+ 12
Inlägg: 2995383
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Klart man hatar giffarna som tvinga bort IFK Sundsvall från IP när de lyckas gå upp i Allsvenskan synd att inte IFK Sundsvall gjorde lika när de var i Allsvenskan. Men giffarna kommer ALDRIG bli folkets lag det är Timrå ik och kultur lag som Selånger bandy IFK Sundsvall. Hata Giffarna for ever
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tänk, en annan värld där vi inte hatar, jag älskar derbyn mot Timrå, jag älskar MoDo, jag älskar inte att matcher ska avgöras på övertid, jag älskar när oavgjord match gav en poäng, jag älskar att det finns någon form av respekt mellan klyktattarföreningarnas medlemmar. Jag älskar hockey, Strimma o Foppa
+ 5
Edit, jag hatar inte Giffarna, de är likgiltiga för mig.
Jag hatar även 3 mot 3 spel i 20 minuter i CHL, spela för fan fullt manskap till någon vinner.