Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra tempo och intrnsivitet på början av matchen.
Jag hoppas att AIK kroknar snar.
Jag hoppas att AIK kroknar snar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härlig vändning av Brynäs, visar på moral.
Brynäs är klasser bättre än Björklöven tycker jag om det nu inte vore för den "lilla" lagdelen som målvakten står för.
Får Brynäs tag i en kompetent keeper så blir vi svårstoppade
Brynäs är klasser bättre än Björklöven tycker jag om det nu inte vore för den "lilla" lagdelen som målvakten står för.
Får Brynäs tag i en kompetent keeper så blir vi svårstoppade
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Men vad i helvete är det för jävla fel på Brynäs målvakter?
Brynäs huvudsponsor borde vara ett slipsmärke.
Men vad i helvete är det för jävla fel på Brynäs målvakter?
Brynäs huvudsponsor borde vara ett slipsmärke.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Man kan ju tycka att matchen mot Mora borde ha varit väckarklocka nog men Brynäs verkar obekymrat att snooza vidare 🥱
Man kan ju tycka att matchen mot Mora borde ha varit väckarklocka nog men Brynäs verkar obekymrat att snooza vidare 🥱
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
🥱 Brynäs taggar till tills slutspelet. Det är rmin kanske något naiva förhoppning.
🥱 Brynäs taggar till tills slutspelet. Det är rmin kanske något naiva förhoppning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt bra box av Brynäs so far. Synd att inte vi satte den i 2 mot 1 läget när vi spelade box 5-3 då det hade varit hysteriskt roligt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Brynäs 2a perioder har inte varit direkt bra denna säsong.
Brynäs 2a perioder har inte varit direkt bra denna säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs har helt klart problem med energin och då menar jag både Kalmars och sin egen energi.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har varit en hård kritiker till Brynäs målvakter denna säsong men ära den som äras bör så jag hyllar Calra.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:
Först slkiter de i att ta en ganska uppenbar utvisning sedan en tavla som skulle vara ett paradnr på Louvren.
Ny målvakt bör införskaffas.
Först slkiter de i att ta en ganska uppenbar utvisning sedan en tavla som skulle vara ett paradnr på Louvren.
Ny målvakt bör införskaffas.
+ 1
Föregående · 13 · Nästa
Domarna har bestämt sig..