Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Huss: Mycket tveksam till att vi skulle ha varit i majoritet på Globen. Tror den tiden är förbi.
Brynäs IF > Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
Säsongens hittills sämsta insats av Brynäs, ändock så tar vi två poäng av Djyrgården. Detta kan tillskrivas god disciplin och en aning tur.
Djyrgården mot MAlmö i april, det kommer att bli spännande matcher.
Djyrgården mot MAlmö i april, det kommer att bli spännande matcher.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-MoDo i Gavlerinken
Håller den här formen i sig två omgångar till så har vi väl gjort lika många mål som under hela förra säsongen...
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MODO 29/9 2005
Poffa: Vi överlåter den spännande upplevelsen på er denna säsong...
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Tror att det blir tuff och jämn match som vanligt mellan dessa lag. Min vana trogen tippar jag 11-2 till våra grabbar. Nån gång så...
prosten @ Uppsala Igår kl. 11:52
Jävlar va nära...
Tror att det blir tuff och jämn match som vanligt mellan dessa lag. Min vana trogen tippar jag 11-2 till våra grabbar. Nån gång så...
prosten @ Uppsala Igår kl. 11:52
Jävlar va nära...
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Tror att det blir tuff och jämn match som vanligt mellan dessa lag. Min vana trogen tippar jag 11-2 till våra grabbar. Nån gång så...
Brynäs IF > Sv: Elitseriens bästa målvakt!
GävleLasse: Helt rätt angående Karhu. Tyckte han var en klippa i Sala, släppte knappt några returer alls.
Brynäs IF > Läser Selander latin på tisdagkvällarna?
Inte visste jag att du var så förtjust i humaniora Patrik.
Brynäs IF > Åk med Brynäs Stockholm på ES-premiären mot Leksand
Måndag 26/9 avgår bussen mot Gavlerinken kl.15.30 från Cityterminalen i Stockholm.
Bussen går via Scandic hotell i Upplands-Väsby 15.50 och även via Scandic hotell i Uppsala och avgår därifrån kl. 16.30.
Resan pris är 130:- från Uppsala och 160:- från Stockholm. Icke medlemmar får åka med i mån av plats för 50:- extra.
Vilken gate bussen står vid kommer att annonseras på tavlorna som finns inne i Cityterminalen.
Där kommer det att stå Gavlerinken - Brynäs Supporterklubb.
Anmälan sker via e-mail till [email protected]
Du ska ange:
Brynäs-Leksand 26/9 i ämnesraden.
Namn och mobilnummer.
Vid vilken hållplats du vill stiga på bussen.
Om du är medlem eller om du tänker lösa medlemsskap på bussen.
Om du vill köpa matchbiljett genom oss och om du i så fall vill ha sitt (190:-) eller ståplats (90:-).
Endast ett begränsat antal sittplats finns.
Anmälan är bindande.
Din plats på bussen är inte klar förrän du fått ett bekräftelsemail. Vi skickar ut mailet när vi fått ihop tillräckligt med folk för att genomföra resan.
Välkommen!
Bussen går via Scandic hotell i Upplands-Väsby 15.50 och även via Scandic hotell i Uppsala och avgår därifrån kl. 16.30.
Resan pris är 130:- från Uppsala och 160:- från Stockholm. Icke medlemmar får åka med i mån av plats för 50:- extra.
Vilken gate bussen står vid kommer att annonseras på tavlorna som finns inne i Cityterminalen.
Där kommer det att stå Gavlerinken - Brynäs Supporterklubb.
Anmälan sker via e-mail till [email protected]
Du ska ange:
Brynäs-Leksand 26/9 i ämnesraden.
Namn och mobilnummer.
Vid vilken hållplats du vill stiga på bussen.
Om du är medlem eller om du tänker lösa medlemsskap på bussen.
Om du vill köpa matchbiljett genom oss och om du i så fall vill ha sitt (190:-) eller ståplats (90:-).
Endast ett begränsat antal sittplats finns.
Anmälan är bindande.
Din plats på bussen är inte klar förrän du fått ett bekräftelsemail. Vi skickar ut mailet när vi fått ihop tillräckligt med folk för att genomföra resan.
Välkommen!
Brynäs IF > Sv: "Vi kollar allt som låter intressant"
Bissett19: Kronwall har inte blivit signad efter tacklingen mot Lindros.
Tre Kronor > Sv: Protestlista mot Englundarna!!
Huge: Är det ingen som kan starta en protestlista mot protestlistorna?
Brynäs IF > Sv: Brynäs svaga powerplaystatistik
GävleLasse: Mera statistik som stödjer din teori om att BP är problemet inte PP.
Årets siffror är tagna från Mora och SCA cuperna.
