Historik
Föregående · 41 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Wågström!?
Det ska gudarna veta att vi bvehöver straffskyttar, Wågström har väl inte fått chansen ännu eller?
Bäckens HC > Sv: Välkommen Bäckens HC
Mycket välkommen på denna sida men inte nån som representerar klubben!?
Brynäs IF > Wågström!?
Väldigt lite prat om Wågström.
Vad tycker ni om honom så här långt?
Kan han blomma ut i Brynäströjan?
Vad tycker ni om honom så här långt?
Kan han blomma ut i Brynäströjan?
Brynäs IF > Sv: Brynäs trupp
Tack vare skadorna så har det väl blivit ordenligt med tester på olika nya formationer.
Djurgården Hockey > Sv: Hockeyspelare är inga människor
Alla vill ha Koivo på plan.
Kom igen Saku vi Sisu nu!
Kom igen Saku vi Sisu nu!
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK Vinner SM-Guld i år?
Det är inte serieseger som är viktigt, det är att lyckas med en förmjukande dragning på motståndaren.
Man får väl hoppas på några såna i alla fall.:-)
Man får väl hoppas på några såna i alla fall.:-)
Brynäs IF > Sv: Dax börja tippa...
Lyck: Jag menade naturligtvis i elitserien.
Håller med om att Brynäs anno -93 var bra men FBK har 3 st. centrar med i tre kronor idag.Svårslaget.
Håller med om att Brynäs anno -93 var bra men FBK har 3 st. centrar med i tre kronor idag.Svårslaget.
Övrig hockey > Sv: Många förvånade
Skalp....:
Hur jag kan tro Vf inte håller måttet?
Förlusten av Husse är tung, ser inte att det finns någon som kan fylla hans plats.
Å andra sidan så räckte det ju inte förra året när dom hade elitseriens bästa spelare i laget. stryk...? Det enda stryk som kommer att utdelas är när Vf kommer till Gavlerinken nästa gång. 4-1 till Brynäs.
Hur jag kan tro Vf inte håller måttet?
Förlusten av Husse är tung, ser inte att det finns någon som kan fylla hans plats.
Å andra sidan så räckte det ju inte förra året när dom hade elitseriens bästa spelare i laget. stryk...? Det enda stryk som kommer att utdelas är när Vf kommer till Gavlerinken nästa gång. 4-1 till Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Dax börja tippa...
Jag tror på FBK iår, maken till centeruppsättning har man väl inte sett.
Övrig hockey > Sv: Öberg till Tyskland
Ok, jag förstår.
Trodde att du kanske hade nåt emot Öberg personligen.
Annars håller jag med dig angående resonemanget.
Trodde att du kanske hade nåt emot Öberg personligen.
Annars håller jag med dig angående resonemanget.
Timrå IK > Sv: Bäst i Timrå genom tiderna?
Som Brynäsare är man speciellt glad över att han också spelade hos oss nämligen
Lill-Strimma Svedberg, jag håller med tidigare inlägg om inbjudan till Sovjet.STORT
Lill-Strimma Svedberg, jag håller med tidigare inlägg om inbjudan till Sovjet.STORT
Rögle BK > Rögle i Elitserien
Vore kul om Rögle kunde avlösa Malmö i ES.
Det är väl från Rögle alla duktiga skånska lirare kommer ifrån eller?
Det är väl från Rögle alla duktiga skånska lirare kommer ifrån eller?
Brynäs IF > Sv: Jeff Williams
Det blir nog svårt att hävda mot skattemyndigheten att Williams är här på sin fritid och gratis skall acklimatisera sig till sin nya omgivning. Skulle tro att 6 månader gäller från första till sista dan på jobbet.
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK Vinner SM-Guld i år?
Man undrar ju hur det ska gå för Nolby i år? ;-) Blir det något kliv uppåt i seriesystemet?
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK Vinner SM-Guld i år?
Det får vi....och vägen dit blir förhoppningsvis spännande.
Nolby Hockey > Sv: Timrå IK Vinner SM-Guld i år?
Alltid trevligt med optimism:-)
Jag tror nog Färjestad är en klass för bra.
Jag tror nog Färjestad är en klass för bra.
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
I mästarcupen hade Brynäs tre ordinarie backar, samt en hel kedja skadade.
Föregående · 41 · Nästa
