Historik
Föregående · 8 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Inte i samma glas, hoppas jag. Annars gott. Gärna lite svartpeppar på ägget. För att föra in detta på rätt forum då så ger jag alternativ till julmusten då den är svår att hitta nu.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Frizonen är lyckoruset eller sorgen efter varje match nu. Ser fortfarande framför mej att bli upplockad på vägen mot Karlstad nästa slutspel.
Det klagas ju om matchdagar mot AIK nu, men i semin mot Löven(om dom och vi går dit) har vi en Påskafton och efterföljande fredag som hemma-matcher.
Det klagas ju om matchdagar mot AIK nu, men i semin mot Löven(om dom och vi går dit) har vi en Påskafton och efterföljande fredag som hemma-matcher.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ojdå, du ställer alltså krav på att spelare ska göra rätt för sej, det ynka kravet ställer jag upp på. Spelar man för Världens bästa klubb har man ett slutspel på sej att visa oss att Hinken värvade just Dej. Allmänhetens åkning avslutades förra veckan, nu är det allvar.
Vi har ingen Blatny, men vi har Kelleher.....hoppas och förväntar mej att MoDo lyfter nu
Vi har ingen Blatny, men vi har Kelleher.....hoppas och förväntar mej att MoDo lyfter nu
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: På måndag börjar säsongen, antingen får vi möta HV eller Leksand nästa säsong. Föredrar Leksand i SHL, HV:s skattekista är lika stor som Vatikanstatens, låt dom bränna den i allsvenskan
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ja, den är på sin höjd inte bra, men egen kiosk/bar är bra. Blir oftast gratiskorv när matchen slutar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Trollfabriken levererar ånyo, måste ge dej ändå att du är en sardonisk dilenttant. Keep on the good work, underbart om Karlin blir ny tränare och styrelsen avgår
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: HV är närmsta bortamatch, så vill gärna åka dit o se dom förlora när vi möts . Men i den bästa av världar åker dock både Leksand och HV ur, på vilka grunder vet jag dock ej
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Ändå kul om Hudiksvall fick gå upp efter lång och trogen tjänst. Men i det jävla samhället vi lever i (Putin,Trump,Kristersson o nån kines mm styr världen), givetvis ska då Småland få upp ett lag till då plus att HV överlever kval, lär bli Tingsryd som vinnare då, snyft
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: På Jämtlands nationaldag spelar man gärna Nationalsången
www.youtube.com/watch?v=wGssmQIsECA&list=RDwGssmQIsECA&start_radio=1
www.youtube.com/watch?v=wGssmQIsECA&list=RDwGssmQIsECA&start_radio=1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: svag bris, stormvarning utfärdas först om vi förlorar på måndag
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ok, det enda det tillför för mej, är att du ljuger , lite skämtsamt, du skriver inte ens PM.
,
Jag ber ännu en gång om ursäkt för detta personliga dravel å ¨MoDo-sidans vägnar , men så jävla less på falskheten i dina inlägg
,
Jag ber ännu en gång om ursäkt för detta personliga dravel å ¨MoDo-sidans vägnar , men så jävla less på falskheten i dina inlägg
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Kan vi göra, men officiella lögner är inte klädsamt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Du hittar inget belägg för lögnerna, hög svansföring är aldrig klädsamt om man inte har belägg för vad man påstår
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Kul att du tillbaka i ditt rätta jag. Du lägger falska ord i andras mun, du fortsätter vara vidrig. Hur länge håller det? Ber så mycket om ursäkt, detta besudlar vår fina MoDo-sida så mycket, men du som gillar att ¨åberopa gamla fina inlägg du skryter över". Ge ett ynka exempel på vad jag skrivit som är mot kvinnor? Till skillnad mod Dej har jag döttrar och är så jävla less på dina fantasier och kvinnofientliga inlägg.
Kommer du inte med konkreta exempel så är du en stor lögnare, vilket lär visa sej. Dock trist, att MoDos sida ska besudlas av lögner. Vad är din agenda?
Kommer du inte med konkreta exempel så är du en stor lögnare, vilket lär visa sej. Dock trist, att MoDos sida ska besudlas av lögner. Vad är din agenda?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ditt kvinnoförakt ger dej säkert några likes från killgissare, men kan du inte bättre så kan du åtminstone skriva i ett forum som inte handlar om MoDo, du skämmer ut vårt forum, igen.