Förra året siffror är från grundserien i ES.
PP effektivitet:
16,67 % -05/06
11,47 % -04/05
Förra året kom vi 11:a i PP-ligan årets siffror hade renderat en fin 3:e plats, vinnaren hade 19,16 % och jumbon 11,07 %.
BP effektivitet:
76,77 % -05/06
82,21 % -04/05
Förra året kom vi 10:a i BP-ligan med årets siffror hade vi inte klarat att hålla Malmö bakom oss, vinnaren hade 91,22 % och jumbon 80,66 %.
Årets siffror är tagna från Mora och SCA cuperna.
Förra året siffror är från grundserien i ES.
PP effektivitet:
16,67 % -05/06
11,47 % -04/05
Förra året kom vi 11:a i PP-ligan årets siffror hade renderat en fin 3:e plats, vinnaren hade 19,16 % och jumbon 11,07 %.
BP effektivitet:
76,77 % -05/06
82,21 % -04/05
Förra året kom vi 10:a i BP-ligan med årets siffror hade vi inte klarat att hålla Malmö bakom oss, vinnaren hade 91,22 % och jumbon 80,66 %.
Brynäs IF > Sv: Brynäs svaga powerplaystatistik
GävleLasse: Har du någon koll på effektiviteten i PP o BP?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Mora i SCA Cupen!
Ere nån som kan förklara det här...
48.30 10 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas ABUSE
48.30 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas ROUGH
48.30 2 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas ROUGH
47.13 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas HOLD
47.13 2 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas HOLD
Började dom slåss i utvisningsbåset eller...å i såna fall...har dom inte varsitt längre...
48.30 10 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas ABUSE
48.30 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas ROUGH
48.30 2 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas ROUGH
47.13 2 min Mora 23. SKOGS, Thomas HOLD
47.13 2 min Brynäs 11. ALMTORP, Jonas HOLD
Började dom slåss i utvisningsbåset eller...å i såna fall...har dom inte varsitt längre...
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
Lilljanne: Besserwisser. För övrigt så är Suchy en alldeles utmärkt vänsterback.
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
Lilljanne: Ja, en fråga. Vad har hänt med Kringlorna i din tabell? :-)
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
Huge: Tror inte att det blir Lett för honom att ersätta Sulku....tror inte han har den kapaciteten.
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
Huge: 02/03 var sista säsongen som denne Lett spelade i en liga värd namnet, å då smällde han in 1+6=7 poäng. Precis vad vi behöver...
Phillips kom tillbakaaaaaaaaa!!!
Phillips kom tillbakaaaaaaaaa!!!
Brynäs IF > Sv: Frågan vi gärna ställer oss: Hur bra kan Boork göra Brynäs?
Verkar som om dom dragit tillbaka artikeln..
Brynäs IF > Sv: Premiären?
GävleLasse: Realist som jag är så tippar jag 11-2 till våra grabbar i premiären. Förresten så tippar jag alltid 11-2 mot Leksand :-)
Brynäs IF > Sv: Bom-Bom
Vem är sugen på att se detta i Brynäs....:-)
www.oulunkarpat.fi/images/0405/maalikimara//lukko_010305_2.mpg
www.oulunkarpat.fi/images/0405/maalikimara//pelicans_080104_7.mpg
www.oulunkarpat.fi/images/0405/maalikimara//lukko_010305_2.mpg
www.oulunkarpat.fi/images/0405/maalikimara//pelicans_080104_7.mpg
Brynäs IF > Sv: Intro till dvd film
GävleLasse: Självklart kommer vi till premiären.
Se länk för reseprogram.
Se länk för reseprogram.
Brynäs IF > Sv: Sundlöv letar!
GävleLasse: Det kommer att bli en line-up till, då i Valbo köpcentrum. Kanske till dess...
Brynäs IF > Sv: Öhrstedt är klar!!!
rackham: Aldrig! Den enda sång som sjungs i kapellet är den i länken.
Länkar:
http://www.lyrics007.com/Aretha%20Franklin%20Lyrics/Son%20Of%20A%20Preacher%20Man%20Lyrics.html
http://www.lyrics007.com/Aretha%20Franklin%20Lyrics/Son%20Of%20A%20Preacher%20Man%20Lyrics.html
Brynäs IF > Sv: Öhrstedt är klar!!!
GävleLasse: Åsså var det officiellt dårå.
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Brynäs IF > Sv: Öhrstedt är klar!!!
Mickis: Dessvärre så har Öhrstedt redan visat det han kan, Cassel kan åtminstone bättre.
Brynäs IF > Sv: Öhrstedt är klar!!!
70 Rodrigues: Det tror jag inte, nån jävla ordning får det väl vara.
Föregående · 9 · Nästa
