott imorrn" Ram för poängen. Minst tre öppna kassar i 1:a, massor av returer rakt ut men "puckmotarn" lyckades på nåt konstigt sätt att komma ivägen för alla skott....
Kvällens slitvarg...som vanligt lysande kämpainsats av lill-Nyllet.
Härliga pinnar, kanske kan vi stjäla ett par till mot TIK på lördag?
Kvällens slitvarg...som vanligt lysande kämpainsats av lill-Nyllet.
Härliga pinnar, kanske kan vi stjäla ett par till mot TIK på lördag?
Brynäs IF > Sv: Berg har sagt upp sig, ja jävlar...
gordo: Förväntar mig att du Gordo (Bergs störste kritiker ?) har ett lysande förslag till ersättare på Vd stolen. Väntar med spänning.....
Nolby Hockey > Sv: Ludmila dopad!!!!!!
QP: Si, hon lirar mittfaeltare tror jag.
Länkar:
http://www.realmadrid.com
http://www.realmadrid.com
Brynäs IF > Tigrarna-Tokmasarna
Fran fotbollens hogborg till hockeyns skickar jag ett tips infor morgondagens match. Bifs svar pa Zidane, Janne Larsson avgor och vi vinner med 4-2 mot knaetoffsarna.
Nolby Hockey > Sv: Ludmila dopad!!!!!!
Vet inte varfor men denna laenk verkade lika aktuell som nagon annan haer pa sidan.
Brynäs IF > Ensam på HS ?
Helt ensam på hela HS..........det har då aldrig hänt tidigare.
God fortsättning på er alla Brynäsare.
God fortsättning på er alla Brynäsare.
Brynäs IF > Insamling eller?
Ere nån som har koll på om insamlingen har gått i graven bara för att vi råkat ta några pinnar dom senaste matcherna?
Brynäs IF > Dom svarta krigarna!
Tack och God Jul till dom Svarta krigarna för deras enastående kämpaglöd och stora hjärta.
Nolby Hockey > Sv: Nolby Hockey i media
mike66: 9-3 till TIK :-0, jag som trodde stenhårt på Kovlandsgrabbarna i år ?
Timrå IK > Sv: Hempen och friskan
mike66: En gammal goding i repris. Man tackar för den uppfriskande geologilektionen, måste komma ihåg att stanna till när jag åker förbi nästa gång.
Nolby Hockey > Sv: Nolby Hockey i media
mike66: Dålig uppdatering av veteransidan, ere slutlirat eller?
Brynäs IF > Sv: Slut på pengarna?!
Lilljanne: Riktigt. Dessvärre är inte Brynäs ett tillräckligt intressant lag att spela i för att man ska kunna införa prestationslön i någon större utsträckning.
Brynäs IF > Sv: Slut på pengarna?!
Huge: Valberedningen lär ju inte jobba på några nya namn utan påtryckningar från medlemmarna. Dessutom hade väl Rodriques namnförslag på befattningar som inte fanns ellersom inte var förtroendepostyer.
Brynäs IF > Sv: Slut på pengarna?!
Enaranger: Man skulle också kunna tänka sig att dom som omförhandlade sina kontrakt till iår (ex. Bacon) fick lite extra i kuvertet. Samt att redan kontraktsklara spelare som t.ex. Molin har någon sort trappstegsmodell på sin löneutveckling (om inte annat indexökningar) under kontraktstiden.
Där har du några glömdea tusenlappar i årets ökade lönebudget.
Där har du några glömdea tusenlappar i årets ökade lönebudget.
Föregående · 26 · Nästa
