Historik
Föregående · 34 · Nästa
Övrig hockey > Nästa omgång!
Hallå där!
Ere nån som köper denna rad?
Brynäs - MODO 3-3
Timrå - Luleå 4-2
Södertälje - AIK 5-1
Djurgården - Färjestad 2-5
Frölunda - Linköping 7-2
HV71 - MIF Redhawks 4-3
Ere nån som köper denna rad?
Brynäs - MODO 3-3
Timrå - Luleå 4-2
Södertälje - AIK 5-1
Djurgården - Färjestad 2-5
Frölunda - Linköping 7-2
HV71 - MIF Redhawks 4-3
Brynäs IF > Sv: STASI-Vakter
actionleif:
Inte då!
Tala gärna om sanningen, jag tar inte ställning i sak
överhuvudtaget. Jag tycker bara att det är osmakliga jämförelser
som framförs, dessutom jäkligt barnsligt snack. Framför kritiken till
föreningen direkt istället. Klubbdirektörens maailadress finns på
hemsidan.
Inte då!
Tala gärna om sanningen, jag tar inte ställning i sak
överhuvudtaget. Jag tycker bara att det är osmakliga jämförelser
som framförs, dessutom jäkligt barnsligt snack. Framför kritiken till
föreningen direkt istället. Klubbdirektörens maailadress finns på
hemsidan.
Brynäs IF > Sv: Skadeläget
En utländsk spelare klar någon gång denna vecka hoppas
Bäckström, spännande...............!
Bäckström, spännande...............!
Nolby Hockey > Sv: CSKA NOLBY VETS
mike66:
Ni har inte nån bra center att låna ut?
Vi är nere på bara en hel just nu.
Ni har inte nån bra center att låna ut?
Vi är nere på bara en hel just nu.
Brynäs IF > Sv: Hur är det med Westlund?
Inget larv nu grabbar, tacklingen var schysst.
En himla otur bara. Kom igen Janne!
En himla otur bara. Kom igen Janne!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Timrå
Rättvis seger idag, å Danielsson pytsa!!!! De kunde väl inte kommit
lägligare!
lägligare!
Timrå IK > Sv: Matchens pajas
mike66:
Sorry man!
Trenden håller i sig, TIK var väl bara farliga när Z var på plan eller?
Sorry man!
Trenden håller i sig, TIK var väl bara farliga när Z var på plan eller?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Timrå
mike66:
Kanske inte ett realistiskt resultat men din obotliga optimism har väl smittat av sig på mig.
Kanske inte ett realistiskt resultat men din obotliga optimism har väl smittat av sig på mig.
Brynäs IF > Tack Börje!
Tack Börje för att du tog till orda och gav en reaktion på hemsidan.
Just en reaktion från Brynäs sida är väl det som vi väntat på, jag
tror att du/ni skulle slippa en del omotiverad och obalanserad kritik
från våran sida om lagledningen håll en öppen dialog med fansen
och inte som hittills endast gått ut i tidningarna och varit griniga för
att du/ni fått kritik.
Just en reaktion från Brynäs sida är väl det som vi väntat på, jag
tror att du/ni skulle slippa en del omotiverad och obalanserad kritik
från våran sida om lagledningen håll en öppen dialog med fansen
och inte som hittills endast gått ut i tidningarna och varit griniga för
att du/ni fått kritik.
Brynäs IF > Sv: Så svarar Brynäsledningen
Njaae...men man kan heller inte knipa käft om allting och helt
bortse från kritik när det går uppenbart illa för föreningen.
Dessutom tycker jag att man från föreningen sida är dåliga på att
informera sina medlemmar om aktuella händelser överlag.
bortse från kritik när det går uppenbart illa för föreningen.
Dessutom tycker jag att man från föreningen sida är dåliga på att
informera sina medlemmar om aktuella händelser överlag.
Brynäs IF > Sv: Webbradiofrågor till Roger Melin
Hur tycker du att du har påverkat Brynäs utveckling sen du tog över
som tränare?
Vilken taktisk spelidé har ni jobbat mot långsiktigt?
Och på vilket sätt tycker du att du/ni har lyckats genomföra den?
som tränare?
Vilken taktisk spelidé har ni jobbat mot långsiktigt?
Och på vilket sätt tycker du att du/ni har lyckats genomföra den?
Tre Kronor > Sv: OS-snack
skalpjägaren: Missade du Suddens uttalande på sporten angående Foppa eller? En sån okunning kille som han tyckte att Foppa skulle vara ett tillskott i vilken trupp som helst....istort sett i vilket tillstånd som helst.
Dom handlederna kan göra underverk i powerplay!!!!!!!!!!
Dom handlederna kan göra underverk i powerplay!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Drakarna i Gävle spyr eld!
Gordo: Ganska så vettigt inlägg av dig.Ett som du säger kortsiktigt problem (skadorna) håller dess värre på att bli ett långsiktigt när/om vi inte håller oss kvar i ES. Svårt att bygga lag i Allsvenskan!
Brynäs IF > Har Brynäs ingen media ansvarig?
Vad har hänt?
Har Brynäs ingen medieansvarig?
Det enda vi får höra från Brynäsledningen är att Melin inte gillar vår
kritik och att vi har ett bra lag!?
Inte ett enda yttrande från klubben på deras egen hemsida i detta
prekära läge. Mycket märkligt.
Har Brynäs ingen medieansvarig?
Det enda vi får höra från Brynäsledningen är att Melin inte gillar vår
kritik och att vi har ett bra lag!?
Inte ett enda yttrande från klubben på deras egen hemsida i detta
prekära läge. Mycket märkligt.
Brynäs IF > Sv: Nu jävlar måste nåt göras!!!!!!!!!!!!!!!
Tips till Melin: Första steget i krishantering är inte totalt förnekande av krisen!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Kvällens match
Kvällens match?
Det är ju matchen mot Malmö!
Dom som slog ut oss i kvarten förra året...
Det borde väl räcka som tändning!?
Vi ser fram emot nästa kämpainsats.
Idag får Malmö stryk med 5-2!!!!
Kom igen å kör grabbar!!!!!!!!!!!
Det är ju matchen mot Malmö!
Dom som slog ut oss i kvarten förra året...
Det borde väl räcka som tändning!?
Vi ser fram emot nästa kämpainsats.
Idag får Malmö stryk med 5-2!!!!
Kom igen å kör grabbar!!!!!!!!!!!
Föregående · 34 · Nästa

gärna fråga Tordan.