Historik
Föregående · 27 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Så länge det finns liv...
gordo:
Lugn o fin nu herr gordo.
Här hamnar väl ingen i kylan.......respekt för andras åsikter och mindre av idiotförklaringar av andra tycker jag vore på sin plats.
Tyck på bara.
Lugn o fin nu herr gordo.
Här hamnar väl ingen i kylan.......respekt för andras åsikter och mindre av idiotförklaringar av andra tycker jag vore på sin plats.
Tyck på bara.
Timrå IK > Sv: Kapanen, Kapanen, Kapanen...
mike66: Grattis alla TIKare för en väldig kämpainsats, även vi sover gott i natt.
Brynäs IF > Sv: Äntligen på papper
gordo: Köper inte det snacket. Mångfald du ? Låter mest som Den enda vägens poli... nej förlåt, taktik ska det vara. AIK tappade inte sitt "koncept"
eller rättare sagt sitt spelsystem utan man tappade ledare från AIK och därigenom sin "laganda".
eller rättare sagt sitt spelsystem utan man tappade ledare från AIK och därigenom sin "laganda".
Brynäs IF > Sv: Äntligen på papper
gordo: Du menar att man kan endast vinna framgång genom att spela hockey på det sätt du förordar eller ?
Brynäs IF > Sv: Äntligen på papper
gordo: Du verkar inte direkt nöjd? Vad var Djoos kommentar jag såg inte sändningen.
MoDo Hockey > Sv: Lika som bär
mike66: Mållös...du.......aldrig.
Talanglösa och mållösa.......vi....kanske , men menlösa ALDRIG.
Aldrig har så svarta gjort så många så glada. Det e krig imorrn !
Talanglösa och mållösa.......vi....kanske , men menlösa ALDRIG.
Aldrig har så svarta gjort så många så glada. Det e krig imorrn !
MoDo Hockey > Sv: Ta hockeyn in i nutiden!
westerlind: Tror du man skulle kunna länka hela paketet ner till oss i Uppsala så vi slipper sitta å åka hela jäkla vägen till Gaevle ?
Almtuna IS > Sv: här var det dött..
Jens: hoho ? Ni slog ju gnaget , borde väl vara nått att snacka om eller?
Brynäs IF > Sv: Dags för nedsläpp!
65 Selander: lista domarna..........hihihihohohohhahahehhehe
kan inte sluta skratta....nu ere nog dags att serien kommer igång för det verkar som det är ont om diskussionsämnen här inne.
kan inte sluta skratta....nu ere nog dags att serien kommer igång för det verkar som det är ont om diskussionsämnen här inne.
Brynäs IF > Sv: Dags för nedsläpp!
micke: Härligt Micke !
Känner nu ännu större förväntan på detta vårt älskade Brynäs .
Kämpa grabbar, belöningen är en längre säsong iår än förra året.
Känner nu ännu större förväntan på detta vårt älskade Brynäs .
Kämpa grabbar, belöningen är en längre säsong iår än förra året.
Övrig hockey > Sv: Dream Team
mike66: Va ere som antyds här egentligen.....man har väl aldrig blivit så förnärmad......
Brynäs IF > Sv: Omsättning
gordo: Dessvärre har du nog rätt, skulle vara intressant att se marknadsplanen som Janne Larssons vikarier jobbar efter.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-SSK
westerlind: Så ska det låta ! Full fart framååååååååt grabbar.
Tror att laget kommer heltända mot LIF, revansch !
Tror att laget kommer heltända mot LIF, revansch !
Brynäs IF > Lycka till Håkan Berg !
Lycka till med nya jobbet. Vi hoppas att du blir enormt framgångsrik såklart.
Övrig hockey > Sv: Svenska Mästare 02/03 ?
Dysso: Som sagt....jag tippade inte hur serien skulle sluta utan att det inte fanns kvaliteer hos HV att bli Svenska mästare detta år!
Men jag antar att du som objektiv analytiker ser annorlunda på frågan.....;-)
Men jag antar att du som objektiv analytiker ser annorlunda på frågan.....;-)
Övrig hockey > Sv: Svenska Mästare 02/03 ?
Dysso: 3 1/2 minut innan första griniga Hv fan dök upp......:-)
Övrig hockey > Svenska Mästare 02/03 ?
Efter att ha sett matchen Brynäs-HV igår kan jag ge er säkert tips.
HV blir inte Svenska mästare 02/03 !
HV blir inte Svenska mästare 02/03 !
Övrig hockey > Sv: Läktarkulturen
gud: Helt otroligt.....är denna historia verkligen sann?
Finns denna person kvar inom ishockeyn? Och sådana fall varför då? ....;-)
Finns denna person kvar inom ishockeyn? Och sådana fall varför då? ....;-)
Timrå IK > Sv: Storebror störst - igen!
mike66: Visste inte ens att man kunde skänka till tifon, har ni fått 19-hundra konto hos postgirot eller ? :-D
Såja...det va bättre.
Såja...det va bättre.
Timrå IK > Sv: Storebror störst - igen!
mike66: Visste inte ens att man kunde skänka till tifon, har ni fått 19-hundra konta hos postgirot eller ? :-D
Brynäs IF > Sv: Karjalainen - Varför inte?
Huge: Tack för att du tar upp min gamla käpphäst ! Djoos i samma gamla fina passningsform som -99 , det låter som ljuv musik i mina öron. Enligt honom själv så känner han sig frisk från sina njurproblem vilket verkar vara grunden till det onda. En frisk Djoos=många fina poäng till oss.
Brynäs IF > Sv: Karjalainen - Varför inte?
P J Davydjoos: Håller med fullständigt, Kösa blir kanon som komplement !
Övrig hockey > Sv: Svenska Cupen I Ishockey
gud: Som jag har förstått det så är mike en stor å stark hockeykille....så det borde väl inte bereda honom några som helst problem....?
Övrig hockey > Sv: Svenska Cupen I Ishockey
mike66: Kan man inte helt enkelt hugga ner lite skog så man kan se bättre....?
Övrig hockey > Sv: Svenska Cupen I Ishockey
mike66: Guidad tur.......jo man tackar. Bli inte förvånad om jag någon dag kommer att utkräva denna ynnest av kungen av knölen. Förlåt en okunnig men....hur långt kan man egentligen se från knölens topp?
Övrig hockey > Sv: Svenska Cupen I Ishockey
mike66: Far du inte med osanning nu mike....tycker jag känner igen den här sagan om Linné. Å förra gången fick du svar på tal av någon vältalig kollega på TIK sidan om jag inte missminner mig...;-)
Timrå IK > Sv: Supporterklubben
mike66: En anna ärvde ett hockeyspel av brorsan som var fyrkantigt av trä och hade platta lirare av plåt ! De du !
Brynäs IF > Sv: Skadeläget
Känns som vi i nuläget är en kantboll ifrån fjolårets skadeelände igen................., skulle sitta skönt med en icke skadebenägen förstärkning inför ES starten.
Föregående · 27 · Nästa
