Historik
Föregående · 35 · Nästa
Övrig hockey > Sv: Omgång 30
mike66:
Lite mera verklighetstroget tips denna omg. bra för dig. Större chans till vinst....men TIK är väl inte värda tipset mot FBK?????borta!?
Lite mera verklighetstroget tips denna omg. bra för dig. Större chans till vinst....men TIK är väl inte värda tipset mot FBK?????borta!?
Timrå IK > Sv: Dagens Match
mike66:
Res på dig!
Även morgondagen innehåller "kanske" en spännande hockeymatch! :-)
Res på dig!
Även morgondagen innehåller "kanske" en spännande hockeymatch! :-)
Brynäs IF > Sv: P3 från start...
Sandlin i båset? Hallå!!!!! Ere nån som kommer ihåg varför han inte fick fullfölja sitt kontrakt som coach?
Sandlin har gjort massor för Brynäs, låt oss komma ihåg honom för det och låt honomn inte göra någon pinsam comeback ala BB.
Sandlin har gjort massor för Brynäs, låt oss komma ihåg honom för det och låt honomn inte göra någon pinsam comeback ala BB.
Brynäs IF > Sv: Ere nån här som sett en Bif match i år ?
Soton:
Från utvisningsbåset vinner man inga matcher. Eller? Har för mig att Brynäs kom väldigt bra till i Fair play förra säsongen då man slutade trea i ES. Förresten hur vet du att det inte tacklades? Hur många som visas ut beror väl också i hög grad på domaren. Om det var något som oroade sista matchen så var det målvaktsproblemet. Tror att det skulle vara väldigt värdefullt att satsa på en målvakt för dennes självförtroendes skull. Asplund övertygande verkligen inte senast, tror inte han höll mer än ett skott resten lämnades det returer på, ofta rakt ut. Dags för Melin att utse en förste keeper nu!!!!!
Från utvisningsbåset vinner man inga matcher. Eller? Har för mig att Brynäs kom väldigt bra till i Fair play förra säsongen då man slutade trea i ES. Förresten hur vet du att det inte tacklades? Hur många som visas ut beror väl också i hög grad på domaren. Om det var något som oroade sista matchen så var det målvaktsproblemet. Tror att det skulle vara väldigt värdefullt att satsa på en målvakt för dennes självförtroendes skull. Asplund övertygande verkligen inte senast, tror inte han höll mer än ett skott resten lämnades det returer på, ofta rakt ut. Dags för Melin att utse en förste keeper nu!!!!!
Brynäs IF > Sv: Hur är det med flåset?
Gordo:
Precis mitt intryck av tredje perioden. Dom verkade trötta och en del var lite för klena i närkamperna, hmmm inte bra.
Precis mitt intryck av tredje perioden. Dom verkade trötta och en del var lite för klena i närkamperna, hmmm inte bra.
Brynäs IF > Sv: Ere nån här som sett en Bif match i år ?
Soton:
Din hockey filosofi som långvarig! tränare i VIK är alltså följande:
Fler utvisningsminuter=bättre inställning=fler vinster.?????????????????
Din hockey filosofi som långvarig! tränare i VIK är alltså följande:
Fler utvisningsminuter=bättre inställning=fler vinster.?????????????????
Brynäs IF > Sv: Har Melin blivit galen ?
Till berörd part eller dennes av denna sida läsandes ombud:
Citat ur GD:
(Förklaringen till bänkningen av Ove
"Ska man spela måste man ju prestera också" sa tränare Melin och Brynäsfansen fattade ingenting.
- Det skrevs bland annat en del på hemsidan om det där, nån ville visst att jag skulle få sparken, säger Melin och skrattar.
- Alltså, jag menade inte riktigt så. Låt mig säga så här - jag vet vad Ove kan prestera när han är skadefri. Men med tanke på de besvär han har för tillfället är vi överens om att det bästa är att han börjar på bänken.)
I och med tränarens klumpiga formuleringar till pressen så uppstår naturligtvis förundran bland fansen angående hans kompetens i fråga om att bedöma vissa spelares förmåga att prestera och deras betydelse för föreningen i stort. Det var inget rop på Melins avgång utan mera ett konstaterande att så skulle ske om han verkligen menade vad hans sa! Nu har ju dessa ord rättats till av herr Melin i GD, så fantastiskt trevligt för oss fans att få en förklaring på detta förvånansvärda uttalande. Kanske skulle ett nyhetsbrev från lagledningen då och då på denna sida kunna bidraga till att våran okunskap förpassades till svunna tider och att vi slapp kritisera tränaren i onödan. (för det vet vi ju att han inte tycker om)
Citat ur GD:
(Förklaringen till bänkningen av Ove
"Ska man spela måste man ju prestera också" sa tränare Melin och Brynäsfansen fattade ingenting.
- Det skrevs bland annat en del på hemsidan om det där, nån ville visst att jag skulle få sparken, säger Melin och skrattar.
- Alltså, jag menade inte riktigt så. Låt mig säga så här - jag vet vad Ove kan prestera när han är skadefri. Men med tanke på de besvär han har för tillfället är vi överens om att det bästa är att han börjar på bänken.)
I och med tränarens klumpiga formuleringar till pressen så uppstår naturligtvis förundran bland fansen angående hans kompetens i fråga om att bedöma vissa spelares förmåga att prestera och deras betydelse för föreningen i stort. Det var inget rop på Melins avgång utan mera ett konstaterande att så skulle ske om han verkligen menade vad hans sa! Nu har ju dessa ord rättats till av herr Melin i GD, så fantastiskt trevligt för oss fans att få en förklaring på detta förvånansvärda uttalande. Kanske skulle ett nyhetsbrev från lagledningen då och då på denna sida kunna bidraga till att våran okunskap förpassades till svunna tider och att vi slapp kritisera tränaren i onödan. (för det vet vi ju att han inte tycker om)
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Luleå
PJ:
Håller helt med dig. Den häär formeln med delat ansvar som förste
keeper, har det någonsin fungerat i historien?????
Håller helt med dig. Den häär formeln med delat ansvar som förste
keeper, har det någonsin fungerat i historien?????
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Luleå
Glömde nämna det men.....Luleå 5 utvisningar....Brynäs 0 powerplaymål!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Luleå
Soton:
Lugn å fin! Kan finn-olsson så kan ju jag lira i 3:-. Näe, bättre argument än så får du nog komma på.
Lugn å fin! Kan finn-olsson så kan ju jag lira i 3:-. Näe, bättre argument än så får du nog komma på.
Föregående · 35 · Nästa

Tackar för den Asplund!