NuMo: Ja, ingen önskvärd situation, hur ska man utmana AI(som troligen styrs från större världar). Ska vi bara ge upp , eller börja tänka. Kanske fel tråd, ber om ursäkt då...
JonteD: Nu lägger vi ner attackerna åsså berättar du var man hittar dom finaste öringarna i Jämtland, Min favorit är Skärkån, men dom är inte större än ett kilo
k1m: Håller med om att vi ska hålla en fredlig ton. Så vi är kompisar, även om jag också är kompis med JonteD. Han är från Jämtland och ingen som bråkar i onödan. Nu röker vi fredspipa :)
Om man bortser från ansvar. uppifrån...Tycker många (på förhand ) ledande spelare bör bli ledande på riktigt . Emil Larsson checkar in, kommer flera att följa med?
Rundblad såklart, men vilka följer med, inte bara ledningen som ska prestera. Nu får LAGET börja prestera,
Domsjö: Lite poesi när du skriver om sädesärlans flykt, men nu behöver vi fler spelare som hittar upp ur källaren. Emil får visa vägen, hoppas många följer efter
Hägglundsmaffian: Han hade Leksands-utrustning, men som vanligt är icke-laget problemet. Ingen enskild spelare(som många vill hänga ut). Vi är fortfarande inte ett LAG, trist, men sant
Bad_Brett: haha, du är alltid bitter på dina gamla kollegor och dina känslor för att dom inte presterar lika bra som Du, men för oss andra är MoDo viktigast härinne. Tycker det är sjukt oskönt att vi viker ner oss match efter match. Man kan håna Berglund med flera, men Jeppe lär inte bil bli Golden Boy. Tror mer på att Emil Larsson om vi ska hitta någon hjälte dennakalla vår
Thors 22: När styrelsen visade 'handlingskraft' och sparkade Karlin, medans hans radarpartner fick 3 års förlängning, då gick topplocket. Gradin har kompis-kraft som stödjer han, men med självinsikt bör han skämmas rejält. Gradin borde avgått i lojalitet. Nu får vi hoppas Hellsten hittar lite MoDo-röd färg på masken om han ska stå fler matcher