+ 13
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Olofsson måste släppa ner axlarna och sluta tappa puckar på blå, liksom
Topping. Lite jävlar anamma så reder vi ut stormen
Topping. Lite jävlar anamma så reder vi ut stormen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Hoppas givetvis jag har fel och att han spelar upp oss i år, men snart 33 och hyfsat skadebenägen, kommer hit sent på säsongen(skatteskäl). Hoppas mer på att Emil Larsson är MoDo-indoktrinerad, hans tid kommer nu
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Håller med, men han måste ju kunna spela.
Apropå Hinken, har en del match-använda MoDo-tröjor(game-worn som dom kallar det på andra sidan Nordsjön). Den enda matchanvända tröjan jag äger, utan slitage,
står det H Gradin på ryggen. Bara en sån sak
Apropå Hinken, har en del match-använda MoDo-tröjor(game-worn som dom kallar det på andra sidan Nordsjön). Den enda matchanvända tröjan jag äger, utan slitage,
står det H Gradin på ryggen. Bara en sån sak
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vill inte vara otrevlig, men när blev en skade-benägen Fitz, stommen som gör att vi slipper värva 15 nya ? Hoppas verkligen vi går upp, men....då är det Kelleher vi ska tacka i första hand
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Precis! Efter en evighetslång säsong där halva säsongen försvann, för att det tar ju tid att spela ihop sej....Sen skulle vi spela så rakt......
Finns inga livlinor längre, nu bör alla titta sej i spegeln och fundera på vad man representerar när man får lyxen att spela slutspel för MoDo, att man dessutom får sin feta lön från klubben borde innebära att alla ger max fr.o.m nu.
Hoppas verkligen Emil Larsson är spelklar, tror hans tid börjar nu
Finns inga livlinor längre, nu bör alla titta sej i spegeln och fundera på vad man representerar när man får lyxen att spela slutspel för MoDo, att man dessutom får sin feta lön från klubben borde innebära att alla ger max fr.o.m nu.
Hoppas verkligen Emil Larsson är spelklar, tror hans tid börjar nu
+ 1
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Zource: Tror bara du är bitter för att hon lämnar EPA-dunket . Har hört dej dunka plåt o dricka folköl i Skövde centrum till Fröken Snusk.
Men allvarligt, varför får hon inte ha en egen åsikt? Hur vet du att hon inte har koll? Bara insinuationer framförs, berätta istället om dina egna tankar kring Israel och dess agerande. Är bosättarna goa gubbar? Många frågor som du kan reda ut för oss oupplysta
Men allvarligt, varför får hon inte ha en egen åsikt? Hur vet du att hon inte har koll? Bara insinuationer framförs, berätta istället om dina egna tankar kring Israel och dess agerande. Är bosättarna goa gubbar? Många frågor som du kan reda ut för oss oupplysta
+ 2
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Zource: ok, ja det låter ju inte så bra, om man inte vill bli en del av Sverige såklart. Men oavsett, vi måste nog alla inse att vi är ett land med en stor del invandrade och då bör vi ta tillvara alla goda invandrare, de som är en stor del av vår närvård mm och som vill vara en del av vårt land.. Avskum bör dock deporteras(även vita svenskar om det funkade)
+ 1
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Zource: Kan du ge mer info om denna tabell? Svårt att förstå för en lekman. Är det pengar som samhället strösslar över personer som inte har ett jobb att gå till/inte vill jobba? Zooma gärna ut dokumentet så man får en bättre överblick
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Zource: Kan ju inte alla bidragsformer med bostadstillägg o sånt.
Men angående A-kassan så försämras den rejält,skyddsnätet för inkomst man hade försämras snabbt.
Förstår argument att man inte ska leva på bidrag mm, men hederliga knegare lär snabbt få inse hur ekonomin förändras drastiskt vid arbetslöshet. Och då är det ju inte alla som frivilligt inte vill göra rätt för sej
Men angående A-kassan så försämras den rejält,skyddsnätet för inkomst man hade försämras snabbt.
Förstår argument att man inte ska leva på bidrag mm, men hederliga knegare lär snabbt få inse hur ekonomin förändras drastiskt vid arbetslöshet. Och då är det ju inte alla som frivilligt inte vill göra rätt för sej
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Gavelo: Fy fan för redskapsgymnastik, tvingas hoppa över plint är ju en ren kastreringsåtgärd.
