Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helvete vad dåligt, varför i helvete ger vi pucken till LHC när vi har pucken i egen zon? Samma sak de 2 senaste målen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ta bort straffarna med. Make SHL bli oavgjort igen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlust i kväll och vi får titta neråt. Vid vinst siktar vi uppåt.
Spelar vi som i förra mot Saik är det lugnt. Ser inte så ut nu iof..
Spelar vi som i förra mot Saik är det lugnt. Ser inte så ut nu iof..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snart går nog brandlarmet igen med tanke på hur många chanser Brynäs bränner.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om Brynäs får in någon puck denna match. 50-50 känner jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: well, han var lite för nära för att kallas för kanonläge tänker jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt skönt med 3 pinnar på bortaplan. Det är nästan så att man glömt hur det känns att ta en riktig seger borta.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad vi saknar en dugligt målvakt. Så otroligt frustrerande att se våra målvakter släppa in sådana skitmål i princip var match.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bättre att köra med en extra utespelare då vår målvakt ändå inte räddar något.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt dålig period av Brynäs. Vi får vara glada att vi bara ligger under med 1 mål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Suck, sä jävla många misstag av så många på en och samma gång.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag räknar redan nu hem 3 lätta poäng mot det forna storslaget Färjestad. I kväll har vi stolpe in i stället för stolpe ut och räknar med kompetens mellan stolparna...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Noterar det märkliga spelschemat med 3 raka bortamatcher, skumt.
Brynäs kommer alltså ha 5 fler bortamatcher spelade efter tisdagen. Det jämnar så klart ut sig men ändå jävligt märkligt upplägg.
Brynäs kommer alltså ha 5 fler bortamatcher spelade efter tisdagen. Det jämnar så klart ut sig men ändå jävligt märkligt upplägg.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är inte bra att vara så taggad som jag är inför matchen då jag kommer att få galopperade gamnacke och stort förakt till livet i allmänhet vid första motgång.
I kväll går vi för 3 poäng, sanna mina ord.
I kväll går vi för 3 poäng, sanna mina ord.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi är värda 3 poäng men får väl vara nöjd med 2. Starkt att komma tillbaks och kvittera på slutet.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om Alcén fyndar något på den finska utförsäljningen eller om pengarna och viljan saknas?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Jag rycker att 2a målet såg väl enkelt ut och att han borde tagit det. Det bygger också på från förra matchen, då det vad jag anser var en ännu tydligare tavla.
Jag har höga krav och ofta blir dessa "tavlor" avgörande. Jag förstår att de händer från och till men det ska vara undantag och inte som nu, något man kan räkna med.
Jag har höga krav och ofta blir dessa "tavlor" avgörande. Jag förstår att de händer från och till men det ska vara undantag och inte som nu, något man kan räkna med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi borde ha vunnit i går, oavgjort vore till Malmös fördel. En tavla kort från poäng.
Nu knyter vå näven och tar nästa om gud och domarna vill
Nu knyter vå näven och tar nästa om gud och domarna vill
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Den ska han ha men han släpper ju minst en sådan per match tyvärr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt Expekt så är Brynäs knappa favoriter i kväll, det känns inte så men vi får väl se 🎉😬
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 2 stora tavlor bakom Växjös båda mål, måtte det inte kosta oss segern.
Föregående · 2 · Nästa
Undrar varför han valde att inte blåsa.