Historik
Föregående · 40 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Domarinsats
Hjärnskakning är aldrig att föredra, det har kortat många hockeykarriärer.
Brynäs IF > Sv: Domarinsats
Inte bra med pippifåglar heller, då blir det väl nån veckas vila antagligen.
Brynäs IF > Domarinsats
Betygsätt Lars Johan Ryheds insats i den tredje perioden. Ingen bra kväll för den pojken.
Brynäs IF > Sv: Säsongstart!
Ford Prefect:
Då jag inte lyckats förbruka min förmåga ännu
så vågar jag mig på ett tips. 4-2 i öppen
kasse till Brynäs. Kanske tippat mer med
hjärtat än något annat men va f-n man måste
vara optimist så här i inledningen av serien.
Då jag inte lyckats förbruka min förmåga ännu
så vågar jag mig på ett tips. 4-2 i öppen
kasse till Brynäs. Kanske tippat mer med
hjärtat än något annat men va f-n man måste
vara optimist så här i inledningen av serien.
Brynäs IF > Sv: BIF - COLORADO
Christer Olsson är en riktig klippa, vi får hoppas att han får vara frisk.
Djurgården Hockey > Sv: Alm!
DIFferent:
"Av de 13600 som var där
kan jag LOVA att minst 13000 hade tyckt det var helt ok, om inte bättre." Hur kan du lova det? Genomförde du någon empirisk undersökning under matchen eller?
"Av de 13600 som var där
kan jag LOVA att minst 13000 hade tyckt det var helt ok, om inte bättre." Hur kan du lova det? Genomförde du någon empirisk undersökning under matchen eller?
Övrig hockey > Sv: FOPPA
DIFferent: Har läst att Foppa skulle sluta med omedelbar verkan. Vi får väl se i kväll.
Brynäs IF > Sv: Reklamfria Brynäs
Mer än lovligt dålig undanflykt av Berg angående försäljningen av reklam! "Vi har varit lite sent ute." Oooupps!
Kan man inte sälja reklam med ett sånt fint varumärke som Brynäs så ska man nog syssla med annat.
Kan man inte sälja reklam med ett sånt fint varumärke som Brynäs så ska man nog syssla med annat.
Brynäs IF > Sv: Mot Globen!
Rättvist?
Det här handlar väl om ingågna avtal och överrenskommelser och inte om rättvisa.
Det här handlar väl om ingågna avtal och överrenskommelser och inte om rättvisa.
Brynäs IF > Sv: Mot Globen!
DIFferent.
Det kanske är bättre om du för ditt rättvise resonemang på en annan sida. Får jag föreslå
Djurgårdens!
Det kanske är bättre om du för ditt rättvise resonemang på en annan sida. Får jag föreslå
Djurgårdens!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
micke: "Custemo varning på Pekkala" Det var den absolut hårdaste kritik jag någonsin läst!
Var det verkligen så illa? Jag blir alldeles svettig bara jag tänker tanken.
Var det verkligen så illa? Jag blir alldeles svettig bara jag tänker tanken.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad
Arthur: Njaaee, spekulera ska man väl göra just nu.......i oktober får vi ju se fakta, eller hur!?
Brynäs IF > Sv: Colorado-Djurgårn Inställd!
Slutgiltigt besked om båda matcherna kommer under fredagen.
Brynäs IF > Sv: Wågström!?
Ere ingen som har nåt info om Wågström, kan han va nåt för Dream Team eller?
Brynäs IF > Sv: DreamTeam Utmaning
Soling spelar ju ganska fysiskt så du får nog räkna med en och annan utvisning på den killen.
Övrig hockey > Sv: Widing
Har för mig att Juha har en grabb som lirar hockey men vet inte om det är han.
Föregående · 40 · Nästa

Samma inställning kunde man spåra hos Curre Lundmark på TV-sporten igår kväll.