Fotboll o friidrott var min grej, men landhockey, tennis,badminton ,o pingis är kul. Tennis har en lite högre start-tröskel, men lägre skadenivå när man blir vuxen
Fotboll o friidrott var min grej, men landhockey, tennis,badminton ,o pingis är kul. Tennis har en lite högre start-tröskel, men lägre skadenivå när man blir vuxen
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Zource: Eftersom sjukersättning är förhållandevis låg jämfört med vanliga lönen man har, måste du tjäna grymt lite då. Men om du råkar ut för ofrivlillig sjukdom/olycka, vill du att din ekonomi dessutom gör dej konkursmässig som lök på laxen? Men, 'jag' blir aldrig drabbad'....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Bra svar, ursprung mm måste man väl tolerera. Jag håller ju givetvis på visst lag när MoDo inte spelar
+ 3
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Gavelo: Din förenklade bild av verkligheten känns lite naiv(eller hjärntvättad). Lämna golfklubbens restaurang och besök verkligheten. Du kanske får uppleva värme, kanske inte från alla arbetslösa, men miljardärerna välkomnar nog dej(om du har tillräckligt med pengar för att accepteras)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Årets skräll, Kulltorp hatar MoDo. Så kan det vara. Men, om man tittar lite över den lilla horisonten. Klyktattare behöver derbyn, vi kan hata varann om du vill, men Alfredshem o Wifsta har en koppling som du kanske inte förstår.
+ 1
Café > Sv: Zon för politiska diskussioner
Bad_Brett: Du förnekar dej aldrig. För några år sen hånade du tjejen som vågade anmäla nån fet vd när han tafsade på henne . Hon skötte sitt jobb som servitris under MoDo-match, men du tog givetvis sida för svinet. Sedan hade du mage att berätta hur din sambo/tjej blivit våldtagen, vilket (om det var sant) var nåt attt gnälla om. Du är jävligt pinsam när du jämför Palme med Hitler. Du visar upp en ofattbar historielöshet, så fortsätt googla innan du skriver dynga, blir mer klädsamt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tänk, en annan värld där vi inte hatar, jag älskar derbyn mot Timrå, jag älskar MoDo, jag älskar inte att matcher ska avgöras på övertid, jag älskar när oavgjord match gav en poäng, jag älskar att det finns någon form av respekt mellan klyktattarföreningarnas medlemmar. Jag älskar hockey, Strimma o Foppa
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Nja, man respekterar/hatar klyktattargrannen, annars dör rivaliteten som är det enda vi har kvar när pengar styr allt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Skövde är väl en konkursklubb som försöker vara genomtrevliga genom att köpa sönder Tibro(klassiskt hockeyfäste) inför säsongen? Men, då hänger du med alltså? Välj match via PM och jag hämtar Dej, kul
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Håller du inte med om PP och vill ha billig poäng, fine.
Utmanar Dej då. Du väljer match i kvartsfinal-serien , jag hämtar dej i Skövde, betalar resa,boende,mat(dock inte dryck) för valfri match i Övik.
Enda motprestationen är att du står upp och berättar vad du tycker om Rundblad(det du skrivit här) öga mot öga mot han.. Fritt vivre och se MoDo spela hemma i slutspel, win win
Utmanar Dej då. Du väljer match i kvartsfinal-serien , jag hämtar dej i Skövde, betalar resa,boende,mat(dock inte dryck) för valfri match i Övik.
Enda motprestationen är att du står upp och berättar vad du tycker om Rundblad(det du skrivit här) öga mot öga mot han.. Fritt vivre och se MoDo spela hemma i slutspel, win win
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: men det är ju det han gör nu, alla vill vi utvecklas, Om inte ni ger han en chans måste han gå till HV eller arbetsförmedlingen, huvaligen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Davve: Personligen tycker jag välbetalda spelare(typ proffs) borde kunna ta lite ansvar på isen själva också. MoDos PP är ett jävla skämt, oavsett vem som står i båset
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Just nu har vi ett bra erbjudande, MoDos styrelse plus sportchef reas bort. Alla bud över en krona mottages med största ödmjukhet
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga - 2026-03-01
modomille: Ja, på något märkligt sätt ska vi bli bra, PP känns som en stor nyckel. August Berg ska inte ha rollen att glida fram med pucken i PP, Topping och Jeppe ska inte fortsätta få tappa puck på blåa linjer. Hoppas de 'skadade', Emil. Kelleher, med flera ger oss ett mirakel
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga - 2026-03-01
BurkLeffe: Älskar dej Costanza. Nu slutar vi tramsa och går all in i slutspelet, All in, inget trams längre, bra musik efter varje vinst gäller nu!!
+ 1
Föregående · 8 · Nästa
