1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2995383

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag hatar alla som hatar och hatar även m0d0 och Giffarna. Jag hatar för övrigt alla lag i SHL förutom Timrå och jag hatar att det inte är sommar.

Edit, jag hatar inte Giffarna, de är likgiltiga för mig.

Jag hatar även 3 mot 3 spel i 20 minuter i CHL, spela för fan fullt manskap till någon vinner.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Klart man hatar giffarna som tvinga bort IFK Sundsvall från IP när de lyckas gå upp i Allsvenskan synd att inte IFK Sundsvall gjorde lika när de var i Allsvenskan. Men giffarna kommer ALDRIG bli folkets lag det är Timrå ik och kultur lag som Selånger bandy IFK Sundsvall. Hata Giffarna for ever

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tänk, en annan värld där vi inte hatar, jag älskar derbyn mot Timrå, jag älskar MoDo, jag älskar inte att matcher ska avgöras på övertid, jag älskar när oavgjord match gav en poäng, jag älskar att det finns någon form av respekt mellan klyktattarföreningarnas medlemmar. Jag älskar hockey, Strimma o Foppa

